abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116146589
je vergeet de airquotes om 'per ongeluk'
pi_116149540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb m nu een paar keer geprobeerd maar ik ga toch behoorlijk snel kapot earlygame. En als ik earlygame niet lekker kan farmen dan blijf ik vaak ook tijdens mid- en lategame achterop hangen... Maar misschien ligt het eraan dat ik pas lvl 16 ben en ook nog geen runes heb enzo?
Graves heeft een heerlijke dash die zowel offensief als defensief heel goed is. Alleen al daarmee heb je qua kwetsbaarheid een enorm voordeel op de meeste AD carry's. Daarnaast zorgt zijn passive wel voor wat extra armor.
Als je een AD carry moet leren, zou ik gaan voor Graves. Hij is sterk, maar wel nog steeds vrij simpel om te leren.
pi_116149650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mensen die zo snel mogelijk die torens neermeppen zijn dom bezig want dat verneukt hun mogelijkheid tot farmen en geeft jou freefarm. Sure het is wat geld voor het enemy team maar hun moeten vervolgens overextenden om jou farm te denyen, en anders weet je waar ze terecht komen om hun gebrek aan farm te compenseren (meestal ganks op midlane of invades, dus moet je chokepoints warden!)

Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik. De focus ligt weer meer op early game. Daarnaast is een tower pushen echt niet zo verkeerd bij top. Je moet natuurlijk als top dan niet samen bij de 2e tower gaan farmen, maar als je de lane opnieuw stil houdt in het midden van de lane (net als normaal), dan heeft de ander heel weinig te vertellen. Hij is dan veel te kwetsbaar voor ganks om zomaar door te gaan met farmen.
Als hij weg gaat om op andere plaatsen te gaan farmen, dan kan je altijd een wave opbouwen die langzaam aan de 2e toren ook neer haalt. En dat is altijd goed.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:02:32 #244
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116149654
Ben lvl 30, moet nu alleen nog 9 champs extra heben :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_116149670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef CyberJesus het volgende:
hoezo dat dan?
pi_116149935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik.
Mja, het verschilt gewoon per game. In de regel is het in pubs handiger om de toren voorlopig lekker te laten staan zodat je de lane kan reguleren.

Maar als je dik voorloopt op de andere top zou ik gewoon lekker keihard pushen en als de lane dan door is gepushed gaan counter-junglen, ganken of andere lanes helpen pushen.

Uiteindelijk verschilt het per game, per champ, per lane, per setup wat verstandig is om te doen. Een grote lijn erdoorheen trekken en zeggen dat een bepaalde tactiek het beste is lijkt me in ieder geval hierop niet toepasbaar.
Conscience do cost.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:11:26 #247
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150034
quote:

[..]

hoezo dat dan?
Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked.. ;(
pi_116150186
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Je moet minimaal 16 champs hebben voor ranked.. ;(
Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:18:02 #249
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ik zou eerst veel gaan oefenen met champs, vooral als je nu maar zes champs hebt. Heb je al verschillende rune pages voor verschillende rollen?
Ja heb ik al.. en ik kan er al best veel spelen.
Ben niet zo handi :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:20:42 #250
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116150363
Alleen de gene die ik tof vind zijn allemaal 3150 - 6300 ip :')
Wil alleen morgana nog van de 1350, Fiddle heb ik al en van de 450's heb ik Ashe en Kayle.
Derest trekt me niet zo
pi_116150412
Meteen ranked gaan zodra je die 16 hebt is wel een garantie om in de dieptste krochten van elo hell te belanden btw.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116150547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef CyberJesus het volgende:
Alleen de gene die ik tof vind zijn allemaal 3150 - 6300 ip :')
Wil alleen morgana nog van de 1350, Fiddle heb ik al en van de 450's heb ik Ashe en Kayle.
Derest trekt me niet zo
koop die 450's dan alleen zodat je aan de 16 champs komt. welke wil je nog meer halen dan?
pi_116150598
Trek je flappenhouder en koop dan rp
pi_116150720
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trek je flappenhouder en koop dan rp
Nee man, beetje 5 euro nogwat per champ vragen :')
pi_116150799
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Graves heeft een heerlijke dash die zowel offensief als defensief heel goed is. Alleen al daarmee heb je qua kwetsbaarheid een enorm voordeel op de meeste AD carry's. Daarnaast zorgt zijn passive wel voor wat extra armor.
Als je een AD carry moet leren, zou ik gaan voor Graves. Hij is sterk, maar wel nog steeds vrij simpel om te leren.
Ik vind Miss Fortune tot nog toe tien keer lekkerder werken dan Graves. Maar voor the sake of it zal ik Graves nog een paar potjes gunnen. Het zou namelijk kunnen dat de eerdere potjes Graves gewoon enorme boutpotten waren. Heb ik tenslotte met MF ook wel eens :)
pi_116151012
Ja dan moet je niet zeuren maar gewoon doorgrinden :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:41:56 #257
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116151147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef Adames het volgende:

[..]

koop die 450's dan alleen zodat je aan de 16 champs komt. welke wil je nog meer halen dan?
Ik vind die zo lame.. :') en ik weet ook niet precies wie eigenlijk haha
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:42:29 #258
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116151173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja dan moet je niet zeuren maar gewoon doorgrinden :)
Ik zeur ook niet? Ik vind het niet erg om even door te sparen hoor... ?
pi_116151671
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Ik vind die zo lame.. :') en ik weet ook niet precies wie eigenlijk haha
Zit er veel verschil in dan? Er zitten genoeg leuke tussen, sterker nog, die lage champions zijn eigenlijk de core van LoL. Voor elke rol zitten daar champions in die daar al 3 jaar bepalend zijn.

Kijkend naar 450 en 1350 ip champs.

Ashe, Sivir en Tristana zijn prima AD carry's, allemaal zijn het late game monsters.
Amumu, Jax, Warwick en Nunu (samen met je huidige Fiddle zeker) is een mooie verzameling verschillende soorten junglers.
Alistar, Janna en Soraka zijn nog steeds de beste supports
Mid is het helaas wat minder, maar Ryze en Morgana zijn toch zeker wel 2 goede mids. Ook Fiddle en Annie kunnen op zich wel. En anders ga je nog Sion of TF mid.
En op top heb je zo veel keus met Jax, Malphite, Garen, Nasus, Singed en Kayle.

Als je dit lijstje aanschaft heb je een champion lijst waar je in elke lane volgens de huidige meta kan spelen en het lijstje is divers genoeg dat je als tweede pick altijd wel min of meer een counter kan kiezen.

quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee man, beetje 5 euro nogwat per champ vragen :')
heb je al wat champs gekocht? 5 euro per champ is ook veel, maar voor 20 euro krijg je 20 champs, dat valt dan weer mee.

[ Bericht 17% gewijzigd door Adames op 29-08-2012 15:58:51 ]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:00:23 #260
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116154297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:

[..]

Zit er veel verschil in dan? Er zitten genoeg leuke tussen, sterker nog, die lage champions zijn eigenlijk de core van LoL. Voor elke rol zitten daar champions in die daar al 3 jaar bepalend zijn.

Kijkend naar 450 en 1350 ip champs.

Ashe, Sivir en Tristana zijn prima AD carry's, allemaal zijn het late game monsters.
Amumu, Jax, Warwick en Nunu (samen met je huidige Fiddle zeker) is een mooie verzameling verschillende soorten junglers.
Mid is het helaas wat minder, maar Ryze en Morgana zijn toch zeker wel 2 goede mids. Ook Fiddle en Annie kunnen op zich wel. En anders ga je nog Sion of TF mid.
En op top heb je zo veel keus met Jax, Malphite, Garen, Nasus, Singed en Kayle.

Als je dit lijstje aanschaft heb je een champion lijst waar je in elke lane volgens de huidige meta kan spelen en het lijstje is divers genoeg dat je als tweede pick altijd wel min of meer een counter kan kiezen.

Kijk, hier kan ik wat mee bedankt.. ^O^
Ja Ashe en Kayle heb ik wel al.. Morgana&Warwick zat ik over te na te denken die te halen.
Maar het is dus wijsheid om al die champs gewoon te halen en dan de duurdere e.v.t later..? fair enough!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- En Sion mid?? Werkt dat? heb ik nog nooit gezien namelijk.. :o
pi_116154605
Ik spaar zelf eingelijk niet voor die nieuwe, tenzij het een champion is die perfect past bij mijn meest gespeelde role. Die 6300 ip zou ik als ik jou was sowieso uitgeven aan 5 van die 1350 ip's. Heb je veel meer aan.

De goedkopere zijn ook niet slechter, ze zijn juist goedkoper omdat ze iets makkelijker te spelen zijn en geen niche rol hebben in het spel.

Sion mid werkt prima tegen squishy AP mids zoals LeBlanc of Cassiopeia. Je bouwt AP en doet dan af en toe belachelijke hoge damage met je stun en je shield.

heb je trouwens al de facebook en youtube actie gedaan? Krijg je resp tristana en alistar cadeau, incl skin.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:18:14 #262
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116154946
Als je goedkope champs wilt hebben die het goed doen.

top: cho gath - garen - jax
mid: annie - ryze - veigar
bot: ashe - sivir - corki, tristana (kan je gratis krijgen ff op internet zoeken)
supp: soraka - ali (kan je gratis krijgen ff op internet zoeken) - nunu
jungle: warwick -
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
pi_116154977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef CyberJesus het volgende:
De elo-hell wacht met smart op je.
pi_116155191
Nunu kan je als alles spelen behalve AD Carry. Rest np. En Kayle letterlijk in elke positie.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:24:19 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116155204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:

Met alle restecpe, alistar is geen goeie support tenzij je een specifieke comp hebt zoals ali + vayne bijv, alistar is beter als jungler tegenwoordig.
Daarnaast zijn Taric en Sona betere supports dan janna, zeker na janna's shield nerfs.

tevens gouden tip: ga niet meteen ranked wanneer je dat kunt, wacht daarmee tot je op zn minst de helft van alle champions kent zodat je ook weet hoe je er tegen spelen moet, doe dus eerst veel normals voordat je ranked gaat aub, dat scheelt je 500 elo in de diepte zakken waar je vervolgens wss nooit meer uitkomt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:28:28 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116155364
quote:

[..]

Die opvatting is ook weer veranderd geloof ik. De focus ligt weer meer op early game. Daarnaast is een tower pushen echt niet zo verkeerd bij top. Je moet natuurlijk als top dan niet samen bij de 2e tower gaan farmen, maar als je de lane opnieuw stil houdt in het midden van de lane (net als normaal), dan heeft de ander heel weinig te vertellen. Hij is dan veel te kwetsbaar voor ganks om zomaar door te gaan met farmen.
Als hij weg gaat om op andere plaatsen te gaan farmen, dan kan je altijd een wave opbouwen die langzaam aan de 2e toren ook neer haalt. En dat is altijd goed.
pushen is iets anders dan de tower neerhalen, je pushed om ze te denyen, vervolgens kill je ze vervolgens dmv towerjump en dan bluepill je na beetje farm en dan reset je de lane weer.
pi_116155384
BG ik vind jou maar een raar mannetje, aan de ene kant is 't zo dat je er wel veel vanaf weet, maar aan de andere kant zeg je soms ook van die ontzettend domme dingen dat ik me soms afvraag of je gewoon nonstop aan 't trollen bent ofzo.. Alistar geen goeie support? Lol bro.
pi_116155393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Met alle restecpe, alistar is geen goeie support tenzij je een specifieke comp hebt zoals ali + vayne bijv, alistar is beter als jungler tegenwoordig.
Daarnaast zijn Taric en Sona betere supports dan janna, zeker na janna's shield nerfs.

tevens gouden tip: ga niet meteen ranked wanneer je dat kunt, wacht daarmee tot je op zn minst de helft van alle champions kent zodat je ook weet hoe je er tegen spelen moet, doe dus eerst veel normals voordat je ranked gaat aub, dat scheelt je 500 elo in de diepte zakken waar je vervolgens wss nooit meer uitkomt.
Met de combinatie Soraka en Alistar ben je een prima support voor de meeste AD carry's. Taric heb je gelijk in, maar die is dan weer gelijk 3 keer zo duur.
pi_116155430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

pushen is iets anders dan de tower neerhalen, je pushed om ze te denyen, vervolgens kill je ze vervolgens dmv towerjump en dan bluepill je na beetje farm en dan reset je de lane weer.
Er is een verschil tussen wave/lane pushen en tower pushen. Ik bedoel dan daadwerkelijk de toren neerhalen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:36:24 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116155662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wave/lane pushen en tower pushen. Ik bedoel dan daadwerkelijk de toren neerhalen.
vind ik onverstandig, daarmee verneuk je je farmability, tis makkelijk 2 towers kapot te pushen in 1x, tot die tijd kun je beter farmen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:38:08 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116155726
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef Jajong het volgende:
BG ik vind jou maar een raar mannetje, aan de ene kant is 't zo dat je er wel veel vanaf weet, maar aan de andere kant zeg je soms ook van die ontzettend domme dingen dat ik me soms afvraag of je gewoon nonstop aan 't trollen bent ofzo.. Alistar geen goeie support? Lol bro.
hij is geen allrounder nee, ik zeg niet dat hij niet goed is ik zeg dat hij goed is met bepaalde comps maar beter is in de jungle. Je las het woordje 'tenzij' zeker niet
pi_116156334
Ik ben zelf maar een 1.4k ELO noob, ik vind dominion ( :') ) veel leuker, maar idd doe eerst normals voordat je ranked doet.. Ik begon direct met ranked en had na een paar dagen iets van 3 wins en 12 losses. Iedereen was zo veel beter dan pre-lvl 30 dat het gewoon niet leuk meer is. Nu heb ik iets van 50-40 of zo, ook niet echt denderend.

Wat inderdaad de gouden tip is normals doen met allerlei verschillende champions, doe bijvoorbeeld:
* Kies een champion die je nog niet kent
* Lees even op mobafire een guide door (kost hooguit 3-5 min en kan gouden tips bevatten)
* Speel 3 games (zo dat je elke build een keer gehad hebt)
* Als je echt serieus goed wilt worden kijk je een paar PRO replays op 1x speed

Je kan natuurlijk langer spelen met een champ maar dan duurt het eerst maanden voordat je ranked kan gaan. Het is ook onzin dat je zogenaamd het spel van binnen en buiten zou moeten kennen voor ranked. Zeker op laag ELO zijn er gewoon enorm veel retards en is levelen "best makkelijk".

Ik heb bijvoorbeeld echt belachelijk veel games gespeeld met Ezreal op dominion, tot iets van 2.2k Dom ELO (wederom :') ), dus die champ kan ik ook perfect counteren!
pi_116156546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Graves is dus écht niet sterk :') hij zal wel generfed zijn ofzo sinds je m voor t laatst hebt gespeeld. Heb er nu 4 potjes Graves opzitten en heb welgeteld 0 kills gemaakt met dat ding. Waardeloos; weinig damage, weinig survivability en flut abilities.
pi_116156787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Graves is dus écht niet sterk :') hij zal wel generfed zijn ofzo sinds je m voor t laatst hebt gespeeld. Heb er nu 4 potjes Graves opzitten en heb welgeteld 0 kills gemaakt met dat ding. Waardeloos; weinig damage, weinig survivability en flut abilities.
/facepalm
pi_116156791
quote:

[..]

Misschien ligt het probleem niet bij Graves
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:13:47 #276
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116156814
quote:

[..]

Hoe dan? Ik heb er 2 Quadra's mee gescoord. 61.6% winrate en 3.1:1 k/d ratio..
Graves lvl 18 kan 2.4 of 2.5 (w) AS krijgen en dan deal je gewoon 1100 damage.. als je crit dan ook nog eens 60-70% is.. dan **** je iedereen man..

Maar voor mij is Ashe de beste late game carry.
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
pi_116157012
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:12 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Misschien Hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem niet bij Graves
Conscience do cost.
pi_116157019
Ja en ik heb 2 dagen terug nog een pentakill gehaald met Miss Fortune. Heb daar ook regelmatig 4 keer meer kills dan deaths mee. Hoe kan het dan dat het met Graves telkens zo slecht gaat?
pi_116157030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ja en ik heb 2 dagen terug nog een pentakill gehaald met Miss Fortune. Heb daar ook regelmatig 4 keer meer kills dan deaths mee. Hoe kan het dan dat het met Graves telkens zo slecht gaat?
Je bent er niet zo goed mee.
Conscience do cost.
pi_116157060
Wat is er met LoL aan de hand? De website wil het ook al niet doen.

EDIT: Laat maar, doet het weer
pi_116157071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef GlenSpey het volgende:
Miss Fortune is early game wat sterker en als je nog op een laag niveau speelt heb je een grote kans dat je 3 seconden lang 5 man onder vuur kan nemen met je ultimate.
Ze heeft alleen totaal geen escape, iets wat Graves juist zo goed maakt. En de smokescreen utility skill is toch echt enorm handig om te ontsnappen of juist in een teamfight

Is een beetje hetzelfde als met de summoner spells. Volgens mij vond niemand Flash echt heel goed toen hij net begon met het spel, nu is het op 9/10 champions verplicht.
pi_116157337
Zo gaan die dingen. Master yi, Darius, le blanc, teemo en Akali zijn allemaal overpowered voor newbs. Waar zijn ze nu?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116157432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Miss Fortune is early game wat sterker en als je nog op een laag niveau speelt heb je een grote kans dat je 3 seconden lang 5 man onder vuur kan nemen met je ultimate.
Ze heeft alleen totaal geen escape, iets wat Graves juist zo goed maakt. En de smokescreen utility skill is toch echt enorm handig om te ontsnappen of juist in een teamfight

Is een beetje hetzelfde als met de summoner spells. Volgens mij vond niemand Flash echt heel goed toen hij net begon met het spel, nu is het op 9/10 champions verplicht.
Van alle kills met MF is slechts een klein aandeel door mijn ultimate, maar dat terzijde ;)
Dat smokescreen i.c.m de quickdraw ability moet mijn escape zijn? Ik snap dat het zo bedoeld is, echter met de grote hoeveelheden flash/dash/dive abilities die andere champs hebben vind ik het niet echt betrouwbaar. Ik word gewoon ontiegelijk snel neergemaaid elke keer als ik Graves speel.

Maar zoals ik ook al eerder zei, wellicht komt het door mijn level en het feit dat ik nog geen volledige build en runes heb ;) en ja een deel zal ook met mijn skill te maken hebben. Voor Graves althans :)
pi_116159269
Onder level 30 kan het zijn dat bepaalde dingen imbalanced zijn. Net als dat in dominion bepaalde champions belachelijk sterk of zwak zijn. Balancing gebeurd hoofdzakelijk op basis van competitie en summoners rift.
pi_116160988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan lijkt het erop dat jij jezelf verkeerd positioneerd. Als AD Carry is je positionering (bij de ene champ meer dan de andere) het belangrijkst. Sta je verkeerd, loop je verkeerd wordt je neergemaaid simpel.

En hoeveel meer escapes heeft MF dan? Volgens mij heeft Graves er nog meer dan.
pi_116161278
MF heeft geen escapes.
pi_116161707
Nou, ze heeft die rain maar daarvoor moet je even stilstaan en het heeft een kleine area/doet nauwelijks wat.
pi_116161711
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
MF heeft geen escapes.
Nee, die slow is nog wel eens handig, maar een echte escape kun je het niet noemen. Graves' dash is toch een stuk makkelijker. En i.c.m. met z'n passive, Q en ult (flink wat AoE dmg) die je niet hoeft te channelen... O+
pi_116162420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die slow is nog wel eens handig, maar een echte escape kun je het niet noemen. Graves' dash is toch een stuk makkelijker. En i.c.m. met z'n passive, Q en ult (flink wat AoE dmg) die je niet hoeft te channelen... O+
Dan is die smokescreen van graves effectiever, geen zicht en een slow.

Ze noemen Graves niet voor niets King AD. Heeft alles wat een AD nodig heeft.

Passive die heel goed is, steroid, ult moet goede damage, dash die ook nog eens +as geeft en een slow met flinke range.
pi_116164221
en Ashe is dan Queen AD _O_
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:36:30 #291
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116167790
Wat raad jij aan BG?
pi_116167795
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef znarch het volgende:

[..]

Dan lijkt het erop dat jij jezelf verkeerd positioneerd. Als AD Carry is je positionering (bij de ene champ meer dan de andere) het belangrijkst. Sta je verkeerd, loop je verkeerd wordt je neergemaaid simpel.

En hoeveel meer escapes heeft MF dan? Volgens mij heeft Graves er nog meer dan.
Earlygame speel ik wel vrij agressief ja. Ik ren altijd direct op de struikjes af tussen de turrets (top of bot) en ga helemaal vooraan (dus nabij het vijandelijke turret) staan wachten tot een vijand hetzelfde wil doen. En vanaf dat moment is het schieten geblazen, op zowel minions (farm) en andere champs. Met MF werkt deze tactiek uitstekend :) en das toch ook een carrier...

Je hebt ook van die lamballetjes die bij het eigen turret blijven staan en zich dus laten domineren door de vijand, want die kan dan ongestoord de eerste paar minuten minions farmen. Dat vind ik dan weer niks :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:46:15 #293
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116168346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef CyberJesus het volgende:
Wat raad jij aan BG?
Als adc? Ezreal, Corki, Kogmaw, Graves.
pi_116168375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Earlygame speel ik wel vrij agressief ja. Ik ren altijd direct op de struikjes af tussen de turrets (top of bot) en ga helemaal vooraan (dus nabij het vijandelijke turret) staan wachten tot een vijand hetzelfde wil doen. En vanaf dat moment is het schieten geblazen, op zowel minions (farm) en andere champs. Met MF werkt deze tactiek uitstekend :) en das toch ook een carrier...

Je hebt ook van die lamballetjes die bij het eigen turret blijven staan en zich dus laten domineren door de vijand, want die kan dan ongestoord de eerste paar minuten minions farmen. Dat vind ik dan weer niks :P
Het is dan ook echt een taktiek die met name op lage levels werkt :P

Ik zie ook nog vaak dat er minions geautoattacked worden waardoor ik bij de turret kom te staan (aangezien ik voor last hits ga). Maar dat betekend weer dat die pushers veel makkelijker gegankt kunnen worden. Of als mn support op level zit (meestal 3 of 6) we met gemak de 2 pushers dood krijgen omdat ze veels te ver moeten gaan lopen naar de turret.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:48:14 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116168430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Earlygame speel ik wel vrij agressief ja. Ik ren altijd direct op de struikjes af tussen de turrets (top of bot) en ga helemaal vooraan (dus nabij het vijandelijke turret) staan wachten tot een vijand hetzelfde wil doen.
typerend voor low lvl play, dat is dus juist wat je niet moet doen :D
elke speler met verstand schiet zn eerste skillshot recht die struikjes in terwijl de support de wardjes vast neerzet terwijl jullie klaarstaan om aan diggelen te worden gemept vooraan in de struikjes :P
pi_116168750
Ik speel solo, geen premades. Support komt vaak niet eens in de volledig random teams voor :P
Als ik die struikjes niet pak dan pakt de vijand ze en hebben zij een tactisch voordeel tegen mij. Dat ontneem ik ze nu. Vooralsnog zie ik niet hoe het beter kan, tenzij ik natuurlijk in teamverband zou gaan spelen.

Maargoed, hoe pakken jullie het dan aan met Graves in een solo spelletje, gewoon terug blijven hangen bij het turret en minions farmen tot je een ons weegt? En moet ik dan misschien voor midlane gaan in plaats van bot of top te duo'en? :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:22:36 #297
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116170240
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef Jajong het volgende:
Hmm, denk eerder dat hij persoonlijk Alistar gewoon ruk vind.
Kan toch?
pi_116171921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef GlenSpey het volgende:
Ik speel solo, geen premades. Support komt vaak niet eens in de volledig random teams voor :P
Als ik die struikjes niet pak dan pakt de vijand ze en hebben zij een tactisch voordeel tegen mij. Dat ontneem ik ze nu. Vooralsnog zie ik niet hoe het beter kan, tenzij ik natuurlijk in teamverband zou gaan spelen.

Maargoed, hoe pakken jullie het dan aan met Graves in een solo spelletje, gewoon terug blijven hangen bij het turret en minions farmen tot je een ons weegt? En moet ik dan misschien voor midlane gaan in plaats van bot of top te duo'en? :P
Dat is et em juist. Als je bijv tegenover een Blitzcrank komt te staan, heeft een enorm voordeel omdat hij je naar z'n toren kan trekken. Zoals BG al zei, gebruik bijv. je Buckshot in de bush om ze alvast te raken. Ik pak alleen de bush als ik met een support ben die kan stunnen, zoals Leona of Taric. Dan kunnen we evt wel iemand by surprise pakken. Maar anders is het een gigantisch risico.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:44:18 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116173932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Hmm, denk eerder dat hij persoonlijk Alistar gewoon ruk vind.
Kan toch?
nee hoor, maar je moet altijd een comp picken en niet randomly een support, de ene support heeft synergie met de andere adc etc.

Alistar is erg goed met vayne en urgot.
soraka is erg goed met urgot en graves
taric is erg goed met ezreal en corki
janna is erg goed met ashe etc

als je alistar picked met bijv graves denk ik dat je jezelf tegenwerkt, en alistar is veel beter in de jungle dat kan ik niet vaak genoeg zeggen. Alistar jungle + taric en corki lane = 100% success ganks.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 01:58:22 #300
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116175595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee hoor, maar je moet altijd een comp picken en niet randomly een support, de ene support heeft synergie met de andere adc etc.

Alistar is erg goed met vayne en urgot.
soraka is erg goed met urgot en graves
taric is erg goed met ezreal en corki
janna is erg goed met ashe etc

als je alistar picked met bijv graves denk ik dat je jezelf tegenwerkt, en alistar is veel beter in de jungle dat kan ik niet vaak genoeg zeggen. Alistar jungle + taric en corki lane = 100% success ganks.
Hmm dan ben ik het daar niet mee eens en sluit ik me bij Jajong aan.. Ali is echt wel een bazen support.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')