Ik zou zeggen: Kijk gewoon even bij de New Arrivals van je favoriete webshops. Zoveel is er niet echt bijgekomen. En iPhone fans zijn er vast wel, maar de Jiayu Gx is op dit moment een hype hier. iPhone is wat globaler denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef namemotion het volgende:
Ik zoek nog wat hebbe dingetjes voor +/- 5¤ wat heb ik al die tijd gemist? (ik stam nog uit de LED pig tijd)
Apple is gewoon overgewaardeerd en zekers te duur voor wat je krijgt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef namemotion het volgende:
Ben ik hier de enige iPhone fan? Alleen maar over die android telefoons.... iPhone for life!
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Apple is gewoon overgewaardeerd en zekers te duur voor wat je krijgt..
en appelgebruikers kunnen altijd zo mooi vertellen dat IOS nooit een error geeft of vast slaat..
maar wat kan mij die ene keer vast slaan bij android nou schelen als de prijs 200-300 euro goedkoper is..
Dit is geen eens een discussie waardig johquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:33 schreef Poepoog het volgende:
Leuk man zo'n Apple-Android discussie.
Origineel ook.
Dit is het Chinese Webshop topic hè, niet het Apple fanboy topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef namemotion het volgende:
Ben ik hier de enige iPhone fan? Alleen maar over die android telefoons.... iPhone for life!
Dat is Koreaaans grapjasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef SuperChips het volgende:
(zit mobiel geen youtube url)
Ziet er goed uit!
Dacht dat die op 515 euro geintroduceerd zou worden. Daarnaast zijn bij het huidige model de prijzen niet heel hard omlaag gegaan (in vergelijking met andere hardware)quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:09 schreef FreaZ het volgende:
Even wachten op de nieuwe 27" van dell. Die gaat goedkoper worden dan het huidige model. Je hebt dan tenminste alle aansluitingen + garantie. 250 euro kan al snel 300/350 euro worden en dan is het verschil met hier minimaal.
Wat is het nummer van PostNL? Ik heb er namelijk al 5 gevonden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef mootje026 het volgende:
Zojuist postnl gebeld voor de 3SRF barcode. netjes gekregen meteen gechekt met mijnpakket de status is 'Zending bevind zich in het sorteercentrum van postNL' weet iemand wat die status inhoud en of mijn pakketje de douane heeft gepasseerd en hoelang het gaat duren voordat het op m'n deurmat ligt? Alvast bedankt
Als ik de status zo lees dinsdag op je matquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef mootje026 het volgende:
Zojuist postnl gebeld voor de 3SRF barcode. netjes gekregen meteen gechekt met mijnpakket de status is 'Zending bevind zich in het sorteercentrum van postNL' weet iemand wat die status inhoud en of mijn pakketje de douane heeft gepasseerd en hoelang het gaat duren voordat het op m'n deurmat ligt? Alvast bedankt
Probeer eerst wat kleins. Een verlies van 2 dollar is te overzien mocht het niet aankomenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef BrandX het volgende:
Hoi![]()
Na al die tijd meelezen hier enzo heb ik nog steeds nog nooit wat besteld. Heb er nog steeds het lef niet voor
Probeer een 1 cent deal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef BrandX het volgende:
Hoi![]()
Na al die tijd meelezen hier enzo heb ik nog steeds nog nooit wat besteld. Heb er nog steeds het lef niet voor
mjah, maar ik vind dat paypal gedoe al gezeik heb ik al geen zin in om te regelen (heb geen paypal nog) en dan kijk ik rond en denk ik: oh grappig! En vervolgens denk ik: is zo kapot natuurlijk, als ik het al ooit ontvang na twee maandenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als ik de status zo lees dinsdag op je mat
[..]
Probeer eerst wat kleins. Een verlies van 2 dollar is te overzien mocht het niet aankomen!
Paypal is inderdaad wel een drempel. Maar het meeste spul hier is gewoon de zelfde kwaliteit als hier in de winkel (action, blokker etcquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, maar ik vind dat paypal gedoe al gezeik heb ik al geen zin in om te regelen (heb geen paypal nog) en dan kijk ik rond en denk ik: oh grappig! En vervolgens denk ik: is zo kapot natuurlijk, als ik het al ooit ontvang na twee maanden.
het nummer waar ik naar heb gebeld : 0582333333quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat is het nummer van PostNL? Ik heb er namelijk al 5 gevonden.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:47 schreef mootje026 het volgende:
[..]
het nummer waar ik naar heb gebeld : 0582333333
Heeft die douane al gepasseerd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als ik de status zo lees dinsdag op je mat
[..]
Probeer eerst wat kleins. Een verlies van 2 dollar is te overzien mocht het niet aankomen!
Ja, Anders kan hij ook nog niet in het sorteer proces zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Heeft die douane al gepasseerd?
Eerder stond die er altijd inquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
BedanktMisschien ook handig voor in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |