Ja, over het algemeen wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van JB? ja, volgens mij wel ja
Toch jammer dat je dat niet zo voor het zeggen hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Anthropos het volgende:
Sowieso eerst een jongen en dan een tweeling meisjes.
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dat niet zo voor het zeggen hebt
Jawel, kan ze op internet aanschaffen tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oh dan wordt het niks tussen onsquote:
bij mn moeder thuis waren ook alleen meisjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.![]()
Robert ten Brink?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.![]()
Ik weet het, maar dat is een droomwens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kerel nu dus ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn moeder thuis waren ook alleen meisjes.
na 6x proberen heeft mn opa het opgegeven om nog een jongen erbij te krijgen
Oh ja, die heeft ook een shitload aan dochters.quote:
Allemaal tegelijk ongesteldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt vies tegen anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ongesteld [ afbeelding ]
Een troost, ik las laatst ergens dat 'mooie' vrouwen gemiddeld vaker meisjes krijgen dan 'lelijke' vrouwen. Dus hij heeft vast een heel mooie vrouw
jij had toch ook dochters he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ongesteld [ afbeelding ]
Een troost, ik las laatst ergens dat 'mooie' vrouwen gemiddeld vaker meisjes krijgen dan 'lelijke' vrouwen. Dus hij heeft vast een heel mooie vrouw
Ja.quote:
was te verwachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Btw is dat ws wel de reden dat ik dat onthouden heb
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik was altijd in de veronderstelling dat de man het geslacht bepaalt, maar het komt gewoon door mijn fantastische uiterlijk
Precies ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Anthropos het volgende:
Sowieso eerst een jongen en dan een tweeling meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |