Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onderquote:
En ze knorren zo leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onder![]()
Joh, boeiend... Je hebt voor de rest van de week een naamtopic!quote:
Jakkes...quote:
Was even aan het FB'enquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
DaMook?Ik maak maar grapjes he
Ik zal het nooit meer doen hoor EREWOORD!!!1
Haha ja dat kunnen zequote:
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Frits Wester: Je zit in het torentje en de telefoon gaat. Het is de minister van justitie. Clown Bassie heeft 91 kinderen gegijzeld. Wat ga je er aan doen?
Roemer: Wat is dat nou weer voor vraa-
Frits Wester: NEE WAT GA JE ER AAN DOEN!?!?!
twitter:rpalstra twitterde op zondag 26-08-2012 om 23:21:13Nou, da's duidelijk dan. @TjibbeTjibsma gaat vast op Roemer stemmen - http://t.co/wCUrkOJI #fanta reageer retweet
Nee man. Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?
je leest wat je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Als je de TT heel snel leest, staat er "Aai hier DaMook zijn kont"...
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMookquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMook
Nouja dat
hallon ik ga naar bedjquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echt![]()
Gr Gr vanaf le sofa
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!quote:
Al zijn titels zijn afgepakt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!
Ik zei toch morgen, verdomme!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al zijn titels zijn afgepakt....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei toch morgen, verdomme!!![]()
Dank je!![]()
OMG, wat chanant...quote:
quote:
Knappe meiden mogen zich meldenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Tssssquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er niet aan denken
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruinquote:
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan danquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruin
Goedemorgen!
filmpje stamt uit 2009, maar werd in 2010 ineens opgemerkt via liveleaks en ebaum: http://www.endandit.nl/en(...)s-wereldnieuws-videoquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan dan
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 27-08-2012 om 09:51:35Over paar minuten de nieuwe Moke bij #giel3FM Snel wat kranten voor de ramen plakken. reageer retweet
Bitch plxquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef alors het volgende:
Wat een weekend, bezeten door mojito's! Ik vind het nogal wat!
Nooit. En laten we dat in godsnaam zo houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben wel een heel beetje klaar met Muse.
Wanneer wordt Sigur Rós MH?
Idd, mooi verhaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef alors het volgende:
Wat een weekend, bezeten door mojito's! Ik vind het nogal wat!
Het rare is dat Muse zelf nooit naar de muziek van Queen heeft geluisterd totdat die vergelijkingen kwamenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Muse vergelijken met Queen?Freddie zaliger draait zich om in z'n graf.
Ik ben het deels met je eens... Waar gaat dat heen deze week?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben wel een heel beetje klaar met Muse.
Ik hoop 't ook. Ik dacht, laat ik - in de aanloop naar morgenavond - weer es wat prikkelends roepen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nooit. En laten we dat in godsnaam zo houden.
Hoe kun je nog nooit naar muziek van Queen hebben geluisterd. Ongeloofwaardig verhaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het rare is dat Muse zelf nooit naar de muziek van Queen heeft geluisterd totdat die vergelijkingen kwamen
Nou ja, het was totaal geen inspiratiebron voor hun...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kun je nog nooit naar muziek van Queen hebben geluisterd. Ongeloofwaardig verhaal
Da's waar ook, ik moet m'n kaartje nog printen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook. Ik dacht, laat ik - in de aanloop naar morgenavond - weer es wat prikkelends roepen.
quote:
Hier net ff gedaan. Vergeet ook niet dat debiele lidmaatschap van Paradiso uit te printen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik moet m'n kaartje nog printen...
Zie net dat de HMH alweer bijna 4 jaar geleden was. Mèn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier net ff gedaan. Vergeet ook niet dat debiele lidmaatschap van Paradiso uit te printen..
Yup, had 't een paar weken geleden met iemand over dat concert en toen besefte ik me dat ook...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie net dat de HMH alweer bijna 4 jaar geleden was. Mèn.
Nee ik kan nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
Gaan jullie trouwens samen naar Sigur Ros?
Bummer, ik ook niet...quote:
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
Gaan jullie trouwens samen naar Sigur Ros?
Kijk, gezellig!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.
Nog geen idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallow Meaukie!!1
Ga je nog wat leucks doen vandaag? :d
Dat is een zekerheidje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
Plage gemist. Ik kan wel janken van verdriet. Ik doe het niet, maar zou het wel kunnen...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
Plage gemist. Ik kan wel janken van blijdschap. Ik doe het niet, maar zou het wel kunnen...
Gaaf dat jij zegt 3FM gemist te hebben... Zag ik niet aankomenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik verlangde op vakantie terug naar 3FM... Als je hoort hoe 'afwisselend' de playlist in Italië en Oostenrijk was... En dan zapten we ook nog van zender naar zender.
Die zomerhitkneitert van Domieniemienie kwam in Italië ook wel es voorbij overigens.
Ikzelf ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaaf dat jij zegt 3FM gemist te hebben... Zag ik niet aankomen
Thnx!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Roelmaster, welcome back trouwens ;-)
Yayquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Nou heb ik nog steeds trek in bier
En dankzij Minthy ook in tieten
God bless boobiesquote:
Ach, tieten zijn net een kont... Er zitten alleen 2 puntjes opquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
God bless boobies![]()
(.) (.)
Maar goed, ik ben een billenman
Als er maar geen stront tussen die tieten vandaan komtquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, tieten zijn net een kont... Er zitten alleen 2 puntjes op
Puntjes?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, tieten zijn net een kont... Er zitten alleen 2 puntjes op
Geen idee hoe dat bij een ander zit, maar bij mij gelukkig nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als er maar geen stront tussen die tieten vandaan komt
Halloquote:
quote:
Nee, zo hoeft het niet meer.quote:
*Gaat in een hoekje zitten snuffen*quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het niet meer.![]()
Ik ben nog steeds nat van de regen op zaterdag nacht
Benje van suiker ofwaquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hebben ze geen handdoeken in Grunn? Of een dak?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat ik maar iets posten voordat er druiper grapjens gemaakt wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben ze geen handdoeken in Grunn? Of een dak?
Zielig dat je nu nog loopt na te druppen
Heel erg slim van jequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat ik maar iets posten voordat er druiper grapjens gemaakt worden
Ik mag het toch wel iets aandikken Minthy![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
Heuh henk het is net 21en je bent nat gegaan omgomglolll hghihi
Oh, jij wil ook vrouw vrouw vrouwquote:
Nee nee nee, doe mij dan toch maar een kerel...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook vrouw vrouw vrouw
NICE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga met dit beeld naar huis en het allemaal eens goed overdenken
Fijne avond en tot morgen allemaal
Ja, klopt! Gelukkig ben jij er weer, kan ik zo even met een gerust hart boodschappen doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
jemig wat een puinzooi maken jullie er overdag van!
haha, zoveel kom ik hier niet meer toch? vooral vrijdagavond en tijdens Timur. dus nu ben ik er ook even niet meer. ga lekker Fifa spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Gelukkig ben jij er weer, kan ik zo even met een gerust hart boodschappen doen
Dit dus. (Sorry, late reactie, lees nu de boel pas na)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Best een tijd gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was. Mooie tijd, de jaren '80.
typisch Ramon weertwitter:ramon3fm twitterde op maandag 27-08-2012 om 20:27:46Morgennacht op #3fm De Rooie 20! Wereld's enige hitlijst met alleen maar roodharigen artiesten. Van 1 tot 4 uur! http://t.co/6X1O1omS reageer retweet
ik verwacht dan wel een paar knallers van Andre van Duinquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
typisch Ramon weertwitter:ramon3fm twitterde op maandag 27-08-2012 om 20:27:46Morgennacht op #3fm De Rooie 20! Wereld's enige hitlijst met alleen maar roodharigen artiesten. Van 1 tot 4 uur! http://t.co/6X1O1omS reageer retweet
Rrrrick Rollquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik verwacht dan wel een paar knallers van Andre van Duin
Ga ik een keer niet nat (zoals bij 21en)quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat je niet hoeft te fietsen!
Je kan natuurlijk jouw .... meenemen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
Jeej, ik heb heb 2 kaartjes gewonnen voor bloemencorso zundert. Cool, wilde eigenlijk niet meer gaan, maar nu moet ik eigenlijk wel
. Eens kijken wie ik mee ga nemen
.
hont?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk jouw .... meenemen...
En achterlatenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen, kan je die hont gelijk uitladen!
Valt wel mee, het is maar een denkbeeldig wolfrolf dierquote:
Nee hoor, niets denkbeeldigs aan. Wolfrolf heeft een echte hont!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is maar een denkbeeldig wolfrolf dier.
Of issie een hontquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, niets denkbeeldigs aan. Wolfrolf heeft een echte hont!
Van wie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Wel een wild beest heb ik gehoord...
Dikke duimen heeft hij. Dat weet ik dan weerquote:
Oh, schrijft hij ook nog boeken? Damn... Mooi kut dat hij al bezet is dan!quote:
haha gekkiequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, schrijft hij ook nog boeken? Damn... Mooi kut dat hij al bezet is dan!
quote:
Je doet het er om!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot 9 uur zat ik zelfs praktisch bij het station
Achter het station?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet ook m'n centjes verdienen
Oei, ik gaf dat inkoppertje inderdaad ook gewoon wegquote:
'Zelfstandig ondernemers' toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oei, ik gaf dat inkoppertje inderdaad ook gewoon weg
Nee, er zitten veel bedrijven aan de zuidkant
Wat is er mis met straatmuzikanten rond het station?quote:
Ik kan geen toon houdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is er mis met straatmuzikanten rond het station?
Laat ik maar stoppenquote:
Haha goed bezigquote:
Ken je dat liedje over fluit les? Vaak gedraaid bij Stenders. Wellicht heb je er wat aan rond het stationquote:
*houdt een opmerking over een mondorgel voor zich*quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ken je dat liedje over fluit les? Vaak gedraaid bij Stenders. Wellicht heb je er wat aan rond het station
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ken je dat liedje over fluit les? Vaak gedraaid bij Stenders. Wellicht heb je er wat aan rond het station
Mondharp.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
*houdt een opmerking over een mondorgel voor zich*
Het is toch gewoon een audio muziek cursus?quote:
Ikke?! Hoe durf je!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mondharp.
Je probeert er weer iets pervers van te maken he
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een audio muziek cursus?
Pienjo!quote:
Dewie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pienjo!
Gecondoleerd met de heer Tel nog trouwens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hontquote:
quote:Hont
De hont of hond is een oud-Nederlandse oppervlaktemaat. Eén hont is 100 roede en (meestal) 1/6 morgen. De Rijnlandse hont is 0,14 hectare, maar de maat kan per gebied verschillen. De maat was tot in de 19e eeuw in gebruik.
De hont werd ook wel honderd genoemd en als zodanig terug te vinden in de streeknaam Honderd bij Loppersum.
[bewerken]Etymologie
Het woord hond komt uit het Germaans en stamt af van het woord hunda[1], dat zowel hond als honderd betekende. De oppervlaktemaat van 100 roede werd dus hont genoemd.
dus het is geen dier?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hont
[..]
Ik vraag me af hoe DaMook een oppervlaktemaat gaat uitlaten danquote:
mn polsen springen spontaan weer openquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Wheeeeee, Videogames!![]()
Lang geleden gelukkig...
Jup... M'n doosje Hansaplast is leeg nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
mn polsen springen spontaan weer open
"Zijn hont aan het uitlaten" zou wel een hele gemakkelijke inkopper zijn...quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Oh, is er ook een versie zónder Jay-Z?
Ik niet, alleen de nummers die (voor mij) een hit zijn geweest ken ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Kapot gedraaid, die eerste albums van Linkin Park.
Numb is wel een single geweest, maar Wiki geeft aan dat de hoogste notering in Nederland 82 was. En dat nummer is van 2003, zie ik net.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, alleen de nummers die (voor mij) een hit zijn geweest ken ik.
Toen was ik 10quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Numb is wel een single geweest, maar Wiki geeft aan dat de hoogste notering in Nederland 82 was. En dat nummer is van 2003, zie ik net.
Maar Alex, je ligt er toch al in?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
Tijd om m'n bed in te duiken, ik val om van de slaap
leg uit! ik snap er geen bips van!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leg uit! ik snap er geen bips van!
ah ja, Alexander Skarsgard oid ja.....nou, hilarisch! ik urineer in m'n string van het lachen....quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heet denk ik Alex.
Oeioei, snel een schone aandoen dan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, Alexander Skarsgard oid ja.....nou, hilarisch! ik urineer in m'n string van het lachen....
ja, maar deze roze hellokitty zit zo lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeioei, snel een schone aandoen dan..
hihi, ook als ie nat is nog ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar deze roze hellokitty zit zo lekker
begint nu een beetje koud te worden....quote:
Doe nooit water bij de wijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij kom ik weer net op het verkeerde moment terug in dit topic
Heb jij smorgens ook altijd de smaak van natte hont in je mond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Hoezo verzuip je in de kwaliteitsposts?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Kristen Bell is definately doable!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Hm?
Hit & Run, leuq tussendoortje
Kristen Bell
Lekker hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van honten.
Wel zo'n typisch Amerikaanse kopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kristen Bell is definately doable!
Ffs wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel zo'n typisch Amerikaanse kop![]()
Kom maar met scherpe knieen opmerkingen
Kristen Bell is puur natuurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Zeg heren, ik vind dat jullie alle toffe wijven die hier meeposten tekort doen door al die neppe actrices te posten en te adoreren
Mondharp meisjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Zeg heren, ik vind dat jullie alle toffe wijven die hier meeposten tekort doen door al die neppe actrices te posten en te adoreren
scherpe knieën?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel zo'n typisch Amerikaanse kop![]()
Kom maar met scherpe knieen opmerkingen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
scherpe knieën?
[ afbeelding ]
valt wel mee toch?
en ik het mijne.quote:
Ik het mijne ook maar eensquote:
Houdt de illusie in leven, gladiool!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
Ja joh, laat Rolf en mij maar weer alleen achter!![]()
Ik word bang van zijn bips-opmerkingen, zeker omdat hij die nog nooit heeft gezien
Sorry hoor, hont!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houdt de illusie in leven, gladiool!!
Hmpf... Ik was al wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Zal ik dan ook maar gaan slapen?
Tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond naar De Grote Sersjee! En Sigur Rós.
Ik weet een perfect cadeau nu voor m'n vriendin, thanks Roelquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een perfect cadeau nu voor m'n vriendin, thanks Roel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |