Het is godsgeklaagdquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag ook. Een mooi moment om het zwaartepunt van deze discussie te verplaatsen naar de belachelijke wijze waarop de gemeente Utrecht met haar burgers omgaat.
Maar zoals staat aangegeven, voor sleutels is dit gewoon niet de beste manier. Maar wel toegankelijkquote:Verloren voorwerp
Als u een voorwerp verloren heeft kunt u hier een melding van maken door het invullen van het digitale formulier: aanmelden verloren voorwerp
Heb je het al geprobeerd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Online kunnen we wel dit regelen:
[..]
Maar zoals staat aangegeven, voor sleutels is dit gewoon niet de beste manier. Maar wel toegankelijk
Het is ook bereikbaar...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel dat het dus bereikbaar zou moeten zijn aangezien ze er een digitale hulpverlening van hebben gemaakt.. Niet dat je langs kan maar niets is minder waar, want contact kan alleen op die dagen op iedereenmoetnuechtzekerwetenwerken uren.
ik krijg mooi een invulformulier te zien.quote:
Zolang ze nog tijd heeft om de hele ochtend over zo'n onderwerp een discussie te voeren zal het met dat hard werken ook nog wel meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
Het is godsgeklaagdGelukkig is er een zekere campingzender waar ontevreden, hardwerkende Nederlanders terecht kunnen met hun klachten over futiliteiten.
Respect voor jou. Met dit soort discussies verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid wel een beetje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
ik krijg mooi een invulformulier te zien.
Die ik natuurlijk verder niet ga invullen, want ik ben niets kwijt
je bent aan het trollen he? al vanaf het begin?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Evie het volgende:
[..]
digitale hulpverleningsdienst staat er.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is godsgeklaagdGelukkig is er een zekere campingzender waar ontevreden, hardwerkende Nederlanders terecht kunnen met hun klachten over futiliteiten.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Respect voor jou. Met dit soort discussies verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid wel een beetje.
SBS6quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.. zet niet veel zoden aan de dijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij dan? Volgens mij is zij geen sleutels kwijt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt volledig in de lijn dat de ander zich moet aanpassen naar haar situatie. Dus nee, heel verwonderlijk is het niet.
Dit is mijn een na laatste dag vakantie inderdaad... dus heb ik er vandaag nog de tijd voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog tijd heeft om de hele ochtend over zo'n onderwerp een discussie te voeren zal het met dat hard werken ook nog wel meevallen.
Zorg jij nou maar dat je niet je sleutelquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]echt serieus .. kan jij van brood poep maken?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
je bent aan het trollen he? al vanaf het begin?
goeie dit
Dat kan kloppen. We hebben net namelijk vastgesteld dat er geen wettelijke reactietermijn is en dat het altijd beter is om even tijd in je schema vrij te maken om zelf naar het depot te gaan. Het verliezen van je eigendommen is in dit geval namelijk je eigen schuld en dus is het heel logisch dat de publieke dienstverlening van jou verwacht dat je zelf enige moeite onderneemt om deze fout te herstellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.. zet niet veel zoden aan de dijk.
een sleutel of 18 ja..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je niet je sleutel
Verliest ipv boos te worden op instanties die jij nodig bent wegens het zelf verliezen : kwijt maken van in dit geval een sleutel.
En jij volgt een universitaire studie? Serieus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Evie het volgende:
[..]
digitale hulpverleningsdienst staat er.
Als ze al gevonden zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. We hebben net namelijk vastgesteld dat er geen wettelijke reactietermijn is en dat het altijd beter is om even tijd in je schema vrij te maken om zelf naar het depot te gaan. Het verliezen van je eigendommen is in dit geval namelijk je eigen schuld en dus is het heel logisch dat de publieke dienstverlening van jou verwacht dat je zelf enige moeite onderneemt om deze fout te herstellen.
Dus, zodra het kan er langs gaan en je sleutels ophalen!
The university of hard knocksquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij volgt een universitaire studie? Serieus?
Zodra iemand het gevonden heeft ligt de verantwoording van die spullen bij die instantie.. dus sjah. Moeite doen doe ik al. Lijkt me een beetje nutteloos om te blijven zeiken over schuld van het verliezen en niet in te zien dat het hooguit debiel is dat deze instanties niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. We hebben net namelijk vastgesteld dat er geen wettelijke reactietermijn is en dat het altijd beter is om even tijd in je schema vrij te maken om zelf naar het depot te gaan. Het verliezen van je eigendommen is in dit geval namelijk je eigen schuld en dus is het heel logisch dat de publieke dienstverlening van jou verwacht dat je zelf enige moeite onderneemt om deze fout te herstellen.
Dus, zodra het kan er langs gaan en je sleutels ophalen!
Jij bent geen edel dier?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze al gevonden zijn.
Ik ga paardrijden met m'n domme kop.
Vroeger, toen studeren nog voor de elite was. Ik ga VVD stemmen de 12e!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
Zodra iemand het gevonden heeft ligt de verantwoording van die spullen bij die instantie.. dus sjah. Moeite doen doe ik al. Lijkt me een beetje nutteloos om te blijven zeiken over schuld van het verliezen en niet in te zien dat het hooguit debiel is dat deze instanties in Utrecht niet bereikbaar zijn.
Correctie, jij verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
En dat is jammer dat ik die verloren ben. Triester is het dat de instanties die ervoor zijn doordelegeren en amper bereikbaar zijn op schappelijke tijden. Wat eigenlijk wel van ze verwacht wordt dat ze bereikbaar zijn op normale tijden.
Normale tijden = kantoorurenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
En dat is jammer dat ik die verloren ben. Triester is het dat de instanties die ervoor zijn doordelegeren en amper bereikbaar zijn op schappelijke tijden. Wat eigenlijk wel van ze verwacht wordt dat ze bereikbaar zijn op normale tijden.
Had ook niet veel anders van je verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen studeren nog voor de elite was. Ik ga VVD stemmen de 12e!
Laten we de discussie niet recyclen, op dit punt sta je helemaal alleen. Als het goed is heeft de vinder zich aan de enig beschreven wettelijke plicht gehouden. En dat is om de gevonden zaken over te dragen aan de gemeente waarin deze gevonden zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zodra iemand het gevonden heeft ligt de verantwoording van die spullen bij die instantie.. dus sjah. Moeite doen doe ik al. Lijkt me een beetje nutteloos om te blijven zeiken over schuld van het verliezen en niet in te zien dat het hooguit debiel is dat deze instanties niet bereikbaar zijn.
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent geen edel dier?
Verdomme, dan sta je wel heel laag op de maatschappelijke ladder.
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we de discussie niet recyclen, op dit punt sta je helemaal alleen. Als het goed is heeft de vinder zich aan de enig beschreven wettelijke plicht gehouden. En dat is om de gevonden zaken over te dragen aan de gemeente waarin deze gevonden zijn.
Ik kies jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?
Heb jij er ook al een afgerond? Goed bezigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.
Het probleem speelt blijkbaar meer in jouw gemeente dan in anderen. In die zin sta je er alleen voor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
alleen op het punt dat verantwoordelijke instanties open dienen te zijn op werktijden
![]()
Echt een beetje triest als ik hier alleen in zou staan niet?!
Herhaal nog even wanneer dat depot open is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
[..]alleen op het punt dat verantwoordelijke instanties open dienen te zijn op werktijden
![]()
Echt een beetje triest als ik hier alleen in zou staan niet?!
Je zegt nergens slim of niet dom. Verdacht...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
precies ik verwacht. Jij niet, maar dan is het ook niet te hopen dat jij ooit iets belangrijks kwijtraakt..quote:
Een sleutel of 18? Haha nee joh dat is helemaal knap om te verliezen. Is gelukkig ook niet zo heel groot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
Gelukkig hoogt waarschijnlijk niet voor jou..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaar
Ik ben vaak genoeg belangrijke dingen kwijtgeraakt. Ik heb ook zelf voor vervanging gezorgd. Ik leg de verantwoordelijkheid niet bij iemand anders, maar bij mezelf. Ik raak het goed immers kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
precies ik verwacht. Jij niet, maar dan is het ook niet te hopen dat jij ooit iets belangrijks kwijtraakt..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |