Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werkenquote:
hipster was je toch al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
Leer ons Cee kennen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
En dadelijk pis je niet meer in een WC maar in een kruikquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Ohmygod je gaat zo gepest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
da's minder...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werken![]()
Ja ik weet het, :xquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Komt goed, als ze je pesten dan gewoon bellen, komt tante Cee langs met een pollepel om die verrekte klippels mores te leren. Ik zal dan ook meteen je broodtrommeltje komen brengen.quote:
zonder twijfelquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Met zulke uitspraken hoor je in Amsterdam thuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Ik wil geen tomaten op mijn broodje gezond. Dat je het weet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt goed, als ze je pesten dan gewoon bellen, komt tante Cee langs met een pollepel om die verrekte klippels mores te leren. Ik zal dan ook meteen je broodtrommeltje komen brengen.
Ja daar ga ik hierna heen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken hoor je in Amsterdam thuis![]()
Kouwe frikandellen kan je krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil geen tomaten op mijn broodje gezond. Dat je het weet.
slaap lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Slapen
tot morgen ofzo
Ik ga nog niet zeggen wat maar vrijdag krijg ik als het goed is een ongelofelijk leuke prijs![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Washington DC. Ze wordt de eerste vrouwelijke, niet-amerikaanse bijna-hipster President.
met Vinylquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Washington DC. Ze wordt de eerste vrouwelijke, niet-amerikaanse bijna-hipster President.
Jij was toch dat boek van Bram M. aan het lezen? Is het goed?quote:
Kusje op je bil.quote:
Nee, van Maxquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij was toch dat boek van Bram M. aan het lezen? Is het goed?
Eaaaaauu, oké.quote:
Dankjequote:
Had die ook zien staan hier bij de Bruna, maar moet ook nog hongere spelen lezen na GoT.quote:
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
En bombardeert terloops Guadeloupe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020
Even toevoeging.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella wordt president, raakt gefrustreerd omdat ze nog steeds geen echte hipster is omdat geen instagram, raakt dronken van macht, affaire met Hans van der Togt, verbiedt instagram, ontstaat de ontbijtdocumentatiecrisis van 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |