Iemand die deze telefoon gaat verkiezen boven de G2(s) ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:24 schreef NextTVH het volgende:
Voor iedereen die in China budget Android phone gaat kopen, Aldi heeft er vanaf zaterdag ook een in de aanbieding!
¤180
Specificaties:
- simlockvrij
- Dual Sim & Dual online
- verbeterd 4.3" capacitief beeldscherm
- resolutie: 480x800
- 1 GHz processor
- 512 MB Ram
- 4 GB geheugen
- micro SD ondersteund tot 32 GB
- 5 MP camera
- 1.3 MP front camera
- android 4.0 (Ice Cream Sandwich)
- WiFi b/g/n met Tethering
- bluetooth 4
- FM-radio
- afmetingen: 12.7x6.8 cm en slechts 1 cm dik
- inclusief beschermhoes en geluidsisolerende in-ear hoofdtelefoon
Nee klopt, maar misschien dat ze dan deze telefoon ook in overweging kunnen nemen in verband met garantie etc.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef davedavy het volgende:
Wolfgang is geen Chinees merk hoor. Philipijns volgens mij.
Jaar geleden ook al nu is ie een beetje veroudert :Squote:Op maandag 27 augustus 2012 19:24 schreef NextTVH het volgende:
Voor iedereen die in China budget Android phone gaat kopen, Aldi heeft er vanaf zaterdag ook een in de aanbieding!
¤180
Specificaties:
- simlockvrij
- Dual Sim & Dual online
- 1 GHz processor
- 512 MB Ram
- 4 GB geheugen
- 5 MP camera
- 1.3 MP front camera
- bluetooth 4
- FM-radio
Zelfde specs als de huidige G2, afgezien van de 512mb ram, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Jaar geleden ook al nu is ie een beetje veroudert :S
Dit is de nieuwe versie van die van vorig jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Jaar geleden ook al nu is ie een beetje veroudert :S
Precies dezelfde op Ebay gekocht voor 3 dollarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef W00fer het volgende:
* W00fer heeft zijn USB to Ethernet adapter binnen
Werkt prima op m'n MiniX Android boxje
Goed ding voor die 6 euro. Felle led erop is iets minder, maar hij haalt de volle USB 2.0 snelheid.
http://www.dealextreme.co(...)dongle-34691?item=24
Seg.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Seg.Je bent toch geen newbie meer...
![]()
Ik zou even contact opnemen met PostNL, die kunnen waarschijnlijk wat meer voor je betekenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik denk dat PostNL mn pakketjes steelt,
heb de afgelopen 3mnd voor mijn doen flink gechinashopt (45 pakketjes moesten er aankomen, waaronder die awei oordopjes waarvan de verkoper me heeft gechanteerd) waarvan er maar 21 zijn aangekomen.
maar het lijkt me sterk dat die verkopers ineens niks meer versturen toch? Van de 1 op de andere dag kwam er ineens niks meer binnen op mijn adres, terwijl er een paar andere pakketjes, die ik bij mijn moeder heb laten bezorgen wel zijn aangekomen.
Ik voel me dan ook lullig voor die mensen die wanneer ik ze contacteer wel direct een refund geven..
Dat heb ik uiteraard al gedaan, ze kunnen niks voor me betekenen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou even contact opnemen met PostNL, die kunnen waarschijnlijk wat meer voor je betekenen.
jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef yorkick het volgende:
Hoe zit het met de second payment bij mistertao?
Wil daar raamfolie bestellen, voor 5 dollar. Als ik dan shipping costs bereken via de calculator, kom ik op 30 dollar uit. Dat moet je dan betalen bij de second payment?
Nouja ik kon het tot dusver alleen vinden bij Mistertao. Maar daar is het dus ook niet echt voordeling door de shipping kosten. Op Ebay kan ik het ook niet echt goedkoop vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Ridocar het volgende:
Raamfolie! Ik wist niet eens dat het verkocht werd (eerlijk gezegd ben ik nog een DX-shopper (al 3 jaar))
Maar ik zie nergens afmetingen. Staat het überhaupt ergens?
Zie de OP, eigenlijk zijn 90% van de shops wel beter dan DXquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef Ridocar het volgende:
ik was aan het kijken, maar je zit idd met de verzendkosten. Wat is trouwens een betere shop dan DX? Of kan ik beter alles via een agent kopen?
niet echt een vervanger voor de G2, G2 heeft dus 1 GB wat al een hele vooruitgang is,quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:24 schreef NextTVH het volgende:
¤180
Specificaties:
- simlockvrij
- Dual Sim & Dual online
- 1 GHz processor
- 512 MB Ram
- 4 GB geheugen
- 5 MP camera
- 1.3 MP front camera
- bluetooth 4
- FM-radio
Volgens mij had de action een tijdje terug ook raamfolie te koop. was toen iets van 5 euro ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef yorkick het volgende:
Hoe zit het met de second payment bij mistertao?
Wil daar raamfolie bestellen, voor 5 dollar. Als ik dan shipping costs bereken via de calculator, kom ik op 30 dollar uit. Dat moet je dan betalen bij de second payment?
Maar als de telefoon kapot kun je wel ergens naartoe. Even op en neer naar die Chinees gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
niet echt een vervanger voor de G2, G2 heeft dus 1 GB wat al een hele vooruitgang is,
en 8 MP camera, en is ook nog eens goedkoper te verkrijgen.. garantie in NL is ook niet alles..
@ G3 update; zwarte is wel nice
Nu ik er over nadenk wacht ik ook al weken op pakjes maar er is al sinds enkele weken niks meer binnen gekomen , het kan natuurlijk toeval zijn maar je weet het maar nooit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik denk dat PostNL mn pakketjes steelt,
heb de afgelopen 3mnd voor mijn doen flink gechinashopt (45 pakketjes moesten er aankomen, waaronder die awei oordopjes waarvan de verkoper me heeft gechanteerd) waarvan er maar 21 zijn aangekomen.
maar het lijkt me sterk dat die verkopers ineens niks meer versturen toch? Van de 1 op de andere dag kwam er ineens niks meer binnen op mijn adres, terwijl er een paar andere pakketjes, die ik bij mijn moeder heb laten bezorgen wel zijn aangekomen.
Ik voel me dan ook lullig voor die mensen die wanneer ik ze contacteer wel direct een refund geven..
Ja ik vind het erg raar, ik heb wel dit gister terug gekregen als bericht.. ben natuurlijk alweer veels te laat voor paypal, maarja..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk wacht ik ook al weken op pakjes maar er is al sinds enkele weken niks meer binnen gekomen , het kan natuurlijk toeval zijn maar je weet het maar nooit...
pic?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef davedavy het volgende:
En toen stond de pakket bezorgdienst voor de deur! Had een merkloze jas besteld , nu krijg ik de zelfde jas alleen met Adihash logo eropOnbewust nep merk spullen kan dus ook al.
Mijn broertje had zo ding besteld maar dan een versie met IR, ding heeft uiteindelijk de hdmi poort van de tv geslooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb iets binnen![]()
¤3,50, straks testen met een mediaspeler bij wat bejaarde mensen met 1 hdmi poort op de tv![]()
[ afbeelding ]
De Oreo had nice geweest maar deze zien er non the less ook goed uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef shiznuts het volgende:
Raamfolie haal je toch gewoon goedkoop bij de bouwmarkt, of ligt dat nou aan mij?
Heb ik tenminste destijds gedaan, was spotgoedkoop. Je hoeft niet álles uit China te halen, hè.
(Soms heeft de ALDI ofzo het ook wel)
@ G3-update. Blegh. JIAYU, WHY U NO HAS OREO?
Heb ooit ongeveer hetzelfde ding gehad en heeft het bij mij altijd prima gedaan. Added bonus, schakelde automagisch over op het kanaal waar ie het laats signaal op ontving. Dus mediabox aan is mediabox hdmi signaal doorgeven. Ging vervolgens xbox aan, gaf ie dat signaal door. Ging vervolgens xbox weer uit, automagisch terug op mediabox. Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb iets binnen![]()
¤3,50, straks testen met een mediaspeler bij wat bejaarde mensen met 1 hdmi poort op de tv![]()
[ afbeelding ]
I know, scary right? Het is er eentje compleet met de "wat heb je nou weer besteld??!?quote:
http://chinaprices.us?q=wifi%20boostquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef Coenehv het volgende:
Ik ben hier eigenlijk nog op zoek naar een goede wifi versterker? Iemand een idee? Kan hem er zo een, twee, drie geen vinden...
Ja, ik heb hier een review gevonden over die goedkope: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic. Alleen daar staat dat hij hem voor tv gebruikte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=wifi%20boost
Bijvoorbeeld die van BIC:
http://www.buyincoins.com(...)r-product-12460.html
Dacht dat ook iemand er een had gekocht, maar weet niet meer zekerMoet je ff paar topics terug kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |