Ja sorry ik heb nog nooit een pakketje in nederland getraceerd, dus ik weet ook niet wat de status percies inhieldquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, Anders kan hij ook nog niet in het sorteer proces zitten.
[..]
Eerder stond die er altijd in
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand wat het volgende betekend:
GEEN HAATREACTIES AUB (:
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
vertaald betekend het : Bereik de invoer van het Office of Exchange, Amsterdam, Nederland
Hoeveel dagen duurt het voordat het bij mij op de brievenbus ligt (woon in gelderland)
Heeft het pakketje de dounae al verlaten?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef mootje026 het volgende:
17track geeft aan dat de destination (nederlands) niet te vinden is er staat dat het china heeft verlaten en naar een unknown plaats gaat. is dat normaal of hoe zit dat?:(
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef mootje026 het volgende:
[..]
heb de aurora pas gister besteld, hij was al bij processing-5 dat is toch dat die word ingepakt of dergelijke?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef mootje026 het volgende:
Zojuist postnl gebeld voor de 3SRF barcode. netjes gekregen meteen gechekt met mijnpakket de status is 'Zending bevind zich in het sorteercentrum van postNL' weet iemand wat die status inhoud en of mijn pakketje de douane heeft gepasseerd en hoelang het gaat duren voordat het op m'n deurmat ligt? Alvast bedankt
Blijf jij nou bij elk pakketje wat je ontvangt vragen of het al langs de douane is gekomen, of wat welke trackingstatus nou in houdquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Heeft die douane al gepasseerd?
Eerste keer moeten dokken afgelopen twee keer rechtstreeks geleverd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef thethoryd het volgende:
Die van mij is inmiddels Processing bij Mistertao!Echt duimen dat de Douane dit pakketje laat glippen ...
De aurora is geen illegale meuk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Blijf jij nou bij elk pakketje wat je ontvangt vragen of het al langs de douane is gekomen, of wat welke trackingstatus nou in houd?
als je zo bang bent dat je illegale meuk tegen word gehouden.. dan moet je gewoon niet meer bestellen!
Kijk ook even je post naar waarin ik behulpzaam antwoord geef op al je vragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:59 schreef mootje026 het volgende:
[..]
De aurora is geen illegale meuk?. En btw dat jij al jaren orders doet, en alles al weet betekend niet dat anderen het niet mogen vragen, want zo kom je wel over bij mij
).
Jup, en die schoenen en een horloge was de enige meuk, na een post van iemand hier laatst dat die moest dokken ivm met illegale meuk daar schrok ik van, sinds dien geen namaak of dergelijke meer besteld. en de reden waarom ik het dit keer telkens vraag (heb ondertussen meerdere orders gedaan) is omdat op dat pakketje mijn naam niet staat. Was bang dat de douane het zou vernietigen omdat er geen naam op stond ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kijk ook even je post naar waarin ik behulpzaam antwoord geef op al je vragen..
ik bedoel eralleen mee aan te geven dat wij er niks aan kunnen doen of hij wel of niet bij douane word vast gehouden of dat hij wel of niet is gepasseerd..
Dat de aurora geen illegale meuk is maakt andere orders nog niet goed, weet dat je wat schoenen van ioffer had.. en nog wat ander spul.. daarbij vroeg je ook meerdere malen als het al door de doaune kwam en wanneer je het spul zou ontvangen, destijds je toen wijs gemaakt dat ik bij postnl werkte weet je nog?
Goed om te weten, nu kan ik eindelijk met een gerust hart afloggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:15 schreef mootje026 het volgende:
Status is op dit moment ´pakketbezorger is onderweg´
Duidelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:07 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Jup, en die schoenen en een horloge was de enige meuk, na een post van iemand hier laatst dat die moest dokken ivm met illegale meuk daar schrok ik van, sinds dien geen namaak of dergelijke meer besteld. en de reden waarom ik het dit keer telkens vraag (heb ondertussen meerdere orders gedaan) is omdat op dat pakketje mijn naam niet staat. Was bang dat de douane het zou vernietigen omdat er geen naam op stond ofzo
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 7" tablet om thuis lekker rap op te surfen en in de auto muziek te streamen via bluetooth naar mijn autoradio. Welke tablet raden jullie mij dan aan? MicroSD/SD slot is wel vereist. Ik heb veel over Ainol gelezen maar weet eigenlijk niet wat nou de nieuwste e.o. beste tablet is uit hun kamp.
Ainol Fire , kijk op BIC , hij is op de aanbieding.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Even een crosspost uit het tablettopic
[..]
Check! dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef W00fer het volgende:
McBub heeft nu ook de dualcore Android stick PC's voor een aantrekkelijk prijsje:
http://www.ebay.com/itm/w(...):1123#ht_3592wt_1185
Dit moeten ze in tv's integreren joh. Geen onnodige mediaspelers meer en duidelijk menu voor instellingen e.d.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef W00fer het volgende:
McBub heeft nu ook de dualcore Android stick PC's voor een aantrekkelijk prijsje:
http://www.ebay.com/itm/w(...):1123#ht_3592wt_1185
Had jij hem niet gelijk met mij besteld?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:04 schreef mootje026 het volgende:
Net m'n aurora binnengekregen, want een aardig bezorger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze niet direct voor een dual-core zijn gegaan zoals de RK3066...
klopt, heb jij hem al binnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Had jij hem niet gelijk met mij besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |