Hij weet toch hoe de vork in de steel zit en waarom hij in de bak zat, net als dat Jenna ook weet dat Allison de dader was (en de meiden een hekel aan dr hadden). Ik vind het soms een beetje ongeloofwaardig hoe ver het A-team gaat, omdat vrijwel alle karakters weten dat Allison een enorme bitch was. En die is dood.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Toby heeft een jaar onschuldig in de bak gezeten door hun, lijkt mij een aardig motief...
Maar goed, wat zou volgens jou dan een reden kunnen zijn dat Emily zou schieten?
Ze wilde Hanna troosten. Paige had dat door en hielp haar juist, door de aandacht van die agenten af te leiden. Was niets verdachts aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht zelf dat Paige het misschien gedaan hadwaarom liep Emily anders zo overtuigend weg van haar?
Om naar Hannah te gaan bedoel je? Omdat haar bestie hysterisch is omdat haar lover is neergeschoten. En Paige gaat juist naar die agenten zodat zij naar Hannah kan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht zelf dat Paige het misschien gedaan hadwaarom liep Emily anders zo overtuigend weg van haar?
Juistemquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
Alle gekheid op een stokjeNate did it, and that's that.
Je hebt zeker nooit die leescursus op de basisschool afgemaaktquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, Emily heeft geen a in haar naam dus schiet ze vanuit het niets maar even op Caleb.
Super, heel plausibel. [ afbeelding ]
Aan het eind van de serie worden de vier meiden wakker en beseffen ze dat ze dit allemaal hebben gedroomd en vraagt Allison of ze een kop thee willen.quote:Op zondag 2 september 2012 09:14 schreef babette21 het volgende:
Hou toch eens op over die namen, mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die afgelopen week op tv was. Of heb je die theorie daar vandaan?Is namelijk erg toevallig.
Nee bij Lost zaten ze allemaal in Limbo ofzo. Zes seizoenen en ik snap nog niet hoe ik ze allemaal ben doorgekomenquote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb Lost nooit gezien. Was dat daar het geval ja?
quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Het was wel het geval in de filmNee nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die afgelopen week op tv was. Of heb je die theorie daar vandaan?Is namelijk erg toevallig.
Maar ik vond het wel een grappige theorie haha
Identity ken ik volgens mij, waar ging die ook weer over?
Over zo'n man die ergens is in een afgelegen motel ofzo en allerlei mensen tegenkomt, maar die zijn er niet echt ofzo toch? Wel een goede film!quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee nog nooit gezienMaar ik vond het wel een grappige theorie haha
Identity ken ik volgens mij, waar ging die ook weer over?
Is dat sarcastisch?quote:
Nee niet maar ik heb drie afleveringen gekeken achter elkaarquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch?
Hmm dadelijk ff de trailer van identity kijken, ik begin nou toch weer te twijfelen
Ik ben een man en het dubbele van je zusjequote:Op maandag 3 september 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
HA! Volgens mijn zusje MOET ik deze serie zo snel mogelijk gaan kijken. Ze heeft mij al een usb gegeven met alle afleveringen. Maar is het het zeker weten waard? Mijn zusje is vijftien jaar en vindt wel meer helemaal fantastisch wat eigenlijk niet zo fantastisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van tumblr
quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef booo het volgende:
Ohhh leuke theorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van tumblrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef DanielleM het volgende:
[..]Ik denk dat ie het misschien wel is jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke theorie!
![]()
Wat snap je niet?quote:Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef JDx het volgende:
Grappig, maar begrijp niet alles helemaal uit die plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef DanielleM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 22:51 schreef booo het volgende:
[..]
Wat snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Theorieën hoeven toch niet in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij doet het uit om inspiratie als schrijver op te doen. Dat verhaal dat hij in seizoen 1 had geschreven eindigde met “And in a moment, her life was
undone. Everything she knew disappeared, drifting into the summer sky.” Zou over de moord op Alison kunnen gaan.![]()
Hoopt wel dat ze met een briljante theorie komen en niet een "daarom" uitweg. (Bv. als in 'ze is gewoon psycho').![]()
Ik begreep inderdaad die 2e A niet, Alison dus. Omdat er plaatjes van Mona achterstonden. Dacht ik een beetje vergezocht.
Alleen in mijn theorie zou Fitzgerald niet kloppenzie ook totaal geen reden voor Ezra om erbij te horen. Nog erger als Aria EN Ezra erin zaten, zouden ze dan niet minder geheimzinnig doen onderling over A?
Nee, dat gaat er bij mij nog niet in. 1 van de 2 zou wel kunnen. Maar ik ga voor een mArin of hAstings![]()
![]()
En het was leuker om het andersom neer te zetten
A lison
-
T oby
E zra
A ria
M ona
Ja ik geloof het ook niet zo, Melissa en die moeder, eigenlijk de hele familie Hastings is verdacht. Jenna volg ik niet helemaal meer, die wilde in aflevering 11 Emily waarschuwen voor Nate.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 09:14 schreef babette21 het volgende:
Hou toch eens op over die namen, mensen![]()
![]()
Idem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:06 schreef loezzzje het volgende:
Gaan we nou gewoon weer verder met die namen? Ik geloof daar echt geen zak vanJa doei.![]()
True, maar zelfs tekenfilmpjes worden gemaakt door volwassenen en zitten vol verborgen grapjes. Ik heb de roze olifanten in Dombo jaren lang niet begrepen, totdat ik engels kon en WINE las op het vat!![]()
![]()
Exactlyquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef Burdie het volgende:
't Is een tienerserie, niet Wie Is De Mol.
Er zullen heus wel verborgen hints zijn maar zover als met die namen gaan ze denk ik niet. Volgens mij zijn die schrijvers zelf niet eens zo slim
![]()
![]()
Ik vind 'm wel heeeeel cryptisch, maargoedquote:![]()
![]()
Wat houden die pretty dirty secrets afleveringen in? Zijn dat hints of is het gewoon een overbrugging naar de halloween aflevering?
Denk dat Toby een undercover a-team member is. Verdenk ook Ezra als hoofd A. Maar was het ook niet zo dat Allison al A briefjes kreeg? Ze stopte een keer zon briefje in een poppen hoofd kan ik me herinneren!![]()
Hij kan haar toch al langer gekend hebben? Je zou eigenlijk de aflevering moeten kijken dat Ezra en Aria elkaar ontmoeten, of hij bewust naar haar op zoek is of dat het toeval is.![]()
Wist hij dat ze daar was? Zou haast wel een hint in moeten zitten dan, of ze hebben het achteraf pas bedacht.![]()
Hij was er eerst. Zou kunnen dat hij wist dat zij daarheen zou gaan maar dat denk ik niet. Tenzij ze elkaar al kenden natuurlijk omdat ze samen in het A team zitten. Maar dan hebben ze ons al die tijd bespeeld![]()
![]()
JAnuAri. Twee a's!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef JDx het volgende:
Laten we hier een slotje op gooien tot januari
Ja doei.![]()
Losse scenes van een paar minuutjes, als een soort inleiding van de Halloween afleveringen. Met misschien wat achtergrond informatie, maar waarschijnlijk geen grote hints (ze zullen zich neem ik aan wel beseffen dat niet iedereen die webisodes zal zien).quote:Op donderdag 6 september 2012 15:03 schreef BrookeDavis het volgende:
Wat houden die pretty dirty secrets afleveringen in? Zijn dat hints of is het gewoon een overbrugging naar de halloween aflevering?![]()
Net pas de laatste aflevering kunnen zien.
Ik zat denken over die telefoontjes, eerst die 'one minute to get out' en daarna 'I owe you one'.
De enige die zowel met Garrett als met Nate een link heeft is, voor zover ik kan bedenken, Jenna. De link met Nate is niet sterk (voor zover we weten) maar wel aanwezig.
Ook omdat Jenna Emily probeerde te waarschuwen, gok ik dat zij achter beide telefoontjes zat.![]()
Ik ben helemaal bij![]()
Jeezus, Toby man![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
^ ik heb ze nog steeds in de boekenkast staan. ben eerst nog het laatste deel van Twilight aan het uit lezen en dan begin ik er denk ik aan. Duurt wel even want volgens mij zijn het 6 boeken![]()
![]()
Ik ben nu bezig in boek 7, ik vind ze wel goed leesbaar enzo, maar eigenlijk de serie beter. Die is veel spannender! En ik ben eigenlijk de boeken constant aan het vergelijken met de serie en je merkt echt dat de serie gebaseerd is op de boeken.. Verder zijn ze wel leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft iemand de boeken gelezen? Is dat wat?
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)![]()
Ik heb de eerste vier boeken gelezen tot de 'eerste A.' bekend werd. Ik moet zeggen dat het in de boeken A. wel logischer is en ik bepaalde dingen die A. in het boek deed leuker gedaan vond dan in de serie. Maar de serie is bruter en spannender, dat wel.![]()
Of Alison's laatste "woorden"... ze was toch levend begraven?!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Eeewww, vieze hijger aan de telefoon!![]()
![]()
![]()
Dat is toch de voicemail van de moeder van dinges die in het ziekenhuis ligt? Dus wie delete die berichten danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef babette21 het volgende:
Nou, 't is er weer eentje om voor thuis te blijven hoor!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Grappig, mijn broertje kijkt de serie nu ook en de 'drang' die ik hier vervul (praten over de serie, wat er gebeurd is etc.), vervult hij via whatsappjes. Dus ik krijg steeds "Ze rijden nu naar A's kamer!" "Het is nu the Ian thing ipv the Jenna thing" "Ze zijn erachter gekomen dat Jenna kan zien!". Het blijkt dus echt een serie te zijn die 'eruit moet'. En daar heb ik ook wel heel erg last van, ik móet vaak gewoon even hier lezen of posten, om te weten dat ik niet de enige ben die dingen gezien heeft, of ik ze wel goed heb geïnterpreteerd etc.
Hij kwam overigens met een redelijk snuggere opmerking; het themefilmpje zeg maar, is best krom. Ze zijn een lijk aan het opmaken, naar wij aan mogen nemen het lijk van Allison. Maar dat is pas na een jaar gevonden, dus kan er niet meer zo mooi uitzien
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: