Heeft ie ooit een effect gehad bij Madrid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat denken jullie? Is het Mourinho effect uitgewerkt?
Weer? :,)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
"Weer"?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
Als Falcao scoort dan komt de KOEKKOEK zeker weten!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt het Goollllll Atletiiiiii of Golllllll Atheltiiiiiiic?
Komt nog wel vanavond.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOLLLL ATLETIIII FALCAO
maar geen koekoek
Johanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de enige die Sierd haat geloof ik.
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef RubenSosa het volgende:
De beste commentator doet de samenvatting van barcelona. Zoiets zei hij toch?
Valencia is ook een team wat goed op elkaar is ingespeeld. Leuke strijd om plek 3.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Athletico gaat denk ik 3e worden dit jaar, ze spelen wel erg leuk voetbal.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een mannetje is het toch ook, Alleen door Johan Derksen en GGMM gehaat.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Bij mij is het een beetje een combinatie van beide denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.
Gisteren had ik het niet gezien, toch leuk dan nog even een samenvatting.quote:
Ik ben het vandaag op een Nederlandse site tegengekomen, ik weet niet meer welke maar ga even zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ert-wereldgoal.dhtmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gracias.
Alleen vind ik de gelijkenis niet zo treffend aangezien die van Rivaldo van buiten de 16 is en die van z'n zoon vanaf de strafschopstip.
Mart als co-commentator bij Sierd, dan ga ik stuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd heeft trouwens concurrentie qua grootste ego bij Sport1, ik lees dat Mart Smeets ook naar de zender gaat. Voor het basketball maar goed.
Athletico heeft wel hele goede spelers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef RubenSosa het volgende:
Is Atl Madrid nou zo goed of is Bilbao zo slecht?
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd het voor gezien, er gaat toch niets meer gebeuren, zelfs geen onverwachtse koekoek.
Houd jij mij een beetje in de gaten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd jij mij een beetje in de gaten?
Maar het is zeker beter als KvdB maar niet als het tweede scherm.
quote:
Nee, hoewel het wel koekoek-waardig was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, heeft hij ook gekoekoekt? Dat had ik neit willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |