voorlopig liggen de prijzen van die pepper nog wel rond de 150$ met shipping..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef Raznov het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze: [url]http://www.**********.com/product160132.html[/url] Is niet heel perfect voor de Elf II, camera gaat hij 1 mm over heen en hij gaat over bijv. de usb poort maar de rest is prima (vooral goedkoop). Iets duurder is deze http://www.chinaeshops.co(...)ver-stand_p8779.html. Lijkt mij ook wel de moeite waard.
Oei oei, net een Nexus S (I9023) gekocht, toch maar even de chinese android's in de gaten houden... Die G2 lijkt me al wel vet voor er bij, maar die G3 ziet er ook erg goed uit ( en als deBeidou Little Pepper echt straks onder de 100 dollar duikt... Prachtige telefoon voor er bij)
Gewoon op eBay zoeken op " 7" tablet case ".quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef mootje026 het volgende:
kent iemand een passend/goedkoop case voor de ainol aurora II ?
je zoekt dus gewoon een echte, dan zou ik in nederland gaan shoppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef mabo11 het volgende:
Ja ik heb verschillende sites ingetikt, maar ik heb de balle verstand van microfoons.
Microfoon is voor een feest en de aansluiting moet een microfoon aansluiting zijn, die ook in de computer kan.
Ja, je kunt natuurlijk ook bij de Kijkshop of Action langs voor een simpel dingetje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef mabo11 het volgende:
Ja ik heb verschillende sites ingetikt, maar ik heb de balle verstand van microfoons.
Microfoon is voor een feest en de aansluiting moet een microfoon aansluiting zijn, die ook in de computer kan.
Kan je ook een link geven naar die GPS tracker. Ben wel benieuwd wat het kost en of het een beetje werkt.quote:
Haha ja inderdaad. Vorlopig zijn het de duurdere phones nog met quadcore maar dan had ik ergens gelezen dat beidu ook al een goedkope quadcore gepland heeft, wordt het alleen maar leuker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even op de G3, en zoals je zegt komen er ook zeker mooie quadcores aan!
ik kan helemaal wegturen als ik alle aankomende phones op giz-china.com ziehaha
Als ik het me goed herinner hebben ze de zwarte omdat zwart/wit toen niet te verkrijgen was. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef FreaZ het volgende:
Welke kleur hebben de G2 eigenaren hier eigenlijk? Zit zelf te twijfelen tussen de geheel zwarte en de zwart/witte. De geheel witte lijkt net van plastic.
Nooit iets van gemerkt, paar keer laten omzetten.. via de telefoon gaat ook primaquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Guul het volgende:
Maak ik slapende honden wakker als ik via twitter de china post tracking laat omzetten naar een postnl nummertje?
Heb een zending of 8 onderweg, waarvan de douane niet hoeft te weten...
Nee, geen rommel, alleen de waarde is boven de Euro 22 per zending.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt, paar keer laten omzetten.. via de telefoon gaat ook prima
Nu doe ik het eignelijk altijd via de Tel, meerder nummers, snel en direct ipv.. wachten tot ze reageren.
Naar wie kan ik dat twitteren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Guul het volgende:
Maak ik slapende honden wakker als ik via twitter de china post tracking laat omzetten naar een postnl nummertje?
Heb een zending of 8 onderweg, waarvan de douane niet hoeft te weten...
Nee, geen rommel, alleen de waarde is boven de Euro 22 per zending.
@PostNLWebcarequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef davedavy het volgende:
[..]
[..]
Naar wie kan ik dat twitteren?
Maar wat een verschil. Heb je hem door een vertaal programma gehaald of zoiets?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:14 schreef thethoryd het volgende:
Trouwens voor Downstar:
Ik weet niet meer hoe ik erachter ben gekomen, maar dit is de Chineze term voor Jiayu G2:
佳域
Dus gewoon daar op zoeken bij bijv. mistertao, en dan heb je al een veel ruimere keuze!
Nee ik heb op taobao gezocht ofzo, ik heb werkelijk geen idee meer hoequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar wat een verschil. Heb je hem door een vertaal programma gehaald of zoiets?
Hoe ik chinese namen vind van dingen:quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nee ik heb op taobao gezocht ofzo, ik heb werkelijk geen idee meer hoe
Wanneer kunnen zij het eigenlijk omzetten?quote:
Als het in nederland aangekomen is én gescand is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Guul het volgende:
[..]
Wanneer kunnen zij het eigenlijk omzetten?
Als het China verlaten heeft én in Nederland is aangekomen? Of al eerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |