quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Samson is het beste. De rest bralt maar wat
Weer die hond?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb niks met de PVDA maar Samson komt wel vrij ontspannen en helder over.
Een mod in het Pvda promoteam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
Als je in de derde belastingsschijf zit kan je inderdaad beter PvdA stemmen dan SP.
Nou neequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Samson is het beste. De rest bralt maar wat
een docent in schijf 3 is ook een utopiequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
Als je in de derde belastingsschijf zit kan je inderdaad beter PvdA stemmen dan SP.
Samson maakt gewoon goed gebruik van de gouden regels: 'Zwijgen is goud' en 'de kat uit de boom kijken'quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb niks met de PVDA maar Samson komt wel vrij ontspannen en helder over.
ik denk eerder rutte homoquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Terreros85 het volgende:
Roemer zegt straks tegen Frits: 'Wat lach je lief'
SamsoMquote:
Inderdaad een slecht voorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Dat zegt Diederik toch ook, als je veel verdient kan je het zelf deels betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Bombshell het volgende:
Wilders komt wel met voorbeelden waar ik me in kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |