Gefeliciteerd daarmee.quote:
Doe ik ook, ooit zullen de gebraden kippen zo mijn bek in vliegen. Tot die tijd ga ik eens even lekker uitbundig ontevreden zitten wezen.quote:
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlatenquote:
Hoeft niet. Ik leef comfortabel genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bereid maar vast een aanslag voor op je grootouders zodat je het lekker snel krijgt
quote:
Gewoon je eigen boontjes doppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlaten
Mijn ouders ook niet, gelukkig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlaten
precies. geen moeite mee.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoHeb ik zo'n hekel aan, van die moeders die hun kind zo erg verwennen dat het van die luie monsters worden.
Ach, ik krijg ook geen flikkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die blokken jaaaaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
IK VOEL ME NET ALS ROBIN HOOD VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Hahaquote:
Geld achterhouden, dan pikken ze niet zoveel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik krijg ook geen flikkerD'r gaat sowieso nog achterlijk veel belasting vanaf, wat ik echt belachelijk vind trouwens
Beetje een dode zijn geld pikken.
tja, als mn ouders besluiten hun huis te verkopen en ergens in een klein huurhuisje hun oude dag gaan doorbrengen zal daar ook niet veel aan overblijven, maar het is hun geld daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik krijg ook geen flikkerD'r gaat sowieso nog achterlijk veel belasting vanaf, wat ik echt belachelijk vind trouwens
Beetje een dode zijn geld pikken.
Niet bepaaldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
Pfoeh wat een brave kindertjes hier allemaal
die van JB? ja, volgens mij wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
Waar doel je nou op?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |