Ik kan mij ook vaag herinneren dat er in de rubriek 'Niet geschikt voor publicatie' (Nieuwe Revu) ook een keer naar (waarschijnlijk) Rutte gehint werd en dat hij inderdaad homoseksueel zou zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, geen probleem mee, maar laat hem dan uit de kast komen.
van alle 4 ja?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?
Valt mij opquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik val ook in die schijf en stem tegenwoordig ook PvdA ja. En nu?
Dat doen ze allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wel dat het allemaal gebrabbel is?
Ik ook. Iemand die altijd gespaard heeft moet van de PvdA en de SP maar hun vermogen opeten, terwijl iemand die nooit wat gespaard heeft het maar cadeau moet krijgen. Is dat eerlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Bombshell het volgende:
Wilders komt wel met voorbeelden waar ik me in kan vinden
Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je hier nou een algemene mening over hebben? Dat hangt van het geval af.
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een paar ton voor drie maanden, verruim alsjeblieft de euthanasie.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef fratsman het volgende:
Jetta Klijnsma verdient dan ook wel wat meer dan de gemiddelde nederlander Diederik...
Dat ZEI hij ook.. Het was een voorbeeld van mensen die WEL zelf zouden moeten bijdragen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad een slecht voorbeeld.
He, daar komt een aap uit een mouwquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wilders is een geval apart.Teveel ruis.
Dat moet toch wel zo'n beetje de hardste bitchslap uit de Nederlandse geschiedenis zijn, een partij wiens voorlopers ooit goed waren voor een absolute meerderheid in de Tweede Kamer niet meer mee laten doen omdat ze een splinterpartijtje geworden zijn.quote:
Dat is toch decennialang de politieke mores? Doe je iets, heb je iets? Ben je de boeman. Maak je er een puinhoop van, vaste klant bij alle instanties en een gat in je hand? Dan moeten we solidair zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand die altijd gespaard heeft moet van de PvdA en de SP maar hun vermogen opeten, terwijl iemand die nooit wat gespaard heeft het maar cadeau moet krijgen. Is dat eerlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |