Lol, denk je dat het echt uitmaakt wanneer je speelt? De community is ten alle tijden zwaar baggerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Xetran het volgende:
malphitejammer dat ik overdag niet meer kan spelen en er 's nachts alleen maar zigeuners dit spel spelen.
Nee man. Echt, nee. Heb je wel eens om 3 of zelfs 4 uur gespeeld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lol, denk je dat het echt uitmaakt wanneer je speelt? De community is ten alle tijden zwaar bagger
03:00 4:00? Dat niet nee, dus weet niet hoe het dan isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee man. Echt, nee. Heb je wel eens om 3 of zelfs 4 uur gespeeld?
het scheelt enorm, doordeweeks/weekend is ook een verschilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lol, denk je dat het echt uitmaakt wanneer je speelt? De community is ten alle tijden zwaar bagger
Dat nooit gemerkt, ik speel in het weekend nooit echt nuchter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
het scheelt enorm, doordeweeks/weekend is ook een verschil
Kun je eens normaal discussiëren zonder je neerbuigende toontje? Je bent er al eerder voor gebanned en gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Kom op man, je bent toch een grap. Reddit staat vol met high elo support solo que AMA's. Ga groeien vanuit je kaderonderwijs, slechte spelers hebben altijd wel een excuusje.
Stay small, stay second
Dafuq. Dude.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De 'wiskunde' pakt ingame anders uit dan de letters zeggen. Dus blijf weg met je afgkauwde faal als je iets probeert te bewijzen en kom met echte videos.
Je argumentatie trekt op niets, daar is iedereen het intussen wel mee eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De 'wiskunde' pakt ingame anders uit dan de letters zeggen. Dus blijf weg met je afgkauwde faal als je iets probeert te bewijzen en kom met echte videos.
Namelijk sprake van afstand en movement speed. Een enemy kan weglopen van je Q en R omdat veigar ze moet casten waardoor veigar er achter aan loopt dan stopt en verder loopt zonder zijn Q of R te kunnen casten. 1 van de 2 gaat maar alle 2 niet, vooral niet met deathsfire er ook nog bij.
Die rengar slowde overigens ook nog waardoor Q en R makkelijker konden raken en ondanks de slechte kwaliteit leek dat niet op de max range van E.
Speedzor, hoe heb jij jezelf omhoog gecarryed? Veel ranged ad carry gespeelt? Of toch meer duo queue? En zijn er bepaalde dingen waar jij zelf en dergelijke steeds op let om jezelf te verbeteren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Je argumentatie trekt op niets, daar is iedereen het intussen wel mee eens.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1864059/
Hier heb je een volledige Veigar game, ik ga me niet bezig houden met videos maken voor mensen die rondom weigeren te leren.
Het is niet slim om een champion te blijven spelen als je er een slechte win rate mee hebt, zoals jij met Gragas hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef jespertje het volgende:
[..]
Speedzor, hoe heb jij jezelf omhoog gecarryed? Veel ranged ad carry gespeelt? Of toch meer duo queue? En zijn er bepaalde dingen waar jij zelf en dergelijke steeds op let om jezelf te verbeteren?
Klopt, winrate is niet super op Gragas, alleen k/d ratio is wel redelijk op Gragas, maar ik speel Gragas laatste tijd ook weinig op Ranked, zit nu veel op support te spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Het is niet slim om een champion te blijven spelen als je er een slechte win rate mee hebt, zoals jij met Gragas hebt.
Als jij Ahri, Ziggs en Sona pickt elke keer dat je daar de kans toe hebt, zal je snel stijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef jespertje het volgende:
[..]
Klopt, winrate is niet super op Gragas, alleen k/d ratio is wel redelijk op Gragas, maar ik speel Gragas laatste tijd ook weinig op Ranked, zit nu veel op support te spelen.
http://www.team-dignitas.(...)ing-before-the-game/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef jespertje het volgende:
[..]
Speedzor, hoe heb jij jezelf omhoog gecarryed? Veel ranged ad carry gespeelt? Of toch meer duo queue? En zijn er bepaalde dingen waar jij zelf en dergelijke steeds op let om jezelf te verbeteren?
Dustbrain moet je niet op ingaan, scheelt je een hoop moeitequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Je argumentatie trekt op niets, daar is iedereen het intussen wel mee eens.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1864059/
Hier heb je een volledige Veigar game, ik ga me niet bezig houden met videos maken voor mensen die rondom weigeren te leren.
@ Znarch: Dat had ik inderdaad beter gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Dustbrain moet je niet op ingaan, scheelt je een hoop moeite
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Speedzor het volgende:
[..]
@ Znarch: Dat had ik inderdaad beter gedaan![]()
Maar zo'n foute stellingen wil ik liever verbeteren voor de mensen die het spel nog niet lang spelen en zo dingen verkeerd gaan meenemen. Soms word ik dan wat meegesleept.
Edit: verkeerde knopje.
Ik zal hem morgen even lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Speedzor het volgende:
[..]
http://www.team-dignitas.(...)ing-before-the-game/
Ik zou zeggen: lees dit eerst en als je daarna nog vragen hebt dan kun je ze altijd stellen
(Ja, dit is door mij geschreven).
Om toch maar iets mee te geven: nooit duo queue gaan tenzij je onder de 1400 à 1500 elo zit, of over een fabelachtig skill niveau als BG beschikt.
Edit: verkeerde blog meegegeven, dit is de juist nu.
De eerste was van een serie waarin ik nog maar 2 blogs had gemaakt en voor beginners bedoeld is.
als je vragen hebt kun je me pmen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef CyberJesus het volgende:
Wacht tot ik morgen ranked ga spelen, binnen een maand heb ik 2000 elo, gaan we zien
HZ laat meer frames toe op je beeldscherm. Dan zie je wel degelijk het verschil tussen 60 en 200 frames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
HZ is wat anders dan Framerate toch?
[..]
hoepel toch eens op manje kan je mening ook verkondigen zonder dat je iemand hoeft af te zeiken.
Ja leuk, maar computerbeeldschermen verversen toch met 60 Hz. Dan heeft een hogere framerate geen zin, kan alleen nog nadelig zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
HZ laat meer frames toe op je beeldscherm. Dan zie je wel degelijk het verschil tussen 60 en 200 frames.
Je ziet toch ook het verschil wel tussen 30 en 120 frames als je farcry speelt..? alles gaat vele malen soepeler.
Mijn oude CRT scherm refreshed @ 120hz hoor dno what u talking about.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja leuk, maar computerbeeldschermen verversen toch met 60 Hz. Dan heeft een hogere framerate geen zin, kan alleen nog nadelig zijn.
Alstublieft :quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja leuk, maar computerbeeldschermen verversen toch met 60 Hz. Dan heeft een hogere framerate geen zin, kan alleen nog nadelig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |