http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een opsomminkje van die wetten en richtlijnen dan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik associeer mijzelf liever met Samzz. Om te objectiveren waarom: zij heeft tieten en blond haar. Jij niet.
Wat een eloquent spreker ben je toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het niet echt correct om mensen dom te noemen als ze het niet met je eens zijn. Iets wat jij een aantal posts terug deed. Maar in overtreding van enige wet en/of richtlijn ben je niet. Nu wil ik hier wel lang over fulmineren (), maar het zal niks veranderen aan de heersende situatie.
En nu even specifiek de zin ..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.html
CTRL-Fquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
http://www.wetboek-online(...)boek%20Boek%205.html
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Eind conclussie,
Evie legt haar verrantwoordelijkheid bij anderen neer en wst er ook gebeurd, het is niet haar eigen schuld.
Nu kan ze de discussie niet winnen en gaat ze mensen uitschelden en personelijk worden.
Jammer.
Wat ik eerder al zei; dat jij andere verwachtingen hebt bij het begrip 'bereikbaar' maakt niet dat de betreffende instantie niet bereikbaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Evie het volgende:
bereikbaarheid is inderdaad een groot woord waar men mee kan spelen he?!
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar de wetteksten hierover
precies mijn mening mag ik hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt correct om mensen dom te noemen als ze het niet met je eens zijn. Iets wat jij een aantal posts terug deed. Maar in overtreding van enige wet en/of richtlijn ben je niet. Nu wil ik hier wel lang over fulmineren (), maar het zal niks veranderen aan de heersende situatie.
"ergens instaan" dus je weet het niet eens zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer is
Jammer voor jouw argument. Bovendien staat er echt alleen maar dat de vinder verplicht is het bij de gemeente af te leveren. Er staat niets over wanneer jij als eigenaar van de zaak recht hebt om het weer op te eisen, en of dit recht 24/7 geldt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Het moet daar ergens in staan. Al is het wettelijk gezien al bij de gemeente neergelegd wat een beetje jammer is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik associeer mijzelf liever met Samzz. Om te objectiveren waarom: zij heeft tieten en blond haar. Jij niet.
Mais bien sur. Net zoals ik van mening ben dat je je een beetje aan het aanstellen bent en dat je geen wonderen moet verwachten van anderen als je die zelf ook niet kunt verrichten.quote:
Dit betreft digitale dienstverleningquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
Degene die een dienst van de informatiemaatschappij verleent, maakt de volgende gegevens gemakkelijk, rechtstreeks en permanent toegankelijk voor degenen die gebruik maken van deze dienst, in het bijzonder om informatie te verkrijgen of toegankelijk te maken:
wetboek 3 artikel 15 D
Rechtstreeks en permanent
Zoals dus al gezegd is, het is gedelegeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogmaals; welke wet? Geef daar eens antwoord joh....quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
kortom ik fit op de pliesie dat ze het uit handen hebben gegeven wat al stom is. Terwijl de gemeente degene is die zich niet meer aan de wet houdt
Er is iets anders aan een wonder verwachten dan aan verwachten dat een instantie normale openingstijden heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais bien sur. Net zoals ik van mening ben dat je je een beetje aan het aanstellen bent en dat je geen wonderen moet verwachten van anderen als je die zelf ook niet kunt verrichten.
Jup en de gemeente geeft aan dat het een digitale dienstverlening is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit betreft digitale dienstverlening
En over bepaalde zaken zoals adreswijzigingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat gaat over digitale dienstverleningquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
Degene die een dienst van de informatiemaatschappij verleent, maakt de volgende gegevens gemakkelijk, rechtstreeks en permanent toegankelijk voor degenen die gebruik maken van deze dienst, in het bijzonder om informatie te verkrijgen of toegankelijk te maken:
wetboek 3 artikel 15 D
Rechtstreeks en permanent
Ssssst!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is ook een digitale dienstverlening van de gemeente.. Die dus maar 9 uur in de week toegankelijkheid biedt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat over digitale dienstverlening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |