Wint Brugge nog vrij simpeltjes hoor. Alleen heeft Brugge het probleem van een zwakke coach te hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet als Anderlecht nu 17 miljoen euro krijgt en in de winterstop even twee toppers gaat halen. Dat is net de reden waarom ik voor Limassol supporter.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wint Brugge nog vrij simpeltjes hoor. Alleen heeft Brugge het probleem van een zwakke coach te hebben
Het Ajax van Belgiëquote:
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef bojan het volgende:
Nuja, Anderlecht mag van mij wel winnen hoor vanavond.
met 3-2 dan toch.
Klopt, maar dat kan mijn hart moeilijk aan vrees ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.
Kunnen ze die nemen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je echt tegen Anderlecht bent dan hoop je op strafschoppen en dan eruit...Dat zou pas zuur zijn.
Goeie coach, irritante vent.quote:
verklaar je nader.quote:
Was een beste kans dat ie net kreegquote:
Ik vind het al heel lang een aparte naam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ik de enige die moet lachen om de naam 'de Schacht' ?
Ja, je bent vast 12.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ik de enige die moet lachen om de naam 'de Schacht' ?
Inderdaad vreselijk 'voetbal'quote:
Het is nog best vermakelijkquote:
Meh, moet zeggen dat ik het behoorlijk saai vind.quote:
Ik vermaak mij gewoon omdat ik er best hard bij drinkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, moet zeggen dat ik het behoorlijk saai vind.
Maar misschien komt dat ook omdat het me werkelijk geen reet boeit wie er doorgaat.
Daley Blind zeker ook?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef gniffie het volgende:
mbokani kan er geen drol van. Biglia is een held
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef gniffie het volgende:
Biglia kan er geen drol van. Mbokani is een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |