Valt mij opquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik val ook in die schijf en stem tegenwoordig ook PvdA ja. En nu?
Dat doen ze allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?
Ik ook. Iemand die altijd gespaard heeft moet van de PvdA en de SP maar hun vermogen opeten, terwijl iemand die nooit wat gespaard heeft het maar cadeau moet krijgen. Is dat eerlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Bombshell het volgende:
Wilders komt wel met voorbeelden waar ik me in kan vinden
Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je hier nou een algemene mening over hebben? Dat hangt van het geval af.
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een paar ton voor drie maanden, verruim alsjeblieft de euthanasie.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Dat ZEI hij ook.. Het was een voorbeeld van mensen die WEL zelf zouden moeten bijdragen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad een slecht voorbeeld.
He, daar komt een aap uit een mouwquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wilders is een geval apart.Teveel ruis.
Dat moet toch wel zo'n beetje de hardste bitchslap uit de Nederlandse geschiedenis zijn, een partij wiens voorlopers ooit goed waren voor een absolute meerderheid in de Tweede Kamer niet meer mee laten doen omdat ze een splinterpartijtje geworden zijn.quote:
Dat is toch decennialang de politieke mores? Doe je iets, heb je iets? Ben je de boeman. Maak je er een puinhoop van, vaste klant bij alle instanties en een gat in je hand? Dan moeten we solidair zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand die altijd gespaard heeft moet van de PvdA en de SP maar hun vermogen opeten, terwijl iemand die nooit wat gespaard heeft het maar cadeau moet krijgen. Is dat eerlijk?
Lijkt wel mislukte botox en spray tanquote:
Het moet eerlijker = geld stelen van anderhalf modaal in Nederland.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand die altijd gespaard heeft moet van de PvdA en de SP maar hun vermogen opeten, terwijl iemand die nooit wat gespaard heeft het maar cadeau moet krijgen. Is dat eerlijk?
Zit wat in. Ben benieuwd wat Rutte te zeggen heeftquote:
Ik ook, was inhoudelijk een stuk sterker dan populist Samsomquote:
23:00quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef BradleyQ het volgende:
Duurt dit tot half tien of tot tien uur?
11quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef BradleyQ het volgende:
11 uurquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef BradleyQ het volgende:
11 uurquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef BradleyQ het volgende:
SamsoMquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef RedFever007 het volgende:
Zowaar enige wijze woorden van Samson
Jaquote:
Roemer legt het inhoudelijk vanavond duidelijk tegen 'm af.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef RedFever007 het volgende:
kusjekroel!quote:
Niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef Adelante het volgende:
Bijstandsmoeder dezelfde behandeling als een bankdirecteur![]()
Dacht het niet hoor
Vertel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef Adelante het volgende:
Bijstandsmoeder dezelfde behandeling als een bankdirecteur![]()
Dacht het niet hoor
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef RedFever007 het volgende:
Samsom is een populist, hij zegt alleen algemene ''wijsheden'' die iedereen graag wilt horen maar je hebt geen flauw idee waar die man echt staat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Melancholie het volgende:
Ik begin Samsom wel te waarderen. Wilders en Roemer zijn zoals altijd weer goed voor de lachspieren.
Mwoah. Gaat wel om een hoop centen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef NaturalScience het volgende:
Wilders heeft net voor 100% helemaal gelijk!!
Het is tussen de arts en de patiënt om te bepalen hoe er doorgegaan moet worden met de behandeling. Daar kan onmogelijk een politieke uitspraak over gedaan worden en de politiek zou zich daar niet eens mee bezig mogen houden.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Samsom is wat mij betreft ook de enig die duidelijk uitlegt. De rest heeft warrige verhalen.
Is ook een intelligente man. Bos kon dat ook altijd goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Samsom is wat mij betreft ook de enig die duidelijk uitlegt. De rest heeft warrige verhalen.
yup hoge inkomens komen meesral zo aanwaaienquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef asco het volgende:
Geluk hebt gehad met een hoog inkomen??
GELUK???
Tyf op Samson.
Welnee, die discussie moét toch echt eens gevoerd gaan worden in het openbaar. Artsen voelen zich op dit moment verplicht tot het gaatje door te gaan. We behandelen veel te lang door, hier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef NaturalScience het volgende:
Wilders heeft net voor 100% helemaal gelijk!!
Het is tussen de arts en de patiënt om te bepalen hoe er doorgegaan moet worden met de behandeling. Daar kan onmogelijk een politieke uitspraak over gedaan worden en de politiek zou zich daar niet eens mee bezig mogen houden.
Je kan van Wilders niet zeggen dat het warrig is. Duidelijker kan bijna niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Met geld en invloed koop je betere zorg, innovatievere behandelmethoden en top artsen.quote:
niet, die wordt sowieso beperkt of afgeschaftquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
Wanneer gaan we het over de HRA hebbem?
Ik ga er van uit dat men bedoelt in de normale ziekenhuizen, niet privéquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met geld en invloed koop je betere zorg, innovatievere behandelmethoden en top artsen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, die discussie moét toch echt eens gevoerd gaan worden in het openbaar. Artsen voelen zich op dit moment verplicht tot het gaatje door te gaan. We behandelen veel te lang door, hier.
21.30quote:
En we moeten de massa-immigratie afschaffen. Dat levert 7 miljard op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Straks bezuinigingenIk zet in op afschaffing ontwikkelingshulp kunstsubsidies publieke omroepen minder ambtenaren en ga maar door. Go geert
okquote:
Is nogal logisch als Rutte de hele tijd door Roemer heen loopt te blerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond Roemer deze ronde warrig, Rutte juist wat beter en rustiger.
Jammer dat de verspillende marktwerking niet meer aandacht kreeg.
Te gevoelig onderwerpquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef Confetti het volgende:
Een 95 jarige zijn leven voor 3 maanden rekken voor 5 miljoen euro IS HET NIET WAARD. END OF STORY.
Samson is de enige die aandringt op een politieke discussie over dit onderwerp, op verzoek van artsen die ermee worstelen,quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef Confetti het volgende:
Gore smeerlappen.
Niemand durft een standpunt in te nemen.
Een 95 jarige zijn leven voor 3 maanden rekken voor 5 miljoen euro IS HET NIET WAARD. END OF STORY.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |