Jij bent geen edel dier?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze al gevonden zijn.
Ik ga paardrijden met m'n domme kop.
Vroeger, toen studeren nog voor de elite was. Ik ga VVD stemmen de 12e!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
En jij volgt een universitaire studie? Serieus?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij volgt een universitaire studie? Serieus?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
Zodra iemand het gevonden heeft ligt de verantwoording van die spullen bij die instantie.. dus sjah. Moeite doen doe ik al. Lijkt me een beetje nutteloos om te blijven zeiken over schuld van het verliezen en niet in te zien dat het hooguit debiel is dat deze instanties in Utrecht niet bereikbaar zijn.
Correctie, jij verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
En dat is jammer dat ik die verloren ben. Triester is het dat de instanties die ervoor zijn doordelegeren en amper bereikbaar zijn op schappelijke tijden. Wat eigenlijk wel van ze verwacht wordt dat ze bereikbaar zijn op normale tijden.
Normale tijden = kantoorurenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
En dat is jammer dat ik die verloren ben. Triester is het dat de instanties die ervoor zijn doordelegeren en amper bereikbaar zijn op schappelijke tijden. Wat eigenlijk wel van ze verwacht wordt dat ze bereikbaar zijn op normale tijden.
Had ook niet veel anders van je verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen studeren nog voor de elite was. Ik ga VVD stemmen de 12e!
Laten we de discussie niet recyclen, op dit punt sta je helemaal alleen. Als het goed is heeft de vinder zich aan de enig beschreven wettelijke plicht gehouden. En dat is om de gevonden zaken over te dragen aan de gemeente waarin deze gevonden zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zodra iemand het gevonden heeft ligt de verantwoording van die spullen bij die instantie.. dus sjah. Moeite doen doe ik al. Lijkt me een beetje nutteloos om te blijven zeiken over schuld van het verliezen en niet in te zien dat het hooguit debiel is dat deze instanties niet bereikbaar zijn.
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent geen edel dier?
Verdomme, dan sta je wel heel laag op de maatschappelijke ladder.
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we de discussie niet recyclen, op dit punt sta je helemaal alleen. Als het goed is heeft de vinder zich aan de enig beschreven wettelijke plicht gehouden. En dat is om de gevonden zaken over te dragen aan de gemeente waarin deze gevonden zijn.
Ik kies jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?
Heb jij er ook al een afgerond? Goed bezigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een universitaire studie afgerond en ik vind je leuk en lekker. Wie heeft er nou gelijk?
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Evie ben ik dom. En zij kan het weten, zij volgt een universitaire studie.
Het probleem speelt blijkbaar meer in jouw gemeente dan in anderen. In die zin sta je er alleen voor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
alleen op het punt dat verantwoordelijke instanties open dienen te zijn op werktijden
![]()
Echt een beetje triest als ik hier alleen in zou staan niet?!
Herhaal nog even wanneer dat depot open is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
[..]alleen op het punt dat verantwoordelijke instanties open dienen te zijn op werktijden
![]()
Echt een beetje triest als ik hier alleen in zou staan niet?!
Je zegt nergens slim of niet dom. Verdacht...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
precies ik verwacht. Jij niet, maar dan is het ook niet te hopen dat jij ooit iets belangrijks kwijtraakt..quote:
Een sleutel of 18? Haha nee joh dat is helemaal knap om te verliezen. Is gelukkig ook niet zo heel groot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
een sleutel of 18 ja..
Gelukkig hoogt waarschijnlijk niet voor jou..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaar
Ik ben vaak genoeg belangrijke dingen kwijtgeraakt. Ik heb ook zelf voor vervanging gezorgd. Ik leg de verantwoordelijkheid niet bij iemand anders, maar bij mezelf. Ik raak het goed immers kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
precies ik verwacht. Jij niet, maar dan is het ook niet te hopen dat jij ooit iets belangrijks kwijtraakt..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |