Ijs maar dan ook ijskoud.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik blijf tenminste beleefd.
Jij moet gelijk andere dingen in je mond nemen om iemand die anders denkt dan jij te kleineren.
Alleen werkt dat niet.
Speel niet met vuur knaapje.
Je zal wat beter na moeten denken, als je indruk wilt maken op een vrouw.quote:
Had je wel gewild hè!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je zal wat beter na moeten denken, als je indruk wilt maken op een vrouw.
Op deze manier geef ik je alleen kans bij jongens en mannen,
Zoals je gewend bent.
Zegt een SP stemmerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je zal wat beter na moeten denken,
Want jij moet een meisje voorstellen of zo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al was je de laatste man hier op Aarde....
Dan nog liever lesbisch.
Ga SP stemmen, communistquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al was je de laatste man hier op Aarde....
Dan nog liever lesbisch.
Je probeert je zogenaamde reputatie hier staande te houden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want jij moet een meisje voorstellen of zo?
Even verbeterd voor deze simpele ziel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga ergens anders baggeren vieze communist
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je probeert je zogenaamde reputatie hier staande te houden?
Triest figuur.
Ben jij dan wel spraakmakend met je onzinnige opmerkingen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee.
Maar je hebt je belofte al verbroken wat je aangaf in je eerdere post, maar je was sowieso al niet spraakmakend, wat je ook mag zijn (jongetje of meisje).
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij moet gelijk andere dingen in je mond nemen om iemand die anders denkt dan jij te kleineren.
Alleen werkt dat niet.
Ga door, ga door! Pas gewoon op wat je zegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:26 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ben jij dan wel spraakmakend met je onzinnige opmerkingen?
Mocht je dat vinden, dan zie ik je jezelf alleen maar voor lul zetten.
Dus ik mag alles genoemd worden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
?
Je noemt hem zomaar een maagd of ouwe smeerpijp (pedofiel) en vindt het dan vreemd dat hij je een mongooltje noemt?
Een beetje zelfreflectie zou je niet misstaan, met je SP UIquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus ik mag alles genoemd worden?
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI is de jouwe.
Geldt ook voor jou, linksequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI is de jouwe.
Kan je niet winnen rechtse?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, linkse
Ik ben al bang voor jequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga door, ga door! Pas gewoon op wat je zegt.
Even verbeterd voor deze simpele ziel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En je hebt een hoop praatjes voor iemand met een UI als de jouwe.
Als dit op mij was gericht zou ik gelijk klaarkomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alleen werkt dat niet.
Wat moet ik winnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kan je niet winnen rechtse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |