Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onderquote:
En ze knorren zo leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onder![]()
Joh, boeiend... Je hebt voor de rest van de week een naamtopic!quote:
Jakkes...quote:
Was even aan het FB'enquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
DaMook?Ik maak maar grapjes he
Ik zal het nooit meer doen hoor EREWOORD!!!1
Haha ja dat kunnen zequote:
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Frits Wester: Je zit in het torentje en de telefoon gaat. Het is de minister van justitie. Clown Bassie heeft 91 kinderen gegijzeld. Wat ga je er aan doen?
Roemer: Wat is dat nou weer voor vraa-
Frits Wester: NEE WAT GA JE ER AAN DOEN!?!?!
twitter:rpalstra twitterde op zondag 26-08-2012 om 23:21:13Nou, da's duidelijk dan. @TjibbeTjibsma gaat vast op Roemer stemmen - http://t.co/wCUrkOJI #fanta reageer retweet
Nee man. Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?
je leest wat je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Als je de TT heel snel leest, staat er "Aai hier DaMook zijn kont"...
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMookquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMook
Nouja dat
hallon ik ga naar bedjquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echt![]()
Gr Gr vanaf le sofa
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!quote:
Al zijn titels zijn afgepakt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!
Ik zei toch morgen, verdomme!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al zijn titels zijn afgepakt....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei toch morgen, verdomme!!![]()
Dank je!![]()
OMG, wat chanant...quote:
quote:
Knappe meiden mogen zich meldenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Tssssquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er niet aan denken
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruinquote:
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan danquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruin
Goedemorgen!
filmpje stamt uit 2009, maar werd in 2010 ineens opgemerkt via liveleaks en ebaum: http://www.endandit.nl/en(...)s-wereldnieuws-videoquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan dan
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 27-08-2012 om 09:51:35Over paar minuten de nieuwe Moke bij #giel3FM Snel wat kranten voor de ramen plakken. reageer retweet
Bitch plxquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef alors het volgende:
Wat een weekend, bezeten door mojito's! Ik vind het nogal wat!
Nooit. En laten we dat in godsnaam zo houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben wel een heel beetje klaar met Muse.
Wanneer wordt Sigur Rós MH?
Idd, mooi verhaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef alors het volgende:
Wat een weekend, bezeten door mojito's! Ik vind het nogal wat!
Het rare is dat Muse zelf nooit naar de muziek van Queen heeft geluisterd totdat die vergelijkingen kwamenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Muse vergelijken met Queen?Freddie zaliger draait zich om in z'n graf.
Ik ben het deels met je eens... Waar gaat dat heen deze week?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben wel een heel beetje klaar met Muse.
Ik hoop 't ook. Ik dacht, laat ik - in de aanloop naar morgenavond - weer es wat prikkelends roepen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nooit. En laten we dat in godsnaam zo houden.
Hoe kun je nog nooit naar muziek van Queen hebben geluisterd. Ongeloofwaardig verhaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het rare is dat Muse zelf nooit naar de muziek van Queen heeft geluisterd totdat die vergelijkingen kwamen
Nou ja, het was totaal geen inspiratiebron voor hun...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kun je nog nooit naar muziek van Queen hebben geluisterd. Ongeloofwaardig verhaal
Da's waar ook, ik moet m'n kaartje nog printen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook. Ik dacht, laat ik - in de aanloop naar morgenavond - weer es wat prikkelends roepen.
quote:
Hier net ff gedaan. Vergeet ook niet dat debiele lidmaatschap van Paradiso uit te printen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik moet m'n kaartje nog printen...
Zie net dat de HMH alweer bijna 4 jaar geleden was. Mèn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier net ff gedaan. Vergeet ook niet dat debiele lidmaatschap van Paradiso uit te printen..
Yup, had 't een paar weken geleden met iemand over dat concert en toen besefte ik me dat ook...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie net dat de HMH alweer bijna 4 jaar geleden was. Mèn.
Nee ik kan nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
Gaan jullie trouwens samen naar Sigur Ros?
Bummer, ik ook niet...quote:
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
Gaan jullie trouwens samen naar Sigur Ros?
Kijk, gezellig!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.
Nog geen idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallow Meaukie!!1
Ga je nog wat leucks doen vandaag? :d
Dat is een zekerheidje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik rij niet met Roel mee, maar er zal zeker een gezamenlijk biertje gedronken worden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
Plage gemist. Ik kan wel janken van verdriet. Ik doe het niet, maar zou het wel kunnen...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
Plage gemist. Ik kan wel janken van blijdschap. Ik doe het niet, maar zou het wel kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |