Heeft ie ooit een effect gehad bij Madrid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat denken jullie? Is het Mourinho effect uitgewerkt?
Weer? :,)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
"Weer"?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
Als Falcao scoort dan komt de KOEKKOEK zeker weten!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt het Goollllll Atletiiiiii of Golllllll Atheltiiiiiiic?
Komt nog wel vanavond.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOLLLL ATLETIIII FALCAO
maar geen koekoek
Johanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de enige die Sierd haat geloof ik.
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef RubenSosa het volgende:
De beste commentator doet de samenvatting van barcelona. Zoiets zei hij toch?
Valencia is ook een team wat goed op elkaar is ingespeeld. Leuke strijd om plek 3.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Athletico gaat denk ik 3e worden dit jaar, ze spelen wel erg leuk voetbal.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een mannetje is het toch ook, Alleen door Johan Derksen en GGMM gehaat.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Bij mij is het een beetje een combinatie van beide denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.
Gisteren had ik het niet gezien, toch leuk dan nog even een samenvatting.quote:
Ik ben het vandaag op een Nederlandse site tegengekomen, ik weet niet meer welke maar ga even zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ert-wereldgoal.dhtmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gracias.
Alleen vind ik de gelijkenis niet zo treffend aangezien die van Rivaldo van buiten de 16 is en die van z'n zoon vanaf de strafschopstip.
Mart als co-commentator bij Sierd, dan ga ik stuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd heeft trouwens concurrentie qua grootste ego bij Sport1, ik lees dat Mart Smeets ook naar de zender gaat. Voor het basketball maar goed.
Athletico heeft wel hele goede spelers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef RubenSosa het volgende:
Is Atl Madrid nou zo goed of is Bilbao zo slecht?
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd het voor gezien, er gaat toch niets meer gebeuren, zelfs geen onverwachtse koekoek.
Houd jij mij een beetje in de gaten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd jij mij een beetje in de gaten?
Maar het is zeker beter als KvdB maar niet als het tweede scherm.
quote:
Nee, hoewel het wel koekoek-waardig was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, heeft hij ook gekoekoekt? Dat had ik neit willen missen
Die wedstrijd was al gespeeld voordat er begonnen was, Granada maakte namelijk geen schijn van kans misschien als ze thuis spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
Wedstrijd is gespeeld ... Doe nu maar Barca - Valencia
Ja OK . maar toch omdat Real redelijk matig het seizoen is begonnen ...quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wedstrijd was al gespeeld voordat er begonnen was, Granada maakte namelijk geen schijn van kans misschien als ze thuis spelen.
Zag de herhaling net, maar leek me buitenspel.quote:
Was het ook.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zag de herhaling net, maar leek me buitenspel.
Niet dat het veel uitmaakt...
Jawel. Op een ander kanaal.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Zenden ze Barca - Valencia nu niet vanaf het begin uit?
Hoezo niet ?quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Barca Iniesta nog even huldigen met prijs voor een belangrijke wedstrijd ...
En ongepast bij zo'n derbyquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven machtsvertoon
Derby? en voor de rest is dit de eerste wedstrijd na zijn prijs in nog een thuiswedstrijd ook.quote:
Ietwat vergezocht imo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven machtsvertoon
Kan ik me iets meer in vinden. Maar het is nu eenmaal de 1e wedstrijd na de "verkiezing "quote:
Emile volgens mij.quote:
quote:
Je punt is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 21:47 schreef GGMM het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een herhaling van het commentaar van Sierd tijdens Barca - Real er tussendoor gooien? Over de wedstrijd heeft hij het toch nooit.
Sierd z'n fans kunnen net zo goed tegen kritiek als hijzelf.quote:Op zondag 2 september 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je punt is nu wel duidelijk.
Je valt gewoon in herhaling, want je zegt altijd hetzelfde.quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sierd z'n fans kunnen net zo goed tegen kritiek als hijzelf.
Jij ook, alleen dan positief.quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je valt gewoon in herhaling, want je zegt altijd hetzelfde.
Ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening.
nou, kabel a is in het gootje van kabel c gegaan, door de huidige storm in amerika heeft dit tot gevolg dat kabel b bij kabel a zit.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Maar ff serieus, wat is er met het commentaar en het geluid gebeurd
quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou, kabel a is in het gootje van kabel c gegaan, door de huidige storm in amerika heeft dit tot gevolg dat kabel b bij kabel a zit.
Hier ookquote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
1-0 Barca, goal gemist omdat er dus geen geluid is en ik het op de achtergrond zit te kijken
omdat dat een topper isquote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom doen ze in godsnaam Inter - Roma op het HD-kanaal en Barca - Valencia op het tweede kanaal, zonder geluid?
Ziggo geeft alleen Select in HD weer, Voetbal niet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb tegenwoordig op UPC 2 HD kanalen , Sport 1 Select HD waar Inter - Roma is en Sport 1 Voetbal HD met Barca - Val
Das wel raar dat Ziggo dan niet de HD versie weergeeft,quote:Op zondag 2 september 2012 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ziggo geeft alleen Select in HD weer, Voetbal niet.
Leuk filmpje..goeie tip van Sierdquote:
en die is 76quote:
terecht vind ik niet maar buitenspel leek het welquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 afgekeurd vanwege buitenspel, terecht.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Sierd: Song komt uit een gezin met 23 kinderen, hij heeft 17 zussen..Ik heb er maar 1.
Ik vond Valencia erg goed verdedigen normaal komen die ballen wel aan maar nu alleen die kans van Fàbregas (Eerste helft).quote:
En zonder Alba en Alves.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef TheGeneral het volgende:
Barca al begonnen tegen Getafe. 0-0. Zonder Messi
Geen Messi? Wat de fuck is er aan de hand?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef TheGeneral het volgende:
Barca al begonnen tegen Getafe. 0-0. Zonder Messi
Wordt gewoon gespaard voor Champions League neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen Messi? Wat de fuck is er aan de hand?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt gewoon gespaard voor Champions League neem ik aan.
Klopt, Sierd zei net al dat het de derde keer pas is dat hij niet in de basis staat (buiten blessures en schorsingen).quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Raar, hij wil altijd spelen. Zijn wel verhalen over dat hij met koorts toch ineens kwam aanzetten en mee wou doen.
Minuutje of 20.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef Gillingham het volgende:
Sinds wanneer staat hij in het veld?
Geweldig, wat een speler.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, Sierd zei net al dat het de derde keer pas is dat hij niet in de basis staat (buiten blessures en schorsingen).
Inderdaad. Sierd waarschuwde voor een verschrikkelijk lelijk shirt, maar ik vind er niks mis mee. Prima shirt.quote:
Volgens mij durven ze het niet.. Ook Higuain trapte recht voor de ogen van de grensrechter na, overduidelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
Het gebeurt ook echt recht voor de neus van de scheids..
Gert Kruys.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:22 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is die co-commentator op sport1
ik herkende de stem maar kon hem niet aan de juiste persoon koppelen.quote:
Ronaldo ff na doen en daarna makkelijk duiken. Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:31 schreef Eppie_NL het volgende:
Whehehe Ronaldo werd even uitgedaagd.
Ja, die speelt echt uitstekend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Maduro MOTM tot nu toe, wat een werker, wat een discipline, goede opbouw en goede stofzuiger.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)Maduro&noreplyfrom=0quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Maduro MOTM tot nu toe, wat een werker, wat een discipline, goede opbouw en goede stofzuiger.
Hij is vandaag wel goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)Maduro&noreplyfrom=0
Is Maduro familie van je?
Nee joh, Tadic is wel familie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de dingen die jullie niet willen zien vanwege jullie kortzichtigheid. Net als Maduro hebben Emanuelson, Van Wolfswinkel en Büttner het vereiste Oranje niveau hebben maar worden altijd voor een paar Ajax of Feyenoord jonkies gepasseerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is nog steeds een beetje verdrietig.quote:
Nee klopt, jij ziet het echt vaak goed ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
vanwege jullie kortzichtigheid.
Prima aan te horen samen met Schelveccio.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de dingen die jullie niet willen zien vanwege jullie kortzichtigheid. Net als Maduro hebben Emanuelson, Van Wolfswinkel en Büttner het vereiste Oranje niveau hebben maar worden altijd voor een paar Ajax of Feyenoord jonkies gepasseerd.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax gaat Real gewoon dik verslaan, wat een middelmaat.
Maja, ik wil niet te ver vooruitkijken, eerst Dinsdag even de Duitsers wegtikken.quote:
8 puntenquote:
Kun jij even een unban voor InZanity aanvragen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
Logisch dat Real verliest. Ronaldo doet z'n best niet, omdat hij meer wil verdienen.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun jij even een unban voor InZanity aanvragen?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent toe aan een hele logische verklaring?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de verklaring inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent toe aan een hele logische verklaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |