quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
http://www.scribd.com/doc/109619079/Reasoned-Decision
Tijd om te lezen
Valkenbergquote:Later, at the World Championships at Valkenberg in the Netherlands the U.S.riders arrived at their tent near the start of the race to find that Armstrong had asked his wifeKristin to wrap cortisone tablets in tin foil for him and his teammates. Kristin obligedArmstrong’s request by wrapping the pills and handing them to the riders.
One of the ridersremarked, “Lance’s wife is rolling joints
En dat op de dag dat Sky Leinders buitengooit omdat er teveel dopinggeruchten zijn blijven hangen uit zijn Rabo-periode.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Rabo en doping!111twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:07:34In het rapport staat dat Levi Leipheimer ook EPO gebruikte in de tijd dat hij voor Rabobank reed #pag127 #oeps reageer retweet
Als 'Ray' het zegt ga ik toch weer twijfelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 10-10-2012 om 19:39:09Reactie van een Amerikaanse journalist die het rapport in Peking leest. Armstrong is fucked! reageer retweet
Azevedo mag je ook wel wegstrepen, die heeft ook voor US Postal/Discovery gereden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een overzicht van wie nu de afgelopen 10 tours hebben gewonnen. (Mochten er niet nog meer beschuldigingen bij komen)
[ afbeelding ]
Ieder poppetje dat een witte achtergrond heeft (BEHALVE Armstrong) is dat jaar niet uitgesloten van deelname voor de titel.
niets verrassendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Rabo en doping!111twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:07:34In het rapport staat dat Levi Leipheimer ook EPO gebruikte in de tijd dat hij voor Rabobank reed #pag127 #oeps reageer retweet
Heb je jaren gedacht dat je 20e oid was geeindigd, is dat nu dik top-10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een overzicht van wie nu de afgelopen 10 tours hebben gewonnen. (Mochten er niet nog meer beschuldigingen bij komen)
[ afbeelding ]
Ieder poppetje dat een witte achtergrond heeft (BEHALVE Armstrong) is dat jaar niet uitgesloten van deelname voor de titel.
Vansevenant zal wel spijt hebben van zijn bestellingen uit Australië.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je jaren gedacht dat je 20e oid was geeindigd, is dat nu dik top-10.
Indurain heeft zelf impliciet dopinggebruik toegegeven in een radiointerview. Vermoedt wordt wel eens dat dat niet om EPO ging, maar om klassieke doping, vandaar dat ook hij het op een gegeven moment moest afleggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:31 schreef Zorro het volgende:
Dus niet Armstrong heeft de meest TDF's gewonnen maar o.a. de buiten twijfel staande Hinault, Indurain en zulke renners wel?
Gaan we deze discussie weer voeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:31 schreef Zorro het volgende:
Dus niet Armstrong heeft de meest TDF's gewonnen maar o.a. de buiten twijfel staande Hinault, Indurain en zulke renners wel?
Ik vermoed dat er nooit ook nooit maar enig 'gerucht' of zaak is geweest rond Escartin. Maar de ploeg waarin die reed pleit sowieso ook niet bepaald in z'n voordeel ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik vraag me af wie die ene van die 21 dan is die niet in verband werd gebracht.
Nee, met een achtergrond bij Kelme ben je niet direct buiten schot.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nooit ook nooit maar enig 'gerucht' of zaak is geweest rond Escartin. Maar de ploeg waarin die reed pleit sowieso ook niet bepaald in z'n voordeel ...
Maar Kivilev eindigde nooit op het Tourpodium hé, hij werd 4de in 2001. Echt van alle renners die samen met Lance op een Tourpodium stonden is Escartin volgens mij de enige die nergens in opspraak geraakt is. En die reed dan ook nog bij een verdachte ploeg ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, met een achtergrond bij Kelme ben je niet direct buiten schot.
Kivilev is trouwens ook nooit concreet in opspraak geraakt, maar die reed wel veel Cofidis he?
Ik vermoed dat je van al die top 10's in de jaren dat Armstrong slechts een handjevol renners overhoudt die nooit concreet in opspraak zijn geraakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar Kivilev eindigde nooit op het Tourpodium hé, hij werd 4de in 2001. Echt van alle renners die samen met Lance op een Tourpodium stonden is Escartin volgens mij de enige die nergens in opspraak geraakt is. En die reed dan ook nog bij een verdachte ploeg ...
Als je naast de renners uit die top 10 ook nog eens de ploegen bekijkt waarvoor ze reden , en ook nog eens die renners wiens ploeg verdacht werd wegfiltert , dan kom ik als enige uit bij Francois Simon. de nr 6 uit 2001 die toen ergens in een ontsnapping een halfuur tijd cadeau kreeg ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je van al die top 10's in de jaren dat Armstrong slechts een handjevol renners overhoudt die nooit concreet in opspraak zijn geraakt.
http://d3epuodzu3wuis.cloudfront.net/ReasonedDecision.pdfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef matthijst het volgende:
Is d'r ook ergens een pdfje met alle 1000 blz erin?
Of moet je al die losse docjes op die site los gaan zitten lezen?
Gaat om Escartin in '99 inderdaad. Maar ja, die reed inderdaad voor Kelme.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nooit ook nooit maar enig 'gerucht' of zaak is geweest rond Escartin. Maar de ploeg waarin die reed pleit sowieso ook niet bepaald in z'n voordeel ...
Da's de populaire versie van 'slechts' 200 pagina's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
http://d3epuodzu3wuis.cloudfront.net/ReasonedDecision.pdf
En wat hadden ze dan moeten doen ? Een beetje onder ede een verklaring bij mekaar liegen om hem te beschermen ? En dan riskeren dat ééntje wél praat en ze zoals Marion Jones de cel in vliegen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het allemaal maar laf.
Het seizoen is afgelopen en nu zijn ze maar een half jaar geschorst..
Beetje je (ex-)ploegmakker erbij naaien![]()
Ben benieuwd of dat nog een staartje krijgt.quote:False Statements Under Oath in SCA Arbitration
In arbitration proceedings in the case of Lance Armstrong and Tailwind Sports, Inc. v.SCA Promotions, Inc., an arbitration over whether Mr. Armstrong used performance enhancing drugs to win one or more of his Tour de France victories, Mr. Armstrong stated words to the following effect, under oath and subject to penalties of per jury:
1. That Dr. Ferrari never prescribed, administered or suggested any kind of a drug or doping program for Lance Armstrong.
2.That there was nothing in Lance Armstrong’s dealings with Dr. Ferrari that would suggest that Dr. Ferrari was encouraging other athletes to use performance enhancing drugs.
3. That Lance Armstrong had not had any professional relationship with Dr. Ferrari since October 1, 2004.
4. That Lance Armstrong never violated the rules of the UCI or the Tour de France in connection with the Tour de France in 2001, 2002, 2003 or 2004.
5. That Lance Armstrong had never taken any performance enhancing drug in connection with his cycling career.
6. That Lance Armstrong never had any knowledge of Tyler Hamilton using illegal substances when he was Armstrong’s teammate.
7. That Tyler Hamilton did not dope while he was on Lance Armstrong’s team.
As demonstrated by the testimony of numerous witnesses in this case, each of the above statements made under oath and subject to the penalties of perjury were materially false and misleading when made.
En terecht. Willen we een echte schone wielersport dan moet eerst de hele beerput open.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het allemaal maar laf.
Het seizoen is afgelopen en nu zijn ze maar een half jaar geschorst..
Beetje je (ex-)ploegmakker erbij naaien![]()
Dat bedoel ik ja. Die verhouding slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
En terecht. Willen we een echte schone wielersport dan moet eerst de hele beerput open.
Wel vind ik de verhouding tussen 7 tourtitels kwijt en voor altijd uitgesloten voor USADA (en straks ook UCI) wedstrijden en 6 maanden schorsing vrij krom. Zo een deal zou ik als prof ook wel willen maken.
Feit is wel dat eigenlijk weinig 'grote namen' uit het verleden het zo glashard ontkent hebben als Lance blijft doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
En terecht. Willen we een echte schone wielersport dan moet eerst de hele beerput open.
Wel vind ik de verhouding tussen 7 tourtitels kwijt en voor altijd uitgesloten voor USADA (en straks ook UCI) wedstrijden en 6 maanden schorsing vrij krom. Zo een deal zou ik als prof ook wel willen maken.
Desalniettemin is dit wel een hele zwarte dag voor de sport..
We weten al dat de grote Merx, Hinault en Indurain doping niet afwijzen maar dat nu weer één van de grootheden van de sport definitief het haasje is (ook al zat het eraan te komen), is toch wel vrij pijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |