Grapje hoor, lieverd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik haalde die gewoon altijd hoor en ik deed gewoon altijd mee aan alles.
Ik had vroeger een school record hardlopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Juist altijd mooi om die zwakken keihard aan te pakken. Kan me nog menig hyperventilerende zeug herinneren
VMBO.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.![]()
Ik heb nooit iets heel raars gezien daar? sws deden bijna alle meisjes gewoon overal goed aan mee?
Behalve 1 zo'n dikke dan.
Maar misschien dat het op het vmbo anders is.
Ik had gewoon normaal gewicht en kon ook niet meedoen met gym-dingenquote:
Ik weet niet op wat voor basisschool jij zat, maar toen ik op de basisschool zat vond iedereen gym te gek.quote:
Je was dus niet zo goed met ballen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon normaal gewicht en kon ook niet meedoen met gym-dingen
Maar dat ging dan om balsporten enzo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je was dus niet zo goed met ballen?
Wat hard van ze.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vonden me te waardeloos om mee te doen.
Het was ook wel zo, dat dan weer welquote:
Of zo'n shirtje om hun middel voor hun reet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef mymoodfentje het volgende:
DIe meiden gingen dan altijd hun shirt zo houden dat je hun tieten niet zag bouncen![]()
![]()
![]()
Dan had ik toch liever pauze gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook wel zo, dat dan weer wel
Ik mocht meestal scheidsrechter zijn
En dan in de pauze met zo'n lerares evenwichtsoefeningen doen enzo.
Ik ook, maar ja. Eigen schuld als je motorische problemen hebt he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of zo'n shirtje om hun middel voor hun reet.!
[..]
Dan had ik toch liever pauze gehad.
Schuld van je motorische problemen eerder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja. Eigen schuld als je motorische problemen hebt he.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Saisai het volgende:
Met de shuttle run liep ik totdat ik een 6 had, dan stopte ik.
Omdat ik lui was
Of tijdens het ringzwaaien hun shirtje in hun broek stoppen zodat je haar niet naakt kon zien. Wel menig kamelentenen gezien toenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef mymoodfentje het volgende:
DIe meiden gingen dan altijd hun shirt zo houden dat je hun tieten niet zag bouncen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef HSG het volgende:
Van die wijven die wild om zich heen gaan slaan omdat er vliegje over hun hoofd vliegt.
Of van die dikken die hun bh af doen voor de gymlesquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of tijdens het ringzwaaien hun shirtje in hun broek stoppen zodat je haar niet naakt kon zien. Wel menig kamelentenen gezien toen
Ik betwijfel sterk dat dat een citaat is van een 10-jarig meisje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef msacras het volgende:
Meisjes van een jaar of 10: "omg me bb is leeg nu kan ik niej meer pingen met me chicksz omg omg"
Ik was er godverdomme bijna overheen, takel jij het weer op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef luckass het volgende:
Gymmen met meisjes. Trauma's aan honkballen overgehouden.
Klap je die bal vanuit het achterveld naar het 2e honk, staat er daar zo'n zeug die te beroerd is om d'r arm even uit te steken en die bal te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |