Ik wou net zeggen, Wendy nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Wendy heeft het verstand van 4.
ik had haar 21 geschatquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh gunst ga je nu al? Ik heb me daar vorig seizoen ook vreselijk aan gestoord...
Heyaquote:
Benny, adopteren hoeft niet meer in bold?quote:
Vieze vuile racist dat je bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Getint meisje zingt Whitney. En dan mag ik zeker niet insinueren dat ze ook veel kip eet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Getint meisje zingt Whitney. En dan mag ik zeker niet insinueren dat ze ook veel kip eet
Nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, adopteren hoeft niet meer in bold?
En ik 28. Maar het feit is dat je elke keer weer van die opmerkingen maakt die op het randje zijn. Ik hou niet van dat gedoe om kleine meisjes...quote:
Alrighty!quote:
Ik zag het!quote:
Oh wel lekker rustig, minder druk in de juryquote:
En meloen. Veel meloen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Ah! Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Die wilde bij zijn zoontje zijn
En welke categorie is dan de ananas?quote:
zeesponsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke categorie is dan de ananas?
anders ik welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik ben zo blij om angela weer te zien ipv schele trijn
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar die kandidaten is het KvK-gehalte hoog
Sponsoractiequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
groeps korting.. tvoh & met the kids naar disney
Noes, Cee is van de ananananananaasquote:
Ivar, Ivar uit de grote vois?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach kijk nou, nog een Ivar-achtig Kruimeltje. Die kiest voor Marcowwww)
quote:
"ik zong al toen mama nog in de buik van oma zat!"quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Apotheose het volgende:
krijgen we het standaard 'ik zong al toen ik nog in de buik van mama zat' verhaaltje
Die gemaakte "creeer-content-zodat-we-binding-creeeren"-vragen zijn kut...twitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 20:56:03Wat een gezelligheid op de muziekschool! Bespeel jij ook een instrument? #TVK reageer retweet
Dit jongetje is geen metro nog-niet-uit-de-kast, gewoon een diktrompiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |