Dat is waar, maar dat er hier niet toe.quote:
ditquote:
En dan nog?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef MrBaas het volgende:
De VVD kan nu wel zo reageren op de PVV maar ze zijn wel met Geert naar bed gegaan en willen dit na 12 september weer doen. Ze sluiten het iig niet uit.
Een stem op de VVD is een stem op de PVV.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Samson is het beste. De rest bralt maar wat
Weer die hond?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb niks met de PVDA maar Samson komt wel vrij ontspannen en helder over.
Een mod in het Pvda promoteam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
Als je in de derde belastingsschijf zit kan je inderdaad beter PvdA stemmen dan SP.
Nou neequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Samson is het beste. De rest bralt maar wat
een docent in schijf 3 is ook een utopiequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
Als je in de derde belastingsschijf zit kan je inderdaad beter PvdA stemmen dan SP.
Samson maakt gewoon goed gebruik van de gouden regels: 'Zwijgen is goud' en 'de kat uit de boom kijken'quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb niks met de PVDA maar Samson komt wel vrij ontspannen en helder over.
ik denk eerder rutte homoquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Terreros85 het volgende:
Roemer zegt straks tegen Frits: 'Wat lach je lief'
SamsoMquote:
Inderdaad een slecht voorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Dat zegt Diederik toch ook, als je veel verdient kan je het zelf deels betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Bombshell het volgende:
Wilders komt wel met voorbeelden waar ik me in kan vinden
Ik kan mij ook vaag herinneren dat er in de rubriek 'Niet geschikt voor publicatie' (Nieuwe Revu) ook een keer naar (waarschijnlijk) Rutte gehint werd en dat hij inderdaad homoseksueel zou zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, geen probleem mee, maar laat hem dan uit de kast komen.
van alle 4 ja?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |