Inderdaad, Rutte valt me tegen. Roemer had ik sowieso niet veel van verwacht. Ik erger me alleen heel erg aan Wilders want bij iedere stelling gaat het weer over Griekenland/Spanje. Van Turken/Marocs, naar Polen, naar Grieken/Spanjaarden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef teknomist het volgende:
Wilders en Samson, de enige 2 met klare taal.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus maar 2% van de Nederlanders verdient samen meer dan 90.000? Of heb je slecht zitten luisteren?
Precies..quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind maar eens een huishouden met een hbo baan en iemand in de verpleging met een inkomen >90k
Zijn meer mensen zo met je eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Syntix het volgende:
Samsom is dit zo keihard aan het winnen. Duidelijk, eerlijk en er niet omheen draaiend. Roemer begon ook goed, maar na een kwartier werd het toch minder. Na Samsom doet Rutte het goed, maar hij is dan ook een aardig goede debater. Tegen Roemer draaide hij er alleen wel helemaal omheen...
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
God wat een irritante kutreclame is dit toch. Dat stomme kinderstemmetje, gadverdamme.
Waarom zeg je dat niet dan?quote:
Kom morgenavond dan even hier langs: Maandag 27-8 live gesprek met Dirk Poot van de Piratenpartijquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
ik stem Piratenpartij, omdat Roemer toch teleurstelt in het debat.
Vind het oprecht jammer voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik kan nu niet kiezen, kut RTL 4...
Deze man is een ekte baas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Weg met die kneuzen. One solution, revolution!"
Vakantieeeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
God wat een irritante kutreclame is dit toch. Dat stomme kinderstemmetje, gadverdamme.
In het land der blinden....quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Waarom wint Samsom dit nou weer? Omdat ie zo 'rustig' blijft zekernigga please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |