Kalepoedelprijs.quote:
hoerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
Argo is de verstandigste hier.
Die heeft het gelijk door.
De rest is een beetje kortzichtig in alles.
Iemand een andere mening? Beledig dan maar.
Argo![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
Argo is de verstandigste hier.
Die heeft het gelijk door.
De rest is een beetje kortzichtig in alles.
Iemand een andere mening? Beledig dan maar.
Argo![]()
![]()
Jaloers?quote:
quote:
Op het feit dat SP de grootste wordt?quote:
Ga terug naar je Kunduz-vriendjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt net Emile Roemer, ook van die sterke argumenten
Verder wel een aardige kerel, overigensquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt net Emile Roemer, ook van die sterke argumenten
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, in de zin dat je jezelf voor joker zet.
Waarom blijft hij een 'gay' dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.
Inhoudelijk op mijn vraag reageren zit er niet in?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld voor jouw commentaar?
Zeg knaapje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Rami. het volgende:
[..]
Inhoudelijk op mijn vraag reageren zit er niet in? Je zet jezelf wel pijnlijk te kijk zo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je een gay die zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt.
Jammer dat je moeder je niet heeft gedumpt in een emmer vol met stront, dat past wel bij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld voor jouw commentaar?
Nee, maar ik word een beetje opstandig tegen de pubers hier, die er niks van begrijpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hier, wordt het nog wat of is dit het wel zo'n beetje. Platvloers elkaar bejegenen?
Terechte klacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee, maar ik word een beetje opstandig tegen de pubers hier, die er niks van begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |