Van de hoeveel stemmers, en je hoeft geen voorstanders van zijn punten te zijn om hem als winnaar van het debat te bestempelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
51% van de kijkers stemde voor Samsom
Samom won toch met 51% van de stemmer?? En dat lag aan zijn electoraat volgens JOUquote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
51% van de kijkers stemde voor Samsom
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens, ik vond Rutte zeker zo sterk vanavond.
Mag, maar je stond daarbij bij de minderheid..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef SeLang het volgende:
Ik vind trouwens dat Samsom nogal wordt overgewaardeerd vanavond. Hij deed het best aardig hoor, maar hij heeft nu natuurlijk een makkelijke outsider positie en in feite heeft hij alleen maar vanaf de zijlijn wat lopen roepen dat het "eerlijker" moet. Ik ben niet erg onder de indruk.
Nee meis.. Ik vond hem teveel in algemeenheden praten, maar hij vertelde wel wat zijn achterban wil horen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Samom won toch met 51% van de stemmer?? En dat lag aan zijn electoraat volgens JOU
Rutte's "inhoud" bestond uit leugens en door anderen heenpraten (gillen).. Veeeeeel beter natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Samson zijn inhoud was niet zo.
En de mantra "eerlijk delen" begon echt veel te veel herhaald te worden. Toch was hij wel de beste debater.
Maar dat de meerderheid iets vindt wil niet meteen zeggen dat het waar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag, maar je stond daarbij bij de minderheid..
Als de Telegraaf hier mee komt willen ze gewoon zeilen uit de wind van Roemer nemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is 51 procent van de stemmen op vier deelnemers een zeer overtuigende, afgetekende overwinning.
Ja maar zelf komt hij dus ook niet verder dan alleen op te merken over de anderen dat ze geen eerlijk verhaal houden. Dat is lekker makkelijk scoren natuurlijk zo vanaf de zijlijn. Er wordt nu net gedaan alsof dat zo geniaal is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Samsom hield wel het eerlijkste verhaal. Zowel Wilders als Rutte zaten glashard te liegen over sommige onderdelen. En Roemer was niet sterk natuurlijk.
De meerderheid was het duidelijk niet met je eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wisdom of the crowd, zoek het maar opquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat de meerderheid iets vindt wil niet meteen zeggen dat het waar is.
Ad populum nogmaals.
Lekker makkelijk weer van Telegraaf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is 51 procent van de stemmen op vier deelnemers een zeer overtuigende, afgetekende overwinning.
ZEKER wetenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Samsom hield wel het eerlijkste verhaal. Zowel Wilders als Rutte zaten glashard te liegen over sommige onderdelen. En Roemer was niet sterk natuurlijk.
Mensquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De meerderheid was het duidelijk niet met je eens
quote:Samsom heeft zich in het debat van RTL het meest opgesteld als alternatief voor premier Mark Rutte. De lijsttrekkers Emile Roemer (SP) en Geert Wilders (PVV) gedroegen zich vooral als oppositieleiders met hun aanvallen op Rutte. Dat stelt directeur Roderik van Grieken van het Nederlands Debat Instituut zondagavond in een eerste analyse van het lijsttrekkersdebat. Rutte kreeg volgens hem veel kritiek te verduren, maar bleef daarbij wel overeind. „Zijn premierschap wankelde niet.”
Samsom viel voor Van Grieken vooral op door niet frontaal de aanval te kiezen maar door te wachten en vervolgens rustig zijn eigen punt te maken.
Samsom houdt juist een genuanceerd en niet makkelijk verhaal. Hij roeptoetert dus niet zomaar vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja maar zelf komt hij dus ook niet verder dan alleen op te merken over de anderen dat ze geen eerlijk verhaal houden. Dat is lekker makkelijk scoren natuurlijk zo vanaf de zijlijn. Er wordt nu net gedaan alsof dat zo geniaal is.
Van de 100%quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Van de hoeveel stemmers, en je hoeft geen voorstanders van zijn punten te zijn om hem als winnaar van het debat te bestempelen.
Kennelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..], liegen vind jij dus een sterke manier van debatvoeren?
Rutte was zeker niet zwak. Hij had een paar sterke punten, maar ook een aantal zwakke momenten. Vooral de ordinaire scheldpartij met Wilders viel negatief op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ik hier in Nijmegen de straat opga, knetterrode stad, en 10.000 willekeurige voorbijgangers vraag wie ze als premier willen zien. 78% zegt, ik wil Samsom zien!quote:
Dat was haast een 'doe zelf normaal man' deja vuquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rutte was zeker niet zwak. Hij had een paar sterke punten, maar ook een aantal zwakke momenten. Vooral de ordinaire scheldpartij met Wilders viel negatief op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |