Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werkenquote:
hipster was je toch al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
Leer ons Cee kennen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
En dadelijk pis je niet meer in een WC maar in een kruikquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Ohmygod je gaat zo gepest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
da's minder...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werken![]()
Ja ik weet het, :xquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Komt goed, als ze je pesten dan gewoon bellen, komt tante Cee langs met een pollepel om die verrekte klippels mores te leren. Ik zal dan ook meteen je broodtrommeltje komen brengen.quote:
zonder twijfelquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Met zulke uitspraken hoor je in Amsterdam thuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Ik wil geen tomaten op mijn broodje gezond. Dat je het weet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt goed, als ze je pesten dan gewoon bellen, komt tante Cee langs met een pollepel om die verrekte klippels mores te leren. Ik zal dan ook meteen je broodtrommeltje komen brengen.
Ja daar ga ik hierna heen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken hoor je in Amsterdam thuis![]()
Kouwe frikandellen kan je krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil geen tomaten op mijn broodje gezond. Dat je het weet.
slaap lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Slapen
tot morgen ofzo
Ik ga nog niet zeggen wat maar vrijdag krijg ik als het goed is een ongelofelijk leuke prijs![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Washington DC. Ze wordt de eerste vrouwelijke, niet-amerikaanse bijna-hipster President.
met Vinylquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Washington DC. Ze wordt de eerste vrouwelijke, niet-amerikaanse bijna-hipster President.
Jij was toch dat boek van Bram M. aan het lezen? Is het goed?quote:
Kusje op je bil.quote:
Nee, van Maxquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij was toch dat boek van Bram M. aan het lezen? Is het goed?
Eaaaaauu, oké.quote:
Dankjequote:
Had die ook zien staan hier bij de Bruna, maar moet ook nog hongere spelen lezen na GoT.quote:
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
En bombardeert terloops Guadeloupe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020
Even toevoeging.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, affaire met Hans van der Togt, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020
Hun nieuwe SInglequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou dan dubstep-beinvloed musenummer![]()
maar niet van hun andere nummers die tot nu toe uit zijn
Ik vind het wat weg hebben van Faith van George Michael.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hun nieuwe SIngle
Ze hebben gewoon With or Without you van U2 gejat... (bijna letterlijk)
Madness? die hoor ik er niet in terugquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hun nieuwe SIngle
Ze hebben gewoon With or Without you van U2 gejat... (bijna letterlijk)
Ik kan het nummer van U2 er letterlijk overheen zingen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wat weg hebben van Faith van George Michael.
dat moest er nog eens bijkomen, Muse in Ska Stijlquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Madness? die hoor ik er niet in terug
zo heet het nummerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moest er nog eens bijkomen, Muse in Ska Stijl
druppel op de gloeiende wokpanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
99 ontslagen Chinezen? Dat zal de economie helpen!
dat wist ik dan weer niet....quote:
Het is op zich niet eens een verkeerd nummer, maar Muse is wel een heel andere weg ingeslagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het schitterend dat hij in Unsustainable Skrillex achtige geluiden er uit haalt met zijn gitaar
Dat wel, en dat kan ik wel respecteren ook al vind ik niet alles even tof, waar geen excuus voor is is dat twilight nummerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is op zich niet eens een verkeerd nummer, maar Muse is wel een heel andere weg ingeslagen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje trouwens. Tot morgen
Welk twilight lied?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wel, en dat kan ik wel respecteren ook al vind ik niet alles even tof, waar geen excuus voor is is dat twilight nummer
het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Spuiten en slikken nu.
Meisjes die hun vader beloven maagd te blijven. Ziek.
Oh die ja!quote:
Echt hequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Spuiten en slikken nu.
Meisjes die hun vader beloven maagd te blijven. Ziek.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he. Alles voor de 'puurheid'
__!
En dan wordt ze gevraagd hoe ze het vindt...
"Ik vind het echt geweldig." met zo'n bek ---->
Hoezo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
damn ik begin echt steeds lamlendiger te worden
Hoe komt dat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
damn ik begin echt steeds lamlendiger te worden
Merk het al een tijdje, ging steeds beter maar de laatste tijd kak ik een beetje in. Geen zin meer om dingen te ondernemen en zo. Tenminste, heel veel dingen die ik wil doen, maar ik kan me er niet toe zetten.quote:
Oja, dat heb/had ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Merk het al een tijdje, ging steeds beter maar de laatste tijd kak ik een beetje in. Geen zin meer om dingen te ondernemen en zo. Tenminste, heel veel dingen die ik wil doen, maar ik kan me er niet toe zetten.
Waarschijnlijk omdat geen school, geen kortetermijn doelen, depressie die me al jaren lang blijft achtervolgen, en m'n vader.quote:
Maar dat is toch veel te lang johquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Och, dat betekend niet dat ik al 20 jaar ongelukkig ben hoor, zo erg is het niet
Oh, alles in een straal van 25 kilometer al geprobeerd volgens mij. Dieptepunt is ook al een paar jaar voorbij hoor. Neemt alleen niet weg dat dit niet m'n beste moment isquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is toch veel te lang joh! Heb je wel hulp ofzo?
Maar dan kan je er nu wel snel bij zijn en proberen te voorkomen dat het weer gebeurdquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, alles in een straal van 25 kilometer al geprobeerd volgens mij. Dieptepunt is ook al een paar jaar voorbij hoor. Neemt alleen niet weg dat dit niet m'n beste moment is
Ja 40 mensen ofzo, en dan gedeeld in twee groepen, ik zit volgens mij wel in een leuke groep. Leeftijd varieert van 16 to 25, uit alle windstreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, heerlijke bende.Hoe was je eerste indruk van de klas?
16.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja 40 mensen ofzo, en dan gedeeld in twee groepen, ik zit volgens mij wel in een leuke groep. Leeftijd varieert van 16 to 25, uit alle windstreken.
Toppie!
De eerste tik is uitgedeeld door Tilborough.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
En geen bouwlampen in de collegezaal, take that Nijmegen.
Veel Zeeuwen? Volgens mijn broer zitten er bij hem veel Zeeuwen, want Tilburg is voor hun de dichtsbijzijnde mogelijkheid om de opleiding tot docent biologie te doen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja 40 mensen ofzo, en dan gedeeld in twee groepen, ik zit volgens mij wel in een leuke groep. Leeftijd varieert van 16 to 25, uit alle windstreken.
Toppie!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, eerste schooldag zit erop. Ik was toch bang dat ik de enige was die onvoorbereid was? Bijna niemand in de klas had boeken, en de helft had nog niet aan de inschrijving voldaan.
Nee, niet dat ik weet. Zullen er best wat bijzitten, maar geen idee waar iedereen vandaan komt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel Zeeuwen? Volgens mijn broer zitten er bij hem veel Zeeuwen, want Tilburg is voor hun de dichtsbijzijnde mogelijkheid om de opleiding tot docent biologie te doen..
klinkt goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toppie!
quote:
Ik heb hem nu al een keer of 8 bekeken, echt zooooooo tofquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
En geen bouwlampen in de collegezaal, take that Nijmegen.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu denken ze daar: o, weer zo'n late luie student.
Dat is systeem is ook al helemaal verrot jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
Zucht, wil stufi enzo aanvragen maar kut digi-d doet weer moeilijk.
Digi-dquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
Zucht, wil stufi enzo aanvragen maar kut digi-d doet weer moeilijk.
Ik zag het zaterdag alquote:
Nou ik denk dat er meer mensen van zijn naam rondlopen dan mensen met mijn naam of die van Benny bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Lutte het volgende:
Schrok me dood net, één van de meisjes vd intro had een vriend met dezelfde naam als DeZwabber. En is nou ook weer geen heel veel voorkomende naam
Zoveel in de zon gezeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vervel helemaal, lijk wel een slang
Jammer voor dat meisje, onze Zwab is beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Lutte het volgende:
Schrok me dood net, één van de meisjes vd intro had een vriend met dezelfde naam als DeZwabber. En is nou ook weer geen heel veel voorkomende naam
Nou benny oke, maar jou naam hoor ik heel erg vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er meer mensen van zijn naam rondlopen dan mensen met mijn naam of die van Benny bijvoorbeeld.
Thomas?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Lutte het volgende:
Voornaam + achternaam? Nou valt wel mee volgens mij hoor. iig de achternaam van Zwabber komt zover ik weet vaker voor dan die van mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou benny oke, maar jou naam hoor ik heel erg vaak.
Ik had het over voornaam, Zwab's achternaam is wel gebruikelijker jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voornaam + achternaam? Nou valt wel mee volgens mij hoor. iig de achternaam van Zwabber komt zover ik weet vaker voor dan die van mij.
en ik begreep dat Lutte iemand ontmoette waarvan de naam van de vriend hetzelfde was als die van Zwab (voor EN achternaam)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over voornaam, Zwab's achternaam is wel gebruikelijker ja
Zou kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik begreep dat Lutte iemand ontmoette waarvan de naam van de vriend hetzelfde was als die van Zwab (voor EN achternaam)![]()
![]()
Vooral omdat Lutte ook in haar woonplaats een aantal Thomassen kentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Oh jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral omdat Lutte ook in haar woonplaats een aantal Thomassen kent
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb je gegeten bij HNY, vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee, we zaten er even als lunch, beetje tokkie een hamburger gegeten daar. Hij was wel lekkerquote:
Vis is goed te doen daar jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zaten er even als lunch, beetje tokkie een hamburger gegeten daar. Hij was wel lekkerMoet er nog een keer heen om eens vis te eten ja, zag er wel lekker uit
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt de foto al gezien zag ik
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TofTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, kinderen hebben al een dag vrij morgen, ze zitten net een week op school, studiedag
Trusten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TofniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
what happened?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:23 schreef Lutte het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik weer veilig in de spiegel kan kijken
Een ruime week introquote:
Ahquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een ruime week introIk zit onder de blauwe plekken en schrammen, de meeste geen idee waarvan. En dikke wallen natuurlijk
Nu ook m'n stem kwijt![]()
Ja precies, zo blij dat ik nog ff bij kan komen weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah
Introweken zijn tof, alleen jammer dat je er altijd zo verrot van terugkomt
Lachspiegels ftw!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:23 schreef Lutte het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik weer veilig in de spiegel kan kijken
Ook al zo fantastisch dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
Verrrrrdomme m'n rooster
Het hangt echt van gaten aan elkaar met als hoogtepunt: 10.45-14.45 en 19.00-21.00 les. Ruim vier uur tussendoor niks en pas half twaalf thuis, top
Ja inderdaad, zal me ook niet gauw vervelen. Het is alleen klote met eten, tot half twaalf zonder avondeten trek ik niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Pareltje.Gelukkig voor jou heb je waarschijnlijk snel veel te doen. Huiswerk maken en uren killen!
Yupquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook nog wekelijks Benny?Symph, help ons eens en ga op de HvA en RU werken
Dikke werkweek aan tussenurenquote:
Dat is helemaal irritant. Wij krijgen vaak wel ruim van te voren(*kuch* 2 weken) het rooster voor het volgende blok.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dikke werkweek aan tussenuren![]()
Mijn rooster is elke dag anders, en je krijgt 'm elke maand. Handig want als je veel tussenuren hebt betekent niet dat je dat de week erop weer hebt, minder want je kunt gewoon niks plannen
En dat verandert dan nog tot de avond ervoor?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is helemaal irritant. Wij krijgen vaak wel ruim van te voren(*kuch* 2 weken) het rooster voor het volgende blok.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
Trouwens ook weer wennen om na een supertoffe week waarin je gewoon volwassen werd behandeld weer de godganse dag afgezeken te worden en niks goed te kunnen doen
Vaak wel iets jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat verandert dan nog tot de avond ervoor?
Heb je dat gesprek met die mevrouw in het vliegtuig gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dronken Pool?
Extra journaal en alles met niks geen info.
Heldquote:De voorzitter van de D66-fractie in Amsterdam-West heeft zich niet populair gemaakt met een opmerking over SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij. Op twitter zei de D66'er dat Van der Staaij zelf het bewijs is waarom abortus soms hard nodig is.
'Ironische eigenlijk: van der Staaij zélf is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is,' twitterde Pieter Rietman. De opmerking werd hem niet in dank afgenomen. Het leverde de D66'er een hoop boze reacties op.
Hoe laat word ik in Nijmegen verwachtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
Verrrrrdomme m'n rooster
Het hangt echt van gaten aan elkaar met als hoogtepunt: 10.45-14.45 en 19.00-21.00 les. Ruim vier uur tussendoor niks en pas half twaalf thuis, top
doe ik het toch beter...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
Verrrrrdomme m'n rooster
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Neem je iets lekkers voor op het rooster mee? #avondeten
helloquote:
Ik ben wel aangekomenquote:
Mijn kind, zo trotsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wel aangekomenMaar ben ook van medicatie veranderd dus dat kan ook meespelen met vocht vasthouden en zo
Nee Bos, heb nog geen OV dus dat is een beetje duur danMet de bus naar Uden en dan overstappen naar Nijmegen. En dan met de stadsdienst naar de uni want fietsen is een beetje ver, dan ben ik op sommige dagen zelfs met de vroegste bus 's ochtends niet op tijd
KALLY
Hahaquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaM'n durpje is weer zo wennen hè
Ik fietste net naar de bieb, zegt ons mam kijk je uit, dus ik zeg: ik ben nu fietsen in de stad gewend dit komt wel goed
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaM'n durpje is weer zo wennen hè
Ik fietste net naar de bieb, zegt ons mam kijk je uit, dus ik zeg: ik ben nu fietsen in de stad gewend dit komt wel goed
I'm inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
Ik ga vanavond een een avond bankhangen, dat komt er maar niet van
Och ja tuurlijk. Ik zie wel eens bus 159 rijden hier. Die gaat via Veghel naar Oss, vandaar dat ik het eigenlijk vroeg...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wel aangekomenMaar ben ook van medicatie veranderd dus dat kan ook meespelen met vocht vasthouden en zo
Nee Bos, heb nog geen OV dus dat is een beetje duur danMet de bus naar Uden en dan overstappen naar Nijmegen. En dan met de stadsdienst naar de uni want fietsen is een beetje ver, dan ben ik op sommige dagen zelfs met de vroegste bus 's ochtends niet op tijd
KALLY
Ik moet, afhankelijk van het moment, een cijfertje ervoor of erna hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Och ja tuurlijk. Ik zie wel eens bus 159 rijden hier. Die gaat via Veghel naar Oss, vandaar dat ik het eigenlijk vroeg...
Okee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet, afhankelijk van het moment, een cijfertje ervoor of erna hebben
Zo mooi trouwens, op bijna hetzelfde moment gaat er een 158 naar Uden en naar DB. Heb al zoveel mensen in de verkeerde bus zien stappen
Heb zelf de bus ook al een keer bijna gemist, maar dan op de terug weg. Ik heb twee minuten de tijd om over te stappen, maar Nijmegen-Uden is best een eind en veel haltes dus dat is al een paar keer krap geweestquote:
Aiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb zelf de bus ook al een keer bijna gemist, maar dan op de terug weg. Ik heb twee minuten de tijd om over te stappen, maar Nijmegen-Uden is best een eind en veel haltes dus dat is al een paar keer krap geweest
Twee keer zelfs duren al dicht, sta je daar op de deur te rammen
Ik doe ook maar meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
Ik ga vanavond een een avond bankhangen, dat komt er maar niet van
quote:
Met jou en Lutte erbij, is het nog niet rustig op die bankquote:
Goed puntquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Met jou en Lutte erbij, is het nog niet rustig op die bank
Toevallig niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand hier toevallig We Bought a Zoo al gezien?
M'n vriendje wil het niet spelen, iets met principes of zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf dat spel tegen niemand, daarom niet geactiveerd.
Ik denk, eerlijk, dat je er best goed in zal zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf dat spel tegen niemand, daarom niet geactiveerd.
Nee, serieus. Je doet toch wel eens aan liedjes raden op de radio? Dan kan je dit ook wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat principes-gedoe gebruik ik ook wel eens.
En echt ja Benny? Lokkertje zeker.
Jawel. Hmm. Spelen meerdere mensen van hier dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, serieus. Je doet toch wel eens aan liedjes raden op de radio? Dan kan je dit ook wel.
Ik, Bos en Cee sowieso. Lutte speelt op haar tijd ook wel eens een spelletje en de rest speelde het in het begin maar is er nu volgens mij mee gestopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel. Hmm. Spelen meerdere mensen van hier dat?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
Cee maakt me helemaal kapot via SongPop
Al anderhalve week geen laptop aangeraaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik, Bos en Cee sowieso. Lutte speelt op haar tijd ook wel eens een spelletje en de rest speelde het in het begin maar is er nu volgens mij mee gestopt.
ik wil ook songpoppen met jullie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
Cee maakt me helemaal kapot via SongPop
Ohw ik dacht dat je via je iPod speeldequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al anderhalve week geen laptop aangeraaktEn m'n iPod draait 'm niet
Al zes keer uitgelegd maar zo'n schaap blijft maar verzoeken sturen
Te oudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je via je iPod speelde
Je kunt een username uitdagen. Die van mij is voornaamachternaam(aan elkaar vast)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil ook songpoppen met jullie!
Enne Cee, ik heb jou nog niet op FB en dat zou ik wil graag willen als jij dat ook wil
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik bestorm binnenkort het Songpop-front.
Ik zag toevallig te tweet. Niet dat jij het wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge retweet me. Hele fanbase reageert.
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had helemaal niet zijn twitteralias genoemd. Hij zoekt op zichzelf.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat zou een eer zijn hoor. Kom maar op.
Tot wanneer heb ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
Bos, wil jij ook nog stemmen voor FOK!Idols?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Dat zeker. Wel tof dat ik ook gewoon een poster krijg van de fotoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet lekker genieten. Rest is bijzaak.
Tot en met vrijdag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot wanneer heb ik?
Als ik eerlijk ben heb ik al wel de filmpjes geluisterd, maar nog niet ge-pmed
Ik stem nu wel even, weet volgens mij nog wel wie ik van de week het beste vond..quote:
Hij is binnen. Dankjewelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stem nu wel even, weet volgens mij nog wel wie ik van de week het beste vond..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Pareltjes als: het is MENEER van Koningsbrugge, lamlul, hij is jaloers, gelukkig heeft ze je voornaam nog goed.
Deze gaat het langer volhouden? En zachtroze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:32 schreef Lutte het volgende:
Van die zachtroze el cheapo gympjes gescoord
En een fietsbel, de mijne heeft Nijmegen niet overleefd
Grote metalen dus hoop hetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze gaat het langer volhouden? En zachtroze.
Zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Bel je geregeld? Ik heb al jaren een kapotte bel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik bel best welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de vrouw![]()
Dat jaar met cv, alle jongens een fietsbel mee hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie tijden
![]()
Werd je dan niet horendol van al dat getring in de richting van je vriendinnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat jaar met cv, alle jongens een fietsbel mee hèMooie tijden
whehe mijnes is ook al jaren kapotquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hahaha, oh dat moet ik horenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, mijn stem vervangt mijn bel. Slaak gewoon een random raar geluid uit.
En een kapotte rem... Je denkt er soms toch ineens niet meer aan he.
Ik had een keer mazzel. Ik reed vanuit de peijnenburg naar de kant van de weg, die best wel eens druk kan zijn. Ik had toch al wat snelheid (denk toch al wel 17km p/u) wil langzaam wat afremmen, knijp ik mijn rem kapot en kon dus niet afremmen en reed dus gewoon recht door. Gelukkig kwam er geen verkeer aan, maar ik was wel geschrokken..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, mijn stem vervangt mijn bel. Slaak gewoon een random raar geluid uit.
En een kapotte rem... Je denkt er soms toch ineens niet meer aan he.
quote:
het blijft hier "gieren", zo maar eens lekker op het bankje hangen met een boedkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn hoofd zit 'vol'. Zo maar eens badderen.
Dat sfeertje is wel fijn! Hier nog geen 'nattigheid'.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
het blijft hier "gieren", zo maar eens lekker op het bankje hangen met een boedk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |