abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116121631
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Xetran het volgende:
malphite _O_ jammer dat ik overdag niet meer kan spelen en er 's nachts alleen maar zigeuners dit spel spelen. ;(
Lol, denk je dat het echt uitmaakt wanneer je speelt? De community is ten alle tijden zwaar bagger
pi_116121674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Lol, denk je dat het echt uitmaakt wanneer je speelt? De community is ten alle tijden zwaar bagger
Nee man. Echt, nee. Heb je wel eens om 3 of zelfs 4 uur gespeeld?
pi_116121738
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nee man. Echt, nee. Heb je wel eens om 3 of zelfs 4 uur gespeeld?
03:00 4:00? Dat niet nee, dus weet niet hoe het dan is :P
pi_116121781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Autobandje het volgende:

[..]

het scheelt enorm, doordeweeks/weekend is ook een verschil
pi_116121868
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Adames het volgende:

[..]

het scheelt enorm, doordeweeks/weekend is ook een verschil
Dat nooit gemerkt, ik speel in het weekend nooit echt nuchter. :P 's nachts is het in ieder geval extreem anders, geen mensen die engels spreken en standaard wel één dc. verder standaard wel eenzijdige game standen zoals rond de 5-25 of zelfs erger.
pi_116121921
bij mij is het wat subtieler, ik zit op USA dus als ik 's nachts speel dan is er juist niks aan het handje. Alleen hier 's middags is vaker niet zo leuk
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:02:05 #207
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116122206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef honderdprocentjes het volgende:

[..]

Kom op man, je bent toch een grap. Reddit staat vol met high elo support solo que AMA's. Ga groeien vanuit je kaderonderwijs, slechte spelers hebben altijd wel een excuusje.

Stay small, stay second
Kun je eens normaal discussiëren zonder je neerbuigende toontje? Je bent er al eerder voor gebanned en gewaarschuwd.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_116122868
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De 'wiskunde' pakt ingame anders uit dan de letters zeggen. Dus blijf weg met je afgkauwde faal als je iets probeert te bewijzen en kom met echte videos.
Dafuq. Dude. :D
pi_116122925
Iemand potje? Zit niet op m'n vaste PC dus ga geen ranked doen.
pi_116123753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De 'wiskunde' pakt ingame anders uit dan de letters zeggen. Dus blijf weg met je afgkauwde faal als je iets probeert te bewijzen en kom met echte videos.

Namelijk sprake van afstand en movement speed. Een enemy kan weglopen van je Q en R omdat veigar ze moet casten waardoor veigar er achter aan loopt dan stopt en verder loopt zonder zijn Q of R te kunnen casten. 1 van de 2 gaat maar alle 2 niet, vooral niet met deathsfire er ook nog bij.

Die rengar slowde overigens ook nog waardoor Q en R makkelijker konden raken en ondanks de slechte kwaliteit leek dat niet op de max range van E.
Je argumentatie trekt op niets, daar is iedereen het intussen wel mee eens.

http://www.leaguereplays.com/replays/match/1864059/

Hier heb je een volledige Veigar game, ik ga me niet bezig houden met videos maken voor mensen die rondom weigeren te leren.
pi_116123923
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Hier heb je een volledige Veigar game, ik ga me niet bezig houden met videos maken voor mensen die rondom weigeren te leren.
Speedzor, hoe heb jij jezelf omhoog gecarryed? Veel ranged ad carry gespeelt? Of toch meer duo queue? En zijn er bepaalde dingen waar jij zelf en dergelijke steeds op let om jezelf te verbeteren?
pi_116124036
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef jespertje het volgende:

[..]

Speedzor, hoe heb jij jezelf omhoog gecarryed? Veel ranged ad carry gespeelt? Of toch meer duo queue? En zijn er bepaalde dingen waar jij zelf en dergelijke steeds op let om jezelf te verbeteren?
Het is niet slim om een champion te blijven spelen als je er een slechte win rate mee hebt, zoals jij met Gragas hebt.
pi_116124281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Het is niet slim om een champion te blijven spelen als je er een slechte win rate mee hebt, zoals jij met Gragas hebt.
Klopt, winrate is niet super op Gragas, alleen k/d ratio is wel redelijk op Gragas, maar ik speel Gragas laatste tijd ook weinig op Ranked, zit nu veel op support te spelen.
pi_116124380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef jespertje het volgende:

[..]

Klopt, winrate is niet super op Gragas, alleen k/d ratio is wel redelijk op Gragas, maar ik speel Gragas laatste tijd ook weinig op Ranked, zit nu veel op support te spelen.
Als jij Ahri, Ziggs en Sona pickt elke keer dat je daar de kans toe hebt, zal je snel stijgen.
pi_116125061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef jespertje het volgende:

[..]

http://www.team-dignitas.(...)ing-before-the-game/

Ik zou zeggen: lees dit eerst en als je daarna nog vragen hebt dan kun je ze altijd stellen :)
(Ja, dit is door mij geschreven).

Om toch maar iets mee te geven: nooit duo queue gaan tenzij je onder de 1400 à 1500 elo zit, of over een fabelachtig skill niveau als BG beschikt.

Edit: verkeerde blog meegegeven, dit is de juist nu.
De eerste was van een serie waarin ik nog maar 2 blogs had gemaakt en voor beginners bedoeld is.
pi_116125070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Dustbrain moet je niet op ingaan, scheelt je een hoop moeite :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116125169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef znarch het volgende:

[..]

Dustbrain moet je niet op ingaan, scheelt je een hoop moeite :)
@ Znarch: Dat had ik inderdaad beter gedaan ;)
Maar zo'n foute stellingen wil ik liever verbeteren voor de mensen die het spel nog niet lang spelen en zo dingen verkeerd gaan meenemen. Soms word ik dan wat meegesleept.

Edit: verkeerde knopje.
pi_116126305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Speedzor het volgende:

[..]

@ Znarch: Dat had ik inderdaad beter gedaan ;)
Maar zo'n foute stellingen wil ik liever verbeteren voor de mensen die het spel nog niet lang spelen en zo dingen verkeerd gaan meenemen. Soms word ik dan wat meegesleept.

Edit: verkeerde knopje.
Begrijpelijk :) Er zijn genoeg mensen die nog niet zo lang spelen die wel advies en tips aannemen hoor. Laat het je niet ontmoedigen :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116127868
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Speedzor het volgende:

[..]

http://www.team-dignitas.(...)ing-before-the-game/

Ik zou zeggen: lees dit eerst en als je daarna nog vragen hebt dan kun je ze altijd stellen :)
(Ja, dit is door mij geschreven).

Om toch maar iets mee te geven: nooit duo queue gaan tenzij je onder de 1400 à 1500 elo zit, of over een fabelachtig skill niveau als BG beschikt.

Edit: verkeerde blog meegegeven, dit is de juist nu.
De eerste was van een serie waarin ik nog maar 2 blogs had gemaakt en voor beginners bedoeld is.
Ik zal hem morgen even lezen ;)

En ik add je ff op LoL, ga ik je een keer spectaten, lijkt me keer leuk om te zien ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:55:10 #220
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116128512
Wacht tot ik morgen ranked ga spelen, binnen een maand heb ik 2000 elo, gaan we zien :{w
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:12:36 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116129816
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef CyberJesus het volgende:
Wacht tot ik morgen ranked ga spelen, binnen een maand heb ik 2000 elo, gaan we zien :{w
als je vragen hebt kun je me pmen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116133491
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Xetran het volgende:

[..]

HZ is wat anders dan Framerate toch?

[..]

hoepel toch eens op man :') je kan je mening ook verkondigen zonder dat je iemand hoeft af te zeiken.
HZ laat meer frames toe op je beeldscherm. Dan zie je wel degelijk het verschil tussen 60 en 200 frames.

Je ziet toch ook het verschil wel tussen 30 en 120 frames als je farcry speelt..? alles gaat vele malen soepeler.
pi_116134724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

HZ laat meer frames toe op je beeldscherm. Dan zie je wel degelijk het verschil tussen 60 en 200 frames.

Je ziet toch ook het verschil wel tussen 30 en 120 frames als je farcry speelt..? alles gaat vele malen soepeler.
Ja leuk, maar computerbeeldschermen verversen toch met 60 Hz. Dan heeft een hogere framerate geen zin, kan alleen nog nadelig zijn.
pi_116135185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja leuk, maar computerbeeldschermen verversen toch met 60 Hz. Dan heeft een hogere framerate geen zin, kan alleen nog nadelig zijn.
Mijn oude CRT scherm refreshed @ 120hz hoor dno what u talking about.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_116135787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Alstublieft :

http://tweakers.net/price(...)mnjkuorbaSamMkXpblAw

Genoeg @ 120hz. Meer frames = altijd beter.
pi_116136632
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn oude CRT scherm refreshed @ 120hz hoor dno what u talking about.
Maar je graka(zeker van die tijd) niet?
pi_116137328
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als je vragen hebt kun je me pmen.
Ben benieuwd wat jouw tips zijn om je elo te raisen. Ik ga straks even het stukje van speedzor lezen, maar wat zijn jouw suggesties om elo te raisen?
pi_116138499
Alles killstealen
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 09:56:51 #229
230491 Zith
pls tip
pi_116138956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:09 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat jouw tips zijn om je elo te raisen. Ik ga straks even het stukje van speedzor lezen, maar wat zijn jouw suggesties om elo te raisen?
Niet ragen
Als teammates op jou ragen niet antwoorden, of sorry zeggen
Als teammates op elkaar ragen zeggen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken omdat jullie late-game hebben.

Ik zeg zelf heel graag 'sry':

'ffs xithy **** noob stop feeding'
'im sorry, will try to play safer'

Gewoon je ego opzij zetten voor die zoete Elo.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zith op 29-08-2012 10:21:40 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116139536
quote:

[..]

2-3 champions masteren die niet altijd banned zijn maar wel goed kunnen carryen (niet 'bg masteren' dat je ze 1 dag speelt, maar dat je er echt veel games mee hebt).
Nooit ragen in chat.
Na elke game kritisch denken, wat had ik nou beter kunnen doen?
Duoen met iemand van 2.2k :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:31:46 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116139874
quote:

[..]

Als je teammaten een kill maken "gj" zeggen.
Als ze doodgaan stil blijven, als ze doodgaan maar een kill maken (trade) alsnog "gj" zeggen.
Een oog op de map houden, figuurlijk. En altijd (care)pingen als je ergens iets ziet aankomen zodat je teammaten altijd weten wat er gebeurd. Jungle coveren, warden is niet alleen de taak van de support, zowel top als mid als de jungler hoort te warden op key points gezien de support niet tever haar lane uit kan anders raakt ze underlvled. Dus als je top bent dan ward je de tribrush of de riverbrush, als je mid bent ward je de jungle entrances, als je jungle bent ward je de buffs.
Blijf altijd rustig en gecoordineerd, laat je niet uit de tent lokken door taunts en brushcheck ook niet als er niet genoeg vision is, al helemaal niet in je eentje. Gebruik daar skills voor of blijf farmen.
Geef niet je lane op als je een tower kwijt raakt top of bot, mensen die zo snel mogelijk die torens neermeppen zijn dom bezig want dat verneukt hun mogelijkheid tot farmen en geeft jou freefarm. Sure het is wat geld voor het enemy team maar hun moeten vervolgens overextenden om jou farm te denyen, en anders weet je waar ze terecht komen om hun gebrek aan farm te compenseren (meestal ganks op midlane of invades, dus moet je chokepoints warden!)

Veel champs zijn earlygame wat matig en kunnen wellicht hard verliezen in de lane maar lategame scalen ze ver boven hun eerdere meerderen uit, geef nogmaals dus niet de game op als je je lane verliest, ik verlies ook weleens mn lane, zelfs met calsot samen, en dan stompen we ze alsnog lategame omdat we beiden lategame champs hebben, houd daar altijd rekening mee.
Als je zelf een early game champ hebt probeer dan ook zo snel mogelijk mid te pushen zodra je daar de mogelijkheid toe bestaat.

Dat zijn tips die ik zou kunnen geven, en op specifieke gebieden wel meer.
pi_116140847
Ligt het aan mij of is die Graves echt slappe hap? Man wat ligt die snel op de grond :')
pi_116141170
quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
Ligt het aan mij of is die Graves echt slappe hap? Man wat ligt die snel op de grond :')
Nee, ik heb 67% winratio en een KDA ratio van 4.4:1 met hem (ranked). Hij is wel wat moeilijk te leren vind ik zelf.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:20:18 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116141369
quote:
speel em met soraka als support en ik denk dat je blij word hoor.
pi_116142032
Nuttige tips, ook al deels bekend :). Hoe gaan jullie om met teammates die na 10 min al zeggen, surrender @ 20 min, omdat je dan bijvoorbeeld lichtelijk achter staat? Zelf probeer ik ze nog te motiveren/ door te laten spelen, maar vaak zie je al dat ze dan slecht gaan spelen/ onzin dingen gaan doen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:47:52 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116142323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef jespertje het volgende:
Nuttige tips, ook al deels bekend :). Hoe gaan jullie om met teammates die na 10 min al zeggen, surrender @ 20 min, omdat je dan bijvoorbeeld lichtelijk achter staat? Zelf probeer ik ze nog te motiveren/ door te laten spelen, maar vaak zie je al dat ze dan slecht gaan spelen/ onzin dingen gaan doen.
eerst zeg ik ze dat we ze lategame wel mollen, als ze doorblijven jammeren zet ik ze gewoon op ignore.
pi_116143409
quote:
Lol. Is de meeste tanky AD carry die er is, en maakt uit de van Holy Trinity of AD Carries, die zo goed als alleen maar worden gespeeld op hoog niveau (Corki Ezreal Graves)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_116145876
Probeer je team duidelijk te maken dat je een lategame hebt en hun niet. Zijn zoveel cheesy early champs die echt zuigen lategame. Maarja vaak is dat tegen dovemansoren, zelfs als het geen randoms zijn maar mensen bij je op ts
pi_116145882
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lol. Is de meeste tanky AD carry die er is, en maakt uit de van Holy Trinity of AD Carries, die zo goed als alleen maar worden gespeeld op hoog niveau (Corki Ezreal Graves)
Vreemd. Ik heb m nu een paar keer geprobeerd maar ik ga toch behoorlijk snel kapot earlygame. En als ik earlygame niet lekker kan farmen dan blijf ik vaak ook tijdens mid- en lategame achterop hangen... Maar misschien ligt het eraan dat ik pas lvl 16 ben en ook nog geen runes heb enzo?
pi_116146573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Probeer je team duidelijk te maken dat je een lategame hebt en hun niet. Zijn zoveel cheesy early champs die echt zuigen lategame. Maarja vaak is dat tegen dovemansoren, zelfs als het geen randoms zijn maar mensen bij je op ts
True dat, en vaak heb je ook lui die per ongeluk alles stealen, kills, buffs en zelfs bij een lease per ongeluk een wolf, wraith of golem mee pakken, verschrikkelijlk ^^
pi_116146589
je vergeet de airquotes om 'per ongeluk'
pi_116149540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb m nu een paar keer geprobeerd maar ik ga toch behoorlijk snel kapot earlygame. En als ik earlygame niet lekker kan farmen dan blijf ik vaak ook tijdens mid- en lategame achterop hangen... Maar misschien ligt het eraan dat ik pas lvl 16 ben en ook nog geen runes heb enzo?
Graves heeft een heerlijke dash die zowel offensief als defensief heel goed is. Alleen al daarmee heb je qua kwetsbaarheid een enorm voordeel op de meeste AD carry's. Daarnaast zorgt zijn passive wel voor wat extra armor.
Als je een AD carry moet leren, zou ik gaan voor Graves. Hij is sterk, maar wel nog steeds vrij simpel om te leren.
pi_116149650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mensen die zo snel mogelijk die torens neermeppen zijn dom bezig want dat verneukt hun mogelijkheid tot farmen en geeft jou freefarm. Sure het is wat geld voor het enemy team maar hun moeten vervolgens overextenden om jou farm te denyen, en anders weet je waar ze terecht komen om hun gebrek aan farm te compenseren (meestal ganks op midlane of invades, dus moet je chokepoints warden!)

Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik. De focus ligt weer meer op early game. Daarnaast is een tower pushen echt niet zo verkeerd bij top. Je moet natuurlijk als top dan niet samen bij de 2e tower gaan farmen, maar als je de lane opnieuw stil houdt in het midden van de lane (net als normaal), dan heeft de ander heel weinig te vertellen. Hij is dan veel te kwetsbaar voor ganks om zomaar door te gaan met farmen.
Als hij weg gaat om op andere plaatsen te gaan farmen, dan kan je altijd een wave opbouwen die langzaam aan de 2e toren ook neer haalt. En dat is altijd goed.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:02:32 #244
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116149654
Ben lvl 30, moet nu alleen nog 9 champs extra heben :')
pi_116149670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef CyberJesus het volgende:
Ben lvl 30, moet nu alleen nog 9 champs extra heben :')
hoezo dat dan?
pi_116149935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik.
Mja, het verschilt gewoon per game. In de regel is het in pubs handiger om de toren voorlopig lekker te laten staan zodat je de lane kan reguleren.

Maar als je dik voorloopt op de andere top zou ik gewoon lekker keihard pushen en als de lane dan door is gepushed gaan counter-junglen, ganken of andere lanes helpen pushen.

Uiteindelijk verschilt het per game, per champ, per lane, per setup wat verstandig is om te doen. Een grote lijn erdoorheen trekken en zeggen dat een bepaalde tactiek het beste is lijkt me in ieder geval hierop niet toepasbaar.
Conscience do cost.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:11:26 #247
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Adames het volgende:

[..]

hoezo dat dan?
Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked.. ;(
pi_116150186
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked.. ;(
Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:18:02 #249
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?
Ja heb ik al.. en ik kan er al best veel spelen.
Ben niet zo handi :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:20:42 #250
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150363
Alleen de gene die ik tof vind zijn allemaal 3150 - 6300 ip :')
Wil alleen morgana nog van de 1350, Fiddle heb ik al en van de 450's heb ik Ashe en Kayle.
Derest trekt me niet zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')