Stem SOPNquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
ik stem Piratenpartij, omdat Roemer toch teleurstelt in het debat.
...En de president natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef MrBaas het volgende:
Er liep een beveiliger in beeld, want: "Wilders is aanwezig."
Werkelijk? Dus maar 2% van de Nederlanders verdient samen meer dan 90.000? Of heb je slecht zitten luisteren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef June. het volgende:
Rutte staat gewoon daar in your face te liegen. Ongeveer 2% verdient maar 90.000 euro per jaar.. Dat is dus wel ietsje meer dan Henk en Ingrid..
Ik zit ook te twijfelen, het is alleen echt zo'n one issue partij hequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel mensen stemmen Piratenpartij valt me op, ik overweeg het ook steeds sterker
Had Roemer gewoon keihard in gemoeten. Doet al teveel premier-achtig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef June. het volgende:
Rutte staat gewoon daar in your face te liegen. Ongeveer 2% verdient maar 90.000 euro per jaar.. Dat is dus wel ietsje meer dan Henk en Ingrid..
maar wel een heel belangrijk issuequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen, het is alleen echt zo'n one issue partij he
Ik moet zeggen dat Wilders deze ronde sterker was dan in ronde 1. Hij maakt zijn punten duidelijk. Ik deel zijn visie niet, maar hij bracht het goed deze keer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef teknomist het volgende:
Wilders en Samson, de enige 2 met klare taal.
Das een groot kritiekpunt inderdaad, maar hoe wil je anders tegenwoordig als nieuwe partij jezelf vestigen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoooaaahhh Gertje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef teknomist het volgende:
Wilders en Samson, de enige 2 met klare taal.
Is jouw meingquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef Confetti het volgende:
Gore smeerlappen.
Niemand durft een standpunt in te nemen.
Een 95 jarige zijn leven voor 3 maanden rekken voor 5 miljoen euro IS HET NIET WAARD. END OF STORY.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind maar eens een huishouden met een hbo baan en iemand in de verpleging met een inkomen >90kquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus maar 2% van de Nederlanders verdient samen meer dan 90.000? Of heb je slecht zitten luisteren?
Maar ik vind deze partij het beste georganiseerd van de nieuwe partijen en dit zeg ik als D66-stemmer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |