Heeft ie ooit een effect gehad bij Madrid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat denken jullie? Is het Mourinho effect uitgewerkt?
Weer? :,)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
"Weer"?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk wie er kampioen wordt. Mourinho faalt weer eens met zijn grote mond
Als Falcao scoort dan komt de KOEKKOEK zeker weten!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt het Goollllll Atletiiiiii of Golllllll Atheltiiiiiiic?
Komt nog wel vanavond.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOLLLL ATLETIIII FALCAO
maar geen koekoek
Johanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de enige die Sierd haat geloof ik.
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef RubenSosa het volgende:
De beste commentator doet de samenvatting van barcelona. Zoiets zei hij toch?
Valencia is ook een team wat goed op elkaar is ingespeeld. Leuke strijd om plek 3.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Athletico gaat denk ik 3e worden dit jaar, ze spelen wel erg leuk voetbal.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een mannetje is het toch ook, Alleen door Johan Derksen en GGMM gehaat.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport 1 heeft daar 1 van hun beste commentatoren gestuurd.
Bij mij is het een beetje een combinatie van beide denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ben ik er nog steeds niet uit of ik hem nou uit lach of toe lach.
Gisteren had ik het niet gezien, toch leuk dan nog even een samenvatting.quote:
Ik ben het vandaag op een Nederlandse site tegengekomen, ik weet niet meer welke maar ga even zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek me suf op sport.es, maar ja het moet van Sierd.
Een goal van de zoon van Rivaldo, ik kan het niet vinden![]()
Help anyone?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ert-wereldgoal.dhtmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gracias.
Alleen vind ik de gelijkenis niet zo treffend aangezien die van Rivaldo van buiten de 16 is en die van z'n zoon vanaf de strafschopstip.
Mart als co-commentator bij Sierd, dan ga ik stuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd heeft trouwens concurrentie qua grootste ego bij Sport1, ik lees dat Mart Smeets ook naar de zender gaat. Voor het basketball maar goed.
Athletico heeft wel hele goede spelers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef RubenSosa het volgende:
Is Atl Madrid nou zo goed of is Bilbao zo slecht?
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd het voor gezien, er gaat toch niets meer gebeuren, zelfs geen onverwachtse koekoek.
Houd jij mij een beetje in de gaten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een beetje doodgebloed, maar toch beter dan Knevel en Van den Brink.
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd jij mij een beetje in de gaten?
Maar het is zeker beter als KvdB maar niet als het tweede scherm.
quote:
Nee, hoewel het wel koekoek-waardig was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, heeft hij ook gekoekoekt? Dat had ik neit willen missen
Die wedstrijd was al gespeeld voordat er begonnen was, Granada maakte namelijk geen schijn van kans misschien als ze thuis spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
Wedstrijd is gespeeld ... Doe nu maar Barca - Valencia
Ja OK . maar toch omdat Real redelijk matig het seizoen is begonnen ...quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wedstrijd was al gespeeld voordat er begonnen was, Granada maakte namelijk geen schijn van kans misschien als ze thuis spelen.
Zag de herhaling net, maar leek me buitenspel.quote:
Was het ook.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zag de herhaling net, maar leek me buitenspel.
Niet dat het veel uitmaakt...
Jawel. Op een ander kanaal.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Zenden ze Barca - Valencia nu niet vanaf het begin uit?
Hoezo niet ?quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Barca Iniesta nog even huldigen met prijs voor een belangrijke wedstrijd ...
En ongepast bij zo'n derbyquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven machtsvertoon
Derby? en voor de rest is dit de eerste wedstrijd na zijn prijs in nog een thuiswedstrijd ook.quote:
Ietwat vergezocht imo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven machtsvertoon
Kan ik me iets meer in vinden. Maar het is nu eenmaal de 1e wedstrijd na de "verkiezing "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |