Jaja nu weten we het wel. Je hebt al 14x hetzelfde gepost.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef forzaudinese het volgende:
Fits Wester is nu tijdens de reclame aan het bespreken met Rutte hoe ze Roemer niet aan het woord kunnen laten komen.
Tuurlijk johquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef forzaudinese het volgende:
Fits Wester is nu tijdens de reclame aan het bespreken met Rutte hoe ze Roemer niet aan het woord kunnen laten komen.
Ja, die heeft ook het makkelijkste verhaal. Hoeft geen extreem verhaal te vertellen als Roemer en Wilders en is ook niet gebonden aan het kabinetsstandpunt dat Rutte moet vertellen. De PvdA zit qua Europa op een redelijk gematigd standpunt, makkelijker te verdedigen dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:47 schreef TheSalesman het volgende:
Samsom was het sterkst tot dusver.
Ze heeft een mooi gezichtjequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die gele outfit in de Zalando (?) reclame staat dat meisje het best.
Die kijken naar SBS6.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Samsom is ook de beste, maar ik vraag mij af wat Henk & Ingrid ervan vinden.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef forzaudinese het volgende:
Geen idee. Maar een schatje inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi gezichtjehoe heet haar naam?
Rutte krijgt toch geen coalitie samen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Laat Samsom maar lekker wat kiezers bij Roemer weghalen... als twee (linkse) honden vechten om een been...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frits Wester is van het CDA. En het CDA moet vooral zijn kiezers krijgen van de VVD. Dus die gaat hij nimmer nooit helpenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef forzaudinese het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
slechte grap tussendoor:
Wat zei Samsom tegen Wilders?ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Duidelijk en to the point. Lijkt me wenselijk en niet een "naar stijltje". Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind dat Samsom maar een naar stijltje heeft.
Steeds een beetje het braafste jongetje van de klas uithangen "Het gaat er om..."
"We moeten.."
Rutte bakt er trouwens ook nog niet veel van, en Wilders is weer te onbeschoft![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
slechte grap tussendoor:
Wat zei Samsom tegen Wilders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
laten we iedereen doodgaan, lekker goedkoopquote:
Vind hem wel sterk nu, nuanceerd ook nog een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Samson is zo iemand die nét iets te vriendelijk is en een nét iets te vlotte babbel heeft. Mag hem niet zo, puur op gevoel.
Zo'n gevoel heb ik bij alle VVD'ers, gladjakkers-managersquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Samson is zo iemand die nét iets te vriendelijk is en een nét iets te vlotte babbel heeft. Mag hem niet zo, puur op gevoel.
In dat geval heeft Rutte gelijk. Iedereen moet gewoon zoveel mogelijk voor zich zelf betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou,
Roemer zal wel aankomen met dat iedereen alles vergoed moet krijgen,
Samsop dat we de kosten eerlijk moeten delen
Rutte, iedereen moet gewoon meer betalen
Geert, het is de schuld van Europa
De natuur z'n wil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
laten we iedereen doodgaan, lekker goedkoop
Waarom moeten we dan een lompe premier hebben die nooit uit zijn woorden komt á la Balkenende? Is dat nou echt beter? Ik vind Samsom oprecht overkomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij moet als enige natuurlijk ook een beleid verdedigen dat heeft gefaald. Op dit onderwerp kan Rutte dus ook nooit iets winnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:46 schreef Arcee het volgende:
Rutte lijkt gewoon het standaard Europaverhaal op te lepelen dat we al maanden horen. Niet echt sterk. Bij de volgende onderwerpen zal-ie meer vrijheid voelen.
Wat lacht hij lief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft die Roemer toch een dom hoofd eigenlijk
Zoals we gewend zijn pakt hij altijd de kans om immigratie of europa aan te pakkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Geert weet niet waar het over gaat... het onderwerp was de zorg.
Maar je kunt alles aan migranten en Europa linken, dus achquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Die zie ik liever gaan dan komenquote:
massa-immigratie bashen scoort bij z'n achterban.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Is hij trouwens grijs geworden in de vakantie? Of is dat het licht?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
Het gaat over zorg en chloorkuifje begint over "massaimmigratie". Wat een faalhaas.
Dat kwam hij altijd al, ik vind het maar niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |