Het is wel duidelijk dat er teveel voetbal op TV isquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie gaat deze droevige wedstrijd kijken?
Ik. En leg een uit wat er droevig aan is ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie gaat deze droevige wedstrijd kijken?
Anderlechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik. En leg een uit wat er droevig aan is ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Return vanavond. Een echte kraker
Werkt deze stream niet gewoon op de laptop?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Grifte het volgende:
Kan je live NL3 kijken op tablet? Laptop heb ik niet bij me op m'n kamer.
Nu nog niet, zwart scherm en hij blijft maar laden. Probeerde het ook al bij andere nos kanalen, daar gebeurde ook niets. Misschien straks, anders jammer dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt deze stream niet gewoon op de laptop?
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Momenteel nog geen uitzending, begint pas om 20:15.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog niet, zwart scherm en hij blijft maar laden. Probeerde het ook al bij andere nos kanalen, daar gebeurde ook niets. Misschien straks, anders jammer dan.
Echt hé, die verdediging trekt op niet veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef sausagin het volgende:
Anderlecht gaat de boot in als ik lees wie Van den Brom allemaal zal opstellen![]()
Kern van Anderlecht is ook wel zeer zwak dit jaar
Is inderdaad wel balen voor Anderlecht. Al een geluk mag de kampioen dit jaar 100% rechtstreeks door omdat België nu 12de op uefa ranking waren terwijl de vorige keer 13de.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef bojan het volgende:
[..]
Echt hé, die verdediging trekt op niet veel
Odoi Kouyaté Wasyl Deschacht
![]()
Waren beter Moisander gaan halen, maar hadden geen geld. En het grappige is dat Anderlecht normaal rechtstreeks naar de CL mocht gaan, maar doordat Chelsea uiteindelijk nog de CL finale won moeten ze nu voorrondes spelen.
Waarschijnlijk doordat John van den Brom daar nu zit, zeker, kan geen andere reden bedenken waarom en nederlandse zender dit anders op TV zou brengen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Waarom zendt de nos dit soort kutpotjes uit?
Idd, en waarom Wasyl centraal vanachter zetten terwijl je Juhasz hebt? Snap ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef sausagin het volgende:
[..]
Is inderdaad wel balen voor Anderlecht. Al een geluk mag de kampioen dit jaar 100% rechtstreeks door omdat België nu 12de op uefa ranking waren terwijl de vorige keer 13de.
Vooral dat ie Deschacht opstelt ipv Safari is uberfail.
Juhasz komt pas uit blessure , zou ook maar een gok zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Idd, en waarom Wasyl centraal vanachter zetten terwijl je Juhasz hebt? Snap ik ook niet helemaal
Ah vandaar, dan is het wel te begrijpen, maar ik zie dit niet goed komen voor Anderlecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef sausagin het volgende:
[..]
Juhasz komt pas uit blessure , zou ook maar een gok zijn.
Snel nog geld inzetten op Limasolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Ah vandaar, dan is het wel te begrijpen, maar ik zie dit niet goed komen voor Anderlecht.
Das een plaatselijke vereniging van zelfstandigen. En oja, die spelen ook nog voetbal.quote:
Inderdaad, maar heb geen account meer op bwinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
Snel nog geld inzetten op Limasol
Vind jij Van der Brom ook al niks?quote:
Petje, sjaal en truitje van Limassol net aangetrokken!quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef bojan het volgende:
[..]
Petje, sjaal en truitje van Limassol net aangetrokken!
Forza Limassol
Kan je beetje genieten van echt voetbal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
je weet dat je als land teveel publieke zenders hebt wanneer je een wedstrijd uit de vierde voorronde van de Europa Liek tussen Anderlecht en Hapoel Limosol live besluit uit te zenden
CL hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
je weet dat je als land teveel publieke zenders hebt wanneer je een wedstrijd uit de vierde voorronde van de Europa Liek tussen Anderlecht en Hapoel Limosol live besluit uit te zenden
Hier ook, maar niet voor A'lecht in Champions League, wel in Europa League!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Sasman het volgende:
[..]Hebben ze dat wel?
Tevens, Europees ben ik voor elke Belgische ploeg. Zelfs Anderlecht.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Hier ook, maar niet voor A'lecht in Champions League, wel in Europa League!
QFTquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Waarom zendt de nos dit soort kutpotjes uit?
Omdat ze dan geen 17 miljoen hebben, duh, anders heerst Anderlecht nog meer over Belgiëquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Waarom dat?![]()
Tevens dat WE ARE ANDERLECHT....Zeer origineel. Club Brugge begon er jammer genoeg in België al een jaar eerder mee.
Heersen? Brugge word dit jaar gewoon kampioen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat ze dan geen 17 miljoen hebben, duh, anders heerst Anderlecht nog meer over België
Niet als Anderlecht nu 17 miljoen euro krijgt en in de winterstop even twee toppers gaat halen. Dat is net de reden waarom ik voor Limassol supporter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef Sasman het volgende:
[..]
Heersen? Brugge word dit jaar gewoon kampioen hoor.
Wint Brugge nog vrij simpeltjes hoor. Alleen heeft Brugge het probleem van een zwakke coach te hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet als Anderlecht nu 17 miljoen euro krijgt en in de winterstop even twee toppers gaat halen. Dat is net de reden waarom ik voor Limassol supporter.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wint Brugge nog vrij simpeltjes hoor. Alleen heeft Brugge het probleem van een zwakke coach te hebben
Het Ajax van Belgiëquote:
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef bojan het volgende:
Nuja, Anderlecht mag van mij wel winnen hoor vanavond.
met 3-2 dan toch.
Klopt, maar dat kan mijn hart moeilijk aan vrees ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.
Kunnen ze die nemen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.
Goeie coach, irritante vent.quote:
verklaar je nader.quote:
Was een beste kans dat ie net kreegquote:
Ik vind het al heel lang een aparte naam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ik de enige die moet lachen om de naam 'de Schacht' ?
Ja, je bent vast 12.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ik de enige die moet lachen om de naam 'de Schacht' ?
Inderdaad vreselijk 'voetbal'quote:
Het is nog best vermakelijkquote:
Meh, moet zeggen dat ik het behoorlijk saai vind.quote:
Ik vermaak mij gewoon omdat ik er best hard bij drinkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, moet zeggen dat ik het behoorlijk saai vind.
Maar misschien komt dat ook omdat het me werkelijk geen reet boeit wie er doorgaat.
Daley Blind zeker ook?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef gniffie het volgende:
mbokani kan er geen drol van. Biglia is een held
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef gniffie het volgende:
Biglia kan er geen drol van. Mbokani is een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |