http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een opsomminkje van die wetten en richtlijnen dan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik associeer mijzelf liever met Samzz. Om te objectiveren waarom: zij heeft tieten en blond haar. Jij niet.
Wat een eloquent spreker ben je toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het niet echt correct om mensen dom te noemen als ze het niet met je eens zijn. Iets wat jij een aantal posts terug deed. Maar in overtreding van enige wet en/of richtlijn ben je niet. Nu wil ik hier wel lang over fulmineren (), maar het zal niks veranderen aan de heersende situatie.
En nu even specifiek de zin ..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.html
CTRL-Fquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.html
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Eind conclussie,
Evie legt haar verrantwoordelijkheid bij anderen neer en wst er ook gebeurd, het is niet haar eigen schuld.
Nu kan ze de discussie niet winnen en gaat ze mensen uitschelden en personelijk worden.
Jammer.
Wat ik eerder al zei; dat jij andere verwachtingen hebt bij het begrip 'bereikbaar' maakt niet dat de betreffende instantie niet bereikbaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Evie het volgende:
bereikbaarheid is inderdaad een groot woord waar men mee kan spelen he?!
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar de wetteksten hierover
precies mijn mening mag ik hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt correct om mensen dom te noemen als ze het niet met je eens zijn. Iets wat jij een aantal posts terug deed. Maar in overtreding van enige wet en/of richtlijn ben je niet. Nu wil ik hier wel lang over fulmineren (), maar het zal niks veranderen aan de heersende situatie.
"ergens instaan" dus je weet het niet eens zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer is
Jammer voor jouw argument. Bovendien staat er echt alleen maar dat de vinder verplicht is het bij de gemeente af te leveren. Er staat niets over wanneer jij als eigenaar van de zaak recht hebt om het weer op te eisen, en of dit recht 24/7 geldt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik associeer mijzelf liever met Samzz. Om te objectiveren waarom: zij heeft tieten en blond haar. Jij niet.
Mais bien sur. Net zoals ik van mening ben dat je je een beetje aan het aanstellen bent en dat je geen wonderen moet verwachten van anderen als je die zelf ook niet kunt verrichten.quote:
Dit betreft digitale dienstverleningquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
Degene die een dienst van de informatiemaatschappij verleent, maakt de volgende gegevens gemakkelijk, rechtstreeks en permanent toegankelijk voor degenen die gebruik maken van deze dienst, in het bijzonder om informatie te verkrijgen of toegankelijk te maken:
wetboek 3 artikel 15 D
Rechtstreeks en permanent
Zoals dus al gezegd is, het is gedelegeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogmaals; welke wet? Geef daar eens antwoord joh....quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
kortom ik fit op de pliesie dat ze het uit handen hebben gegeven wat al stom is. Terwijl de gemeente degene is die zich niet meer aan de wet houdt
Er is iets anders aan een wonder verwachten dan aan verwachten dat een instantie normale openingstijden heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais bien sur. Net zoals ik van mening ben dat je je een beetje aan het aanstellen bent en dat je geen wonderen moet verwachten van anderen als je die zelf ook niet kunt verrichten.
Jup en de gemeente geeft aan dat het een digitale dienstverlening is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit betreft digitale dienstverlening
En over bepaalde zaken zoals adreswijzigingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat gaat over digitale dienstverleningquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
Degene die een dienst van de informatiemaatschappij verleent, maakt de volgende gegevens gemakkelijk, rechtstreeks en permanent toegankelijk voor degenen die gebruik maken van deze dienst, in het bijzonder om informatie te verkrijgen of toegankelijk te maken:
wetboek 3 artikel 15 D
Rechtstreeks en permanent
Ssssst!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is ook een digitale dienstverlening van de gemeente.. Die dus maar 9 uur in de week toegankelijkheid biedt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat over digitale dienstverlening.
Nee, want het gaat over roerende zaken. Dat zij hun loket digitaal beschikbaar hebben doet niets af van de zaken in het loket. Op roerende zaken geldt andere wet- en regelgeving, jij haalt nu het wetboek vermogensrecht aan. Sleutels zijn roerende zaken, geen vermogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup en de gemeente geeft aan dat het een digitale dienstverlening is.
Hoi.quote:
Is een depot digitaal ja? Hoe dan? Ze mailen je sleutels?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Is ook een digitale dienstverlening van de gemeente.. Die dus maar 9 uur in de week toegankelijkheid biedt.
quote:Het Depot
Openingstijden
Op werkdagen van 09.00 tot 13.00 uur.
053-4818008 (bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 14.00 uur).
Nope maar je zou dus toegang moeten krijgen tot een digitaal loket .. en wettelijk gezien dus niet maar 9 uur in de week om te kunnen overleggen en bespreken of je spullen er liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een depot digitaal ja? Hoe dan? Ze mailen je sleutels?
Je kan ze toch 24/7 per week e-mailen over je verloren sleutels?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:28 schreef Evie het volgende:
Is ook een digitale dienstverlening van de gemeente.. Die dus maar 9 uur in de week toegankelijkheid biedt.
kan dus niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze toch 24/7 per week e-mailen over je verloren sleutels?
Volgens mij haal jij dingen door elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope maar je zou dus toegang moeten krijgen tot een digitaal loket .. en wettelijk gezien dus niet maar 9 uur in de week om te kunnen overleggen en bespreken of je spullen er liggen.
Dat heet gewoon pech hebben. Blijkbaar is er dusdanig weinig vraag na dat het ook zo vaak open dient te zijn. Je zou mij niet horen zeuren dat ze niet tot 18.00 open zijn, wantja ik moet toch de hele dag werkenquote:
Er staat nergens in de wet dat een depot 24/7 open moet zijn. En dat zijn ze dus ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet gewoon pech hebben. Blijkbaar is er dusdanig weinig vraag na dat het ook zo vaak open dient te zijn. Je zou mij niet horen zeuren dat ze niet tot 18.00 open zijn, wantja ik moet toch de hele dag werken
Jammer, maar helaas.
Krijg je een autoreply met 'afgezien van de 9 uur dat we open zijn, kunt u ons niet e-mailen'?quote:
Zou inderdaad fijn zijn als ze dan die dagen na 18.00 open zouden zijn.. maar helaas alleen in de middag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet gewoon pech hebben. Blijkbaar is er dusdanig weinig vraag na dat het ook zo vaak open dient te zijn. Je zou mij niet horen zeuren dat ze niet tot 18.00 open zijn, wantja ik moet toch de hele dag werken
Jammer, maar helaas.
Kijk dit is een normale reactiequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
Zou inderdaad fijn zijn als ze dan die dagen na 18.00 open zouden zijn.. maar helaas alleen in de middag.
Wel dat het dus bereikbaar zou moeten zijn aangezien ze er een digitale hulpverlening van hebben gemaakt.. Niet dat je langs kan maar niets is minder waar, want contact kan alleen op die dagen op iedereenmoetnuechtzekerwetenwerken uren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet dat een depot 24/7 open moet zijn. En dat zijn ze dus ook niet.
Nou, ik vind het een godswonder dat jij verwacht dat wij begrip opbrengen voor jouw frustratie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Er is iets anders aan een wonder verwachten dan aan verwachten dat een instantie normale openingstijden heeft
[..]
Jup en de gemeente geeft aan dat het een digitale dienstverlening is.
In Den Haag ook. Een mooi moment om het zwaartepunt van deze discussie te verplaatsen naar de belachelijke wijze waarop de gemeente Utrecht met haar burgers omgaat.quote:
Fysiek ergens naartoe gaan en iets tastbaars ophalen is digitale dienstverlening?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Neen.quote:
ik verwacht vrij weinig van jullie, maar probeer jullie in te laten zien dat het niet correct is dat instanties er geen normale tijden opna houden op moment dat ze verantwoordelijk zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een godswonder dat jij verwacht dat wij begrip opbrengen voor jouw frustratie eerlijk gezegd.
Het ligt volledig in de lijn dat de ander zich moet aanpassen naar haar situatie. Dus nee, heel verwonderlijk is het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik vind het een godswonder dat jij verwacht dat wij begrip opbrengen voor jouw frustratie eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |