Voli is wel een goeie AS/TANK hoor, beetje singed achtig maar dan met een nuke ipv dot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef CyberJesus het volgende:
Net Voli geprobeerd maar dat is niks voor mij..(sowieso zijn AD champs niks voor mij heb ik gemerkt) nu even Ahri checken
Voli is AP, niet AD. Misschien lag daar het probleemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef CyberJesus het volgende:
Net Voli geprobeerd maar dat is niks voor mij..(sowieso zijn AD champs niks voor mij heb ik gemerkt) nu even Ahri checken
ik denk dat je in de war bent met een andere champ atm?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Voli is AP, niet AD. Misschien lag daar het probleem
Hij is ook wel oké of zo.. maar ik heb liever echte mages etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voli is wel een goeie AS/TANK hoor, beetje singed achtig maar dan met een nuke ipv dot.
Enige wat voli tegenheeft is dat hij het effectiefst is als hij stilstaat, en dat wil je eigenlijk niet in tf's.
then again hij is fed tanky genoeg daarvoor, dus tis een gamble champ, vooral sterk top tegenwoordig.
?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Voli is AP, niet AD. Misschien lag daar het probleem
In lane fase is hij wel redelijk, wordt nog wel makkelijk gecountered door de meer normalere picks voor mid. Late game doet hij wel veel damage, maar zijn ulti is in teamfights moeilijk te gebruiken omdat hij lang channeled en je daardoor dus een easy target wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga dalijk denk ik Malzahar halen.. hij lijkt me wel hard.
Ahri ga ik ook wel halen, heb nu bijna 10.000 ip 6300 voor Syndra sowieso.
Denk dat het vooral pech is. Bij mijn huidige elo kan je ook nog vaak genoeg pech hebben met teammaten maar hoe lager hoe erger het wordt. Krijg je mensen die er niks van bakken of het niks kunnen schelen. Eigenlijk zou je dan iemand met een gelijker elo moeten proberen te vinden en proberen met ze 2en te carryen. heb helaas geen lvl 30 smurf, anders had ik daarmee wel wilen duo'en dat elo boeit me dan toch niet mochten we verliezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Ik speel alles, maar dit lukt gewoon niet.. of ik heb pech, of ik bak er niks van. Nou als ik Duo que met mensen van 1400 dan ben ik nog steeds een van de belangrijkere spelers, maar je kan gewoon niet carryen op mijn elo.
Dernet weer.. een gozer met 3 wins en 9 losses. Hij kiest GP jungle. ok. Nou binnen 10 minuten 0-3. hij feed de hele game door, waar slaat dit op.
Ik ben nu 973..
Omdat het menselijk oog niet verschillen van boven de 60 FPS kan waarnemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:59 schreef Xetran het volgende:
Mijn FPS komt niet boven de 60. Ik snap niet waarom dat is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat het menselijk oog niet verschillen van boven de 60 FPS kan waarnemen.
Dus is het capped op 60, je kan de cap veranderen in Video opties in-game.
Dat heb ik geleerd iig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Suncatcher het volgende:
[..]Fabeltjeskrant.
Een televisie die draait op 200hz ziet er veel soepeler uit dan een 60hz beeldscherm.
http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
En vooral : Wij zien de wereld niet in 'frames'.
Absoluut wel. In quake live helemaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd iig.
Maar je kan mij niet zeggen dat jij wel het verschil ziet tussen 60 en 100 FPS.
In League dan, of WoW.
Ander spel, zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Absoluut wel. In quake live helemaal.
Nja goed, dat betekent niet dat ie er goed mee scaled. Met die AS buff op W denk ik dat je beter AD dan AP kan nemen, is ook makkelijker om tanky mee te bouwen (atmogs + mallet). Daarbij komt dat je met AP wel erg afhankelijk bent van je ult om damage te doen, als die op CD is heb je gewoon 0 teamfight presence (aangezien Voli voornamelijk threat genereert door z'n hoge DPS, niet z'n CC) en dat is toch wel redelijk killing voor een tank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zn E en R scalen en doen AP, dat bedoelde ik ermee.
Kom op man, je bent toch een grap. Reddit staat vol met high elo support solo que AMA's. Ga groeien vanuit je kaderonderwijs, slechte spelers hebben altijd wel een excuusje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien speel ik op hetzelfde niveau als mn duoq? waarom zou ik mezelf gimpen door met wellicht random kutadc's te gaan spelen die niet weten hoe ze moeten traden, cs missen en de verkeerde champs focussen etc (wat vaak genoeg gebeurd in de normals die ik speel als ik met een rl vriend van me qeuede (welk jungle mained) wat is er nou in godsnaam mis mee dat ik qeue met iemand waar ik helemaal op ingesteld ben, is het jaloezie omdat anderen zichzelf door hordes aan trolls en baddies hebben moeten graven en ik dat ontwijk?
Ik ben niet een achterlijke die maar wat doet in lane, ik control zowat de hele map met pings en de juiste focus, ik split tf's en outplay het andere team zoals als voorbeeld wat ik eerder al eens zei hoe ik galio onder handen nam, dat zie ik een random 1200-1500 support niet doen, daarvoor moet je je kop gebruiken ipv enkel wat meewandelen met je adc, je moet invloed hebben op de game, je bent geen healbot/xpleech. Ik speel gewoon zelf op hoger niveau en doe dat liever met iemand die dat ook doet dan dat ik als support mn adc letterlijk moet babysitten om niet teveel te feeden.
En nee een 2.2k support carried zichzelf niet solo, vraag dat maar aan de tourney spelers en ze zullen je allemaal hetzelfde vertellen dat als je soloq wilt carryen je toch echt een jungler of een adc moet picken.
HZ is wat anders dan Framerate toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Suncatcher het volgende:
[..]Fabeltjeskrant.
Een televisie die draait op 200hz ziet er veel soepeler uit dan een 60hz beeldscherm.
http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
En vooral : Wij zien de wereld niet in 'frames'.
hoepel toch eens op manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Kom op man, je bent toch een grap. Reddit staat vol met high elo support solo que AMA's. Ga groeien vanuit je kaderonderwijs, slechte spelers hebben altijd wel een excuusje.
Stay small, stay second
Donder eens op met je ego, primitieve aap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Kom op man, je bent toch een grap. Reddit staat vol met high elo support solo que AMA's. Ga groeien vanuit je kaderonderwijs, slechte spelers hebben altijd wel een excuusje.
Stay small, stay second
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |