quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je zegt nergens slim of niet dom. Verdacht...
Jij bent echt serieus te dom om te poepen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herhaal nog even wanneer dat depot open is.
Desalniettemin benijd ik niemand die zijn portemonnee kwijtraakt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg belangrijke dingen kwijtgeraakt. Ik heb ook zelf voor vervanging gezorgd. Ik leg de verantwoordelijkheid niet bij iemand anders, maar bij mezelf. Ik raak het goed immers kwijt.
Klagen mag best. Maar dit slaat wel alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is geen reden om niet te klagen.
Ik vermoed van wel, ik heb namelijk de vaardigheden toegepast die mij daar geleerd zijn. Het controleren van bronnen en het onderbouwen van argumenten met feiten, niet met emoties en meningen. Daarnaast is de term ad hominem mij daar ook bijgebracht en heb ik mij daar van onthouden. Tot zoëven, maar die ontglipte mij nadat ik al engelengeduld heb getoond in de voorgaande 300 posts over dit onderwerp.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig hoogt waarschijnlijk niet voor jou..
Maar hoe belangrijk waren jouw belangrijke dingen? Toch niet zo belangrijk als een sleutelbos ter waarde van 900 euro?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg belangrijke dingen kwijtgeraakt. Ik heb ook zelf voor vervanging gezorgd. Ik leg de verantwoordelijkheid niet bij iemand anders, maar bij mezelf. Ik raak het goed immers kwijt.
Tijdens kantooruren geopend dus. Dat jij geen tijd hebt om langs te gaan is niet de schuld van dat depot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent echt serieus te dom om te poepen.
Depot is geopend 3 uur per dag op werktijden op de dinsdag woensdag en donderdag. Is niet echt bereikbaar dus op normale werktijden in die zin dat het gewoon bereikbaar zou moeten zijn op normale werktijden iedere werkdag.
Maargoed een zekere zin en zin zijn dingen die je vast niet al te snel doorhebt.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik van mening ben dat het iemands plicht is om naar die sleutels te zoeken. Dat maak jij er al de hele tijd met je kromme brein zelf van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een sleutel of 18? Haha nee joh dat is helemaal knap om te verliezen. Is gelukkig ook niet zo heel groot.
En houd toch op zeg met je gejank om instanties. Je doet als of het sleutels zijn waar je een atoombom mee kan lanceren. Het is een fucking sleutel meer niet.
En verwachtig? Ja die is vrij groot kennelijk. Je doet het overkomen als of iedereen alles maar moet laten vallen en per direct gaan zoeken naar je sleutels.
Als ze echt zo belangrijk zijn kan je ze beter zelf gaan zoeken buiten ipv hier zitten janken
Dat is kut ja. Mijne is een keer gestolen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Desalniettemin benijd ik niemand die zijn portemonnee kwijtraakt.
jij wilt dat daar 5 dagen lang 8 uur per dag iemand zit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent echt serieus te dom om te poepen.
Depot is geopend 3 uur per dag op werktijden op de dinsdag woensdag en donderdag. Is niet echt bereikbaar dus op normale werktijden in die zin dat het gewoon bereikbaar zou moeten zijn op normale werktijden iedere werkdag.
Maargoed een zekere zin en zin zijn dingen die je vast niet al te snel doorhebt.
Nee, mijn ID kost niet zoveel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Maar hoe belangrijk waren jouw belangrijke dingen? Toch niet zo belangrijk als een sleutelbos ter waarde van 900 euro?
*stil* Mooi!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vermoed van wel, ik heb namelijk de vaardigheden toegepast die mij daar geleerd zijn. Het controleren van bronnen en het onderbouwen van argumenten met feiten, niet met emoties en meningen. Daarnaast is de term ad hominem mij daar ook bijgebracht en heb ik mij daar van onthouden. Tot zoëven, maar die ontglipte mij nadat ik al engelengeduld heb getoond in de voorgaande 300 posts over dit onderwerp.
Laten we het nu niet gaan hebben over een beheersbare overheid en ambtenarenreductie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt dat daar 5 dagen lang 8 uur per dag iemand zit? omdat er af en toe een idioot iets verliest?
En de schuld van welke instantie is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef twi het volgende:
Ik heb nog nooit...
...mijn sleutelbos verloren.
Sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de schuld van welke instantie is dat?
Al die pasjes en shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Mijne is een keer gestolen.
Het is de schuld van het depot dat ze niet normaal geopend zijn op schappelijke tijden zodat mensen nog de moeite kunnen doen om er te kunnen komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren geopend dus. Dat jij geen tijd hebt om langs te gaan is niet de schuld van dat depot.
Je mag van instanties eigenlijk wel verwachten dat ze ergens een avondje open zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we het nu niet gaan hebben over een beheersbare overheid en ambtenarenreductie.
Er hoeft niet eens iemand te zitten. Dat kan bij de balie ernaast waar ze toch al 8 uur op een dag moeten zitten ook wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt dat daar 5 dagen lang 8 uur per dag iemand zit?
Godsamme moet ik weer zuipenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef twi het volgende:
Ik heb nog nooit...
...mijn sleutelbos verloren.
Je weet welke dagen ze geopend zijn, dan neem je op een van die dagen de tijd om ze te bellen. Die sleutels zijn toch zo belangrijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is de schuld van het depot dat ze niet normaal geopend zijn op schappelijke tijden zodat mensen nog de moeite kunnen doen om er te kunnen komen.
3 uur op 3 dagen is een beetje niet goed bereikbaar wat mij betreft. En dat is zeker de schuld van het depot.
Badum-tssjjjquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige instanties zijn misschien wel iets té bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |