Vind het oprecht jammer voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik kan nu niet kiezen, kut RTL 4...
Deze man is een ekte baas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Weg met die kneuzen. One solution, revolution!"
Vakantieeeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
God wat een irritante kutreclame is dit toch. Dat stomme kinderstemmetje, gadverdamme.
In het land der blinden....quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Waarom wint Samsom dit nou weer? Omdat ie zo 'rustig' blijft zekernigga please
Ik vond hem ook de bestequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
We kunnen tot nu toe wel concluderen dat Roemer de echte verliezer is?
Mensen houden van de underdog, volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Hoppa. En ik heb niet eens gestemd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn meer mensen zo met je eens
[ afbeelding ]
Inderdaad..quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mensen houden van de underdog, volgens mij.
Hij zegt werkelijk waar helemaal niets.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Luister eens wat beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die andere drie wel zekerquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, die zakt zwaar door het ijs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
We kunnen tot nu toe wel concluderen dat Roemer de echte verliezer is?
Tito had inderdaad ballen. Meer dan al deze kneuzen bijelkaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze man is een ekte baas.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josip_Broz_Tito
ik bookmark hem even, maar ik weet niet of ik tijd hebquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom morgenavond dan even hier langs: Maandag 27-8 live gesprek met Dirk Poot van de Piratenpartij
Hij heeft zizh gewoon in de rol van voice of reason geduwd. En dat doet ie goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, Rutte liet Roemer niet uitpraten. Roemer liet dat toequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Knipoogje het volgende:
Roemer werd volledig weggevaagd tijdens zijn 1 op 1tje met Rutte
Omdat hij het meest oprecht overkomt en het verhaal duidelijk uitlegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Dat zeg ik toch? Rutte doet net alsof de helft van Nederland zoveel verdient, dat klopt gewoon niet..quote:
Hij gaf toch niet een geheel populistisch antwoord wat betreft Europa maar wel realistischquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Samsom is een populist, hij zegt alleen algemene ''wijsheden'' die iedereen graag wilt horen maar je hebt geen flauw idee waar die man echt staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |