Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MEEST TERECHTE KLACHT 2012.
Sorry voor de caps
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Meisjes die gillen als de bal hun kant op komt
Meisjes die boos worden als je een headshot bij ze maakt met een zachte trefbal van schuim
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Meisjes bij de coopertest of shuttle run
Elke klas had er één.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.![]()
Ik heb nooit iets heel raars gezien daar? sws deden bijna alle meisjes gewoon overal goed aan mee?
Behalve 1 zo'n dikke dan.
Maar misschien dat het op het vmbo anders is.
Ik weet nooit of ze dik zijn door ziekte of gewoon veel vreten. Ze hadden wel altijd een flesje water op de hoek van het bureautje staan die dikkertjesquote:
In 95% van de gevallen veel vreten en zo lui als wat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ze dik zijn door ziekte of gewoon veel vreten.
In mijn klas liepen alle meisjes precies tot trap 5 en rende dan kotsend naar de kleedkamers... Aanstellers. (was havo-vwo btw)quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, allemaal gewoon netjes rennen totdat het klaar is.![]()
Ik heb nooit iets heel raars gezien daar? sws deden bijna alle meisjes gewoon overal goed aan mee?
Behalve 1 zo'n dikke dan.
Maar misschien dat het op het vmbo anders is.
Nee hoor. De eerste 4 jaar had ik die niet. Toen stroomde ik af naar havo en toen pas had ik er 1.quote:
Achterin het gym hokquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik klapte ze altijd en trok ze dan mee achterin het gym-hok om uit elkaar te trekken.
Toen had de rest van de klas die, die eerste vier jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. De eerste 4 jaar had ik die niet. Toen stroomde ik af naar havo en toen pas had ik er 1.
Van heel veel energydrink en gewoon heel veel andere kleine dingetjes, maar geen fatsoenlijk eten kan je ook behoorlijk dik worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen veel vreten en zo lui als wat.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Van heel veel energydrink en gewoon heel veel andere kleine dingetjes, maar geen fatsoenlijk eten kan je ook behoorlijk dik worden.
Ik haalde die gewoon altijd hoor en ik deed gewoon altijd mee aan alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen had de rest van de klas die, die eerste vier jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |