Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onderquote:
En ze knorren zo leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zijn vaak lief, maar ze kwijlen je hele gezicht onder![]()
Joh, boeiend... Je hebt voor de rest van de week een naamtopic!quote:
Jakkes...quote:
Was even aan het FB'enquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
DaMook?Ik maak maar grapjes he
Ik zal het nooit meer doen hoor EREWOORD!!!1
Haha ja dat kunnen zequote:
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Frits Wester: Je zit in het torentje en de telefoon gaat. Het is de minister van justitie. Clown Bassie heeft 91 kinderen gegijzeld. Wat ga je er aan doen?
Roemer: Wat is dat nou weer voor vraa-
Frits Wester: NEE WAT GA JE ER AAN DOEN!?!?!
twitter:rpalstra twitterde op zondag 26-08-2012 om 23:21:13Nou, da's duidelijk dan. @TjibbeTjibsma gaat vast op Roemer stemmen - http://t.co/wCUrkOJI #fanta reageer retweet
Nee man. Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dat voor vraag?? hebben ze dat echt gevraagd?
je leest wat je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Als je de TT heel snel leest, staat er "Aai hier DaMook zijn kont"...
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMookquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes meer maken over DaMook
Nouja dat
hallon ik ga naar bedjquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel! Maar het was geen grapje, ik las het echt![]()
Gr Gr vanaf le sofa
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!quote:
Al zijn titels zijn afgepakt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die mag je morgen uitleggen, ik snap hem niet met al m'n blonde haren... Had ik maar kastanjebruin haar!
Ik zei toch morgen, verdomme!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al zijn titels zijn afgepakt....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei toch morgen, verdomme!!![]()
Dank je!![]()
OMG, wat chanant...quote:
quote:
Knappe meiden mogen zich meldenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Tssssquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er niet aan denken
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruinquote:
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan danquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat dit fake is? stamt volgens mij uit BNN-programma Tequilla... De dame in kwestie heet trouwens Tina de Bruin
Goedemorgen!
filmpje stamt uit 2009, maar werd in 2010 ineens opgemerkt via liveleaks en ebaum: http://www.endandit.nl/en(...)s-wereldnieuws-videoquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik had geen idee haha. Goed gedaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |