Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MEEST TERECHTE KLACHT 2012.
Sorry voor de caps
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Meisjes die gillen als de bal hun kant op komt
Meisjes die boos worden als je een headshot bij ze maakt met een zachte trefbal van schuim
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Meisjes bij de coopertest of shuttle run
Elke klas had er één.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.![]()
Ik heb nooit iets heel raars gezien daar? sws deden bijna alle meisjes gewoon overal goed aan mee?
Behalve 1 zo'n dikke dan.
Maar misschien dat het op het vmbo anders is.
Ik weet nooit of ze dik zijn door ziekte of gewoon veel vreten. Ze hadden wel altijd een flesje water op de hoek van het bureautje staan die dikkertjesquote:
In 95% van de gevallen veel vreten en zo lui als wat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ze dik zijn door ziekte of gewoon veel vreten.
In mijn klas liepen alle meisjes precies tot trap 5 en rende dan kotsend naar de kleedkamers... Aanstellers. (was havo-vwo btw)quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets heel raars gezien daar? sws deden bijna alle meisjes gewoon overal goed aan mee?
Nee hoor. De eerste 4 jaar had ik die niet. Toen stroomde ik af naar havo en toen pas had ik er 1.quote:
Achterin het gym hokquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik klapte ze altijd en trok ze dan mee achterin het gym-hok om uit elkaar te trekken.
Toen had de rest van de klas die, die eerste vier jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. De eerste 4 jaar had ik die niet. Toen stroomde ik af naar havo en toen pas had ik er 1.
Van heel veel energydrink en gewoon heel veel andere kleine dingetjes, maar geen fatsoenlijk eten kan je ook behoorlijk dik worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen veel vreten en zo lui als wat.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Van heel veel energydrink en gewoon heel veel andere kleine dingetjes, maar geen fatsoenlijk eten kan je ook behoorlijk dik worden.
Ik haalde die gewoon altijd hoor en ik deed gewoon altijd mee aan alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen had de rest van de klas die, die eerste vier jaar.
Grapje hoor, lieverd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik haalde die gewoon altijd hoor en ik deed gewoon altijd mee aan alles.
Ik had vroeger een school record hardlopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Juist altijd mooi om die zwakken keihard aan te pakken. Kan me nog menig hyperventilerende zeug herinneren
VMBO.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had gewoon normaal gewicht en kon ook niet meedoen met gym-dingenquote:
Ik weet niet op wat voor basisschool jij zat, maar toen ik op de basisschool zat vond iedereen gym te gek.quote:
Je was dus niet zo goed met ballen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon normaal gewicht en kon ook niet meedoen met gym-dingen
Maar dat ging dan om balsporten enzo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je was dus niet zo goed met ballen?
Wat hard van ze.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vonden me te waardeloos om mee te doen.
Het was ook wel zo, dat dan weer welquote:
Of zo'n shirtje om hun middel voor hun reet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef mymoodfentje het volgende:
DIe meiden gingen dan altijd hun shirt zo houden dat je hun tieten niet zag bouncen![]()
![]()
![]()
Dan had ik toch liever pauze gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook wel zo, dat dan weer wel
Ik mocht meestal scheidsrechter zijn
En dan in de pauze met zo'n lerares evenwichtsoefeningen doen enzo.
Ik ook, maar ja. Eigen schuld als je motorische problemen hebt he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of zo'n shirtje om hun middel voor hun reet.!
[..]
Dan had ik toch liever pauze gehad.
Schuld van je motorische problemen eerder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja. Eigen schuld als je motorische problemen hebt he.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Saisai het volgende:
Met de shuttle run liep ik totdat ik een 6 had, dan stopte ik.
Omdat ik lui was
Of tijdens het ringzwaaien hun shirtje in hun broek stoppen zodat je haar niet naakt kon zien. Wel menig kamelentenen gezien toenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef mymoodfentje het volgende:
DIe meiden gingen dan altijd hun shirt zo houden dat je hun tieten niet zag bouncen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef HSG het volgende:
Van die wijven die wild om zich heen gaan slaan omdat er vliegje over hun hoofd vliegt.
Of van die dikken die hun bh af doen voor de gymlesquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of tijdens het ringzwaaien hun shirtje in hun broek stoppen zodat je haar niet naakt kon zien. Wel menig kamelentenen gezien toen
Ik betwijfel sterk dat dat een citaat is van een 10-jarig meisje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef msacras het volgende:
Meisjes van een jaar of 10: "omg me bb is leeg nu kan ik niej meer pingen met me chicksz omg omg"
Ik was er godverdomme bijna overheen, takel jij het weer op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef luckass het volgende:
Gymmen met meisjes. Trauma's aan honkballen overgehouden.
Klap je die bal vanuit het achterveld naar het 2e honk, staat er daar zo'n zeug die te beroerd is om d'r arm even uit te steken en die bal te pakken.
Ik heb een zusje van 11 die de nodige irritante vriendinnetjes heeft, en ze zitten er zeker tussen. Ben al lang blij dat ze zelf niet zo is, maar als er dan zo'n onderkruipsel bij je thuis is en zit te zeiken over d'r bb dan is dat af en toe wel een beetje gek-makend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk dat dat een citaat is van een 10-jarig meisje.
Daar kan ik inkomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 11 die de nodige irritante vriendinnetjes heeft, en ze zitten er zeker tussen. Ben al lang blij dat ze zelf niet zo is, maar als er dan zo'n onderkruipsel bij je thuis is en zit te zeiken over d'r bb dan is dat af en toe wel een beetje gek-makend.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of van die dikken die hun bh af doen voor de gymles
Nou een enkele keer kan dat best gebeuren. Zeker als je de weging van bepaalde vragen niet weet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef ikjijallebei het volgende:
"Ja deze heb ik echt niet gehaald dus, het ging helemaal kut".
Anne, cijfer een 8.5
Gore kuthoeren, als mannen zeggen dat het verneukt ging, is er ook daadwerkelijk een onvoldoende. Als vrouwen dit zeggen kun je er al vanuit gaan dat men toch wel een 7 of hoger heeft.
of "Ik heb echt geen tijd gehad om te leren, heb m'n boek niet open gehad"
Anne, cijfer een 8.5
Jeah right, zonder te leren zogenaamd een 8.5 halen, vast en zeker.er zijn een hoop slimme mensen maar voor bepaalde dingen moet je gewoon geleerd hebben voordat je die kennis kan vergaren, en dan bewren dat je zonder te leren een 8.5 kan halen
Omg hoe herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Anne, cijfer een 8.5
Gore kuthoeren, als mannen zeggen dat het verneukt ging, is er ook daadwerkelijk een onvoldoende. Als vrouwen dit zeggen kun je er al vanuit gaan dat men toch wel een 7 of hoger heeft.
Anne, cijfer een 8.5
Jeah right, zonder te leren zogenaamd een 8.5 halen, vast en zeker.er zijn een hoop slimme mensen maar voor bepaalde dingen moet je gewoon geleerd hebben voordat je die kennis kan vergaren, en dan bewren dat je zonder te leren een 8.5 kan halen
Last van lichte frustratie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je herkent dat wel je zat op de basisschool, voor sommige moet dat nog komen hier volgens mijn, maar dat terzijde. Of je nichtje van 12 'die dat echt niet kan hoor!!!' aldus dat kutkind.
Mijn klacht is van die kutwijven die aandacht zoeken door te zeggen dat ze iets niet kunnen, zoals je vroeger had bij gym, van die run-testen, 'Nee dat hou ik echt niet vol hoor' zegt ze dan met zo'n arrogante kuthoofd en te kijken hoe alle jongens naar haar tieten zitten te kijken. Of 'Ik vind dat gewoon eng, is soooooooooooooooow hoog'. 'Ik durf dat echt niet te kijken hoor'.
Kuthoer flikker op en zoek aandacht bij je lelijke moeder.
Juist, bij mij ook. Heb ze nu opgesloten in mn kelderquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:17 schreef Saisai het volgende:
Dat is van hetzelfde kaliber, meisjes die keihard elkaar gaan lopen groeten en overdreven omhelzingen/zoenen doen.
Gaat mn nekhaar ook van omhoog staan.
Gluren naar 12-jarige meisjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Last van lichte frustratie?![]()
En ben je één of andere viezerik dat je zo naar meisjes van 12 zit te gluren?
Want toen ik op de basisschool zat was ik 50 of zo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Last van lichte frustratie?![]()
En ben je één of andere viezerik dat je zo naar meisjes van 12 zit te gluren?
Pedofilie is strafbaar TS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want toen ik op de basisschool zat was ik 50 of zo?Of op de middelbare. En ik zie het nu weer terug in bijvoorbeeld een nichtje van mij die net de 12 is gepasseerd.
Hahah, jij bent een maagdelijke pedofiele smeerpijp, hihih.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Pedofilie is strafbaar TS.
Dus je bent een ouwe smeerpijp, of iemand die nog maagd is.
Welke van de 2 ben je?
Hihihi als dat je enige reactie is die je kan bedenken, dan ben je een grotere loser dan ik me voor kan stellen....quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hahah, jij bent een maagdelijke pedofiele smeerpijp, hihih.
Volkomen gelijk, ik erger me daar als vrouw zijnde ook verschrikkelijk aan. 6jes cultuurquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Anne, cijfer een 8.5
Anne, cijfer een 8.5
Boeiend wat een mongooltje als jij denkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hihihi als dat je enige reactie is die je kan bedenken, dan ben je een grotere loser dan ik me voor kan stellen....
Doet het pijn mijn gelijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Boeiend wat een mongooltje als jij denkt.
Jaa heel erg pijn, maar dat kan je nog niet weten omdat je vliesje nog niet is doorgeprikt. xxquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Doet het pijn mijn gelijk?
Dat je gelijk met een scheldwoord aan moet komen?
Dat zal jij niet weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaa heel erg pijn, maar dat kan je nog niet weten omdat je vliesje nog niet is doorgeprikt. xx
Heel erg grappig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat zal jij niet weten.
Maar verander even je naam in Mrs.Cooper.
Dat past beter bij je.
Ik blijf tenminste beleefd.quote:
Ijs maar dan ook ijskoud.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik blijf tenminste beleefd.
Jij moet gelijk andere dingen in je mond nemen om iemand die anders denkt dan jij te kleineren.
Alleen werkt dat niet.
Speel niet met vuur knaapje.
Je zal wat beter na moeten denken, als je indruk wilt maken op een vrouw.quote:
Had je wel gewild hè!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je zal wat beter na moeten denken, als je indruk wilt maken op een vrouw.
Op deze manier geef ik je alleen kans bij jongens en mannen,
Zoals je gewend bent.
Zegt een SP stemmerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je zal wat beter na moeten denken,
Want jij moet een meisje voorstellen of zo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al was je de laatste man hier op Aarde....
Dan nog liever lesbisch.
Ga SP stemmen, communistquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al was je de laatste man hier op Aarde....
Dan nog liever lesbisch.
Je probeert je zogenaamde reputatie hier staande te houden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want jij moet een meisje voorstellen of zo?
Even verbeterd voor deze simpele ziel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga ergens anders baggeren vieze communist
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je probeert je zogenaamde reputatie hier staande te houden?
Triest figuur.
Ben jij dan wel spraakmakend met je onzinnige opmerkingen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee.
Maar je hebt je belofte al verbroken wat je aangaf in je eerdere post, maar je was sowieso al niet spraakmakend, wat je ook mag zijn (jongetje of meisje).
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij moet gelijk andere dingen in je mond nemen om iemand die anders denkt dan jij te kleineren.
Alleen werkt dat niet.
Ga door, ga door! Pas gewoon op wat je zegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:26 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ben jij dan wel spraakmakend met je onzinnige opmerkingen?
Mocht je dat vinden, dan zie ik je jezelf alleen maar voor lul zetten.
Dus ik mag alles genoemd worden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
?
Je noemt hem zomaar een maagd of ouwe smeerpijp (pedofiel) en vindt het dan vreemd dat hij je een mongooltje noemt?
Een beetje zelfreflectie zou je niet misstaan, met je SP UIquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus ik mag alles genoemd worden?
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI is de jouwe.
Geldt ook voor jou, linksequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI is de jouwe.
Kan je niet winnen rechtse?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, linkse
Ik ben al bang voor jequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga door, ga door! Pas gewoon op wat je zegt.
Even verbeterd voor deze simpele ziel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI als de jouwe.
Als dit op mij was gericht zou ik gelijk klaarkomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alleen werkt dat niet.
Wat moet ik winnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kan je niet winnen rechtse?
Kalepoedelprijs.quote:
hoerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
Argo is de verstandigste hier.
Die heeft het gelijk door.
De rest is een beetje kortzichtig in alles.
Iemand een andere mening? Beledig dan maar.
Argo![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
Argo is de verstandigste hier.
Die heeft het gelijk door.
De rest is een beetje kortzichtig in alles.
Iemand een andere mening? Beledig dan maar.
Argo![]()
![]()
Jaloers?quote:
quote:
Op het feit dat SP de grootste wordt?quote:
Ga terug naar je Kunduz-vriendjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt net Emile Roemer, ook van die sterke argumenten
Verder wel een aardige kerel, overigensquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt net Emile Roemer, ook van die sterke argumenten
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, in de zin dat je jezelf voor joker zet.
Waarom blijft hij een 'gay' dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.
Inhoudelijk op mijn vraag reageren zit er niet in?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld voor jouw commentaar?
Zeg knaapje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Rami. het volgende:
[..]
Inhoudelijk op mijn vraag reageren zit er niet in? Je zet jezelf wel pijnlijk te kijk zo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.
Jammer dat je moeder je niet heeft gedumpt in een emmer vol met stront, dat past wel bij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld voor jouw commentaar?
Nee, maar ik word een beetje opstandig tegen de pubers hier, die er niks van begrijpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hier, wordt het nog wat of is dit het wel zo'n beetje. Platvloers elkaar bejegenen?
Terechte klacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee, maar ik word een beetje opstandig tegen de pubers hier, die er niks van begrijpen.
Jij denkt alles te begrijpen, daar ligt het probleem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee, maar ik word een beetje opstandig tegen de pubers hier, die er niks van begrijpen.
Ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Wil je een knuffel?
Jochie, je blijft maar strooien met woorden waarvan je de betekenis blijkbaar niet eens weet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Zeg knaapje.
Kom dan ook met een inhoudelijke vraag.
quote:
Je klacht is wel onterecht. Getuigd niet van respect en is smaakloos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij denkt alles te begrijpen, daar ligt het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |