Graves heeft een heerlijke dash die zowel offensief als defensief heel goed is. Alleen al daarmee heb je qua kwetsbaarheid een enorm voordeel op de meeste AD carry's. Daarnaast zorgt zijn passive wel voor wat extra armor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb m nu een paar keer geprobeerd maar ik ga toch behoorlijk snel kapot earlygame. En als ik earlygame niet lekker kan farmen dan blijf ik vaak ook tijdens mid- en lategame achterop hangen... Maar misschien ligt het eraan dat ik pas lvl 16 ben en ook nog geen runes heb enzo?
Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik. De focus ligt weer meer op early game. Daarnaast is een tower pushen echt niet zo verkeerd bij top. Je moet natuurlijk als top dan niet samen bij de 2e tower gaan farmen, maar als je de lane opnieuw stil houdt in het midden van de lane (net als normaal), dan heeft de ander heel weinig te vertellen. Hij is dan veel te kwetsbaar voor ganks om zomaar door te gaan met farmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mensen die zo snel mogelijk die torens neermeppen zijn dom bezig want dat verneukt hun mogelijkheid tot farmen en geeft jou freefarm. Sure het is wat geld voor het enemy team maar hun moeten vervolgens overextenden om jou farm te denyen, en anders weet je waar ze terecht komen om hun gebrek aan farm te compenseren (meestal ganks op midlane of invades, dus moet je chokepoints warden!)
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef CyberJesus het volgende:
Ben lvl 30, moet nu alleen nog 9 champs extra heben
Mja, het verschilt gewoon per game. In de regel is het in pubs handiger om de toren voorlopig lekker te laten staan zodat je de lane kan reguleren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik.
Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked..quote:
Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked..
Ja heb ik al.. en ik kan er al best veel spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?
koop die 450's dan alleen zodat je aan de 16 champs komt. welke wil je nog meer halen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef CyberJesus het volgende:
Alleen de gene die ik tof vind zijn allemaal 3150 - 6300 ip![]()
Wil alleen morgana nog van de 1350, Fiddle heb ik al en van de 450's heb ik Ashe en Kayle.
Derest trekt me niet zo
Nee man, beetje 5 euro nogwat per champ vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trek je flappenhouder en koop dan rp
Ik vind Miss Fortune tot nog toe tien keer lekkerder werken dan Graves. Maar voor the sake of it zal ik Graves nog een paar potjes gunnen. Het zou namelijk kunnen dat de eerdere potjes Graves gewoon enorme boutpotten waren. Heb ik tenslotte met MF ook wel eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Graves heeft een heerlijke dash die zowel offensief als defensief heel goed is. Alleen al daarmee heb je qua kwetsbaarheid een enorm voordeel op de meeste AD carry's. Daarnaast zorgt zijn passive wel voor wat extra armor.
Als je een AD carry moet leren, zou ik gaan voor Graves. Hij is sterk, maar wel nog steeds vrij simpel om te leren.
Ik vind die zo lame..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
koop die 450's dan alleen zodat je aan de 16 champs komt. welke wil je nog meer halen dan?
Ik zeur ook niet? Ik vind het niet erg om even door te sparen hoor... ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja dan moet je niet zeuren maar gewoon doorgrinden
Zit er veel verschil in dan? Er zitten genoeg leuke tussen, sterker nog, die lage champions zijn eigenlijk de core van LoL. Voor elke rol zitten daar champions in die daar al 3 jaar bepalend zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik vind die zo lame..en ik weet ook niet precies wie eigenlijk haha
heb je al wat champs gekocht? 5 euro per champ is ook veel, maar voor 20 euro krijg je 20 champs, dat valt dan weer mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee man, beetje 5 euro nogwat per champ vragen
Kijk, hier kan ik wat mee bedankt..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Zit er veel verschil in dan? Er zitten genoeg leuke tussen, sterker nog, die lage champions zijn eigenlijk de core van LoL. Voor elke rol zitten daar champions in die daar al 3 jaar bepalend zijn.
Kijkend naar 450 en 1350 ip champs.
Ashe, Sivir en Tristana zijn prima AD carry's, allemaal zijn het late game monsters.
Amumu, Jax, Warwick en Nunu (samen met je huidige Fiddle zeker) is een mooie verzameling verschillende soorten junglers.
Alistar, Janna en Soraka zijn nog steeds de beste supports
Mid is het helaas wat minder, maar Ryze en Morgana zijn toch zeker wel 2 goede mids. Ook Fiddle en Annie kunnen op zich wel. En anders ga je nog Sion of TF mid.
En op top heb je zo veel keus met Jax, Malphite, Garen, Nasus, Singed en Kayle.
Als je dit lijstje aanschaft heb je een champion lijst waar je in elke lane volgens de huidige meta kan spelen en het lijstje is divers genoeg dat je als tweede pick altijd wel min of meer een counter kan kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- En Sion mid?? Werkt dat? heb ik nog nooit gezien namelijk..
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
De elo-hell wacht met smart op je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef CyberJesus het volgende:
Ben lvl 30, moet nu alleen nog 9 champs extra heben
Met alle restecpe, alistar is geen goeie support tenzij je een specifieke comp hebt zoals ali + vayne bijv, alistar is beter als jungler tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
Amumu, Jax, Warwick en Nunu (samen met je huidige Fiddle zeker) is een mooie verzameling verschillende soorten junglers.
Alistar, Janna en Soraka zijn nog steeds de beste supports
pushen is iets anders dan de tower neerhalen, je pushed om ze te denyen, vervolgens kill je ze vervolgens dmv towerjump en dan bluepill je na beetje farm en dan reset je de lane weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik. De focus ligt weer meer op early game. Daarnaast is een tower pushen echt niet zo verkeerd bij top. Je moet natuurlijk als top dan niet samen bij de 2e tower gaan farmen, maar als je de lane opnieuw stil houdt in het midden van de lane (net als normaal), dan heeft de ander heel weinig te vertellen. Hij is dan veel te kwetsbaar voor ganks om zomaar door te gaan met farmen.
Als hij weg gaat om op andere plaatsen te gaan farmen, dan kan je altijd een wave opbouwen die langzaam aan de 2e toren ook neer haalt. En dat is altijd goed.
Met de combinatie Soraka en Alistar ben je een prima support voor de meeste AD carry's. Taric heb je gelijk in, maar die is dan weer gelijk 3 keer zo duur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Met alle restecpe, alistar is geen goeie support tenzij je een specifieke comp hebt zoals ali + vayne bijv, alistar is beter als jungler tegenwoordig.
Daarnaast zijn Taric en Sona betere supports dan janna, zeker na janna's shield nerfs.
tevens gouden tip: ga niet meteen ranked wanneer je dat kunt, wacht daarmee tot je op zn minst de helft van alle champions kent zodat je ook weet hoe je er tegen spelen moet, doe dus eerst veel normals voordat je ranked gaat aub, dat scheelt je 500 elo in de diepte zakken waar je vervolgens wss nooit meer uitkomt.
Er is een verschil tussen wave/lane pushen en tower pushen. Ik bedoel dan daadwerkelijk de toren neerhalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pushen is iets anders dan de tower neerhalen, je pushed om ze te denyen, vervolgens kill je ze vervolgens dmv towerjump en dan bluepill je na beetje farm en dan reset je de lane weer.
vind ik onverstandig, daarmee verneuk je je farmability, tis makkelijk 2 towers kapot te pushen in 1x, tot die tijd kun je beter farmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wave/lane pushen en tower pushen. Ik bedoel dan daadwerkelijk de toren neerhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |