Ik ben nu bezig in boek 7, ik vind ze wel goed leesbaar enzo, maar eigenlijk de serie beter. Die is veel spannender! En ik ben eigenlijk de boeken constant aan het vergelijken met de serie en je merkt echt dat de serie gebaseerd is op de boeken.. Verder zijn ze wel leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft iemand de boeken gelezen? Is dat wat?
Of Alison's laatste "woorden"... ze was toch levend begraven?!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Eeewww, vieze hijger aan de telefoon!![]()
Dat is toch de voicemail van de moeder van dinges die in het ziekenhuis ligt? Dus wie delete die berichten danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef babette21 het volgende:
Nou, 't is er weer eentje om voor thuis te blijven hoor!
Had dat lijk niet in een vriezer gelegen? Of in bevroren grond?quote:Op maandag 17 september 2012 00:51 schreef ejiraM het volgende:
Grappig, mijn broertje kijkt de serie nu ook en de 'drang' die ik hier vervul (praten over de serie, wat er gebeurd is etc.), vervult hij via whatsappjes. Dus ik krijg steeds "Ze rijden nu naar A's kamer!" "Het is nu the Ian thing ipv the Jenna thing" "Ze zijn erachter gekomen dat Jenna kan zien!". Het blijkt dus echt een serie te zijn die 'eruit moet'. En daar heb ik ook wel heel erg last van, ik móet vaak gewoon even hier lezen of posten, om te weten dat ik niet de enige ben die dingen gezien heeft, of ik ze wel goed heb geïnterpreteerd etc.
Hij kwam overigens met een redelijk snuggere opmerking; het themefilmpje zeg maar, is best krom. Ze zijn een lijk aan het opmaken, naar wij aan mogen nemen het lijk van Allison. Maar dat is pas na een jaar gevonden, dus kan er niet meer zo mooi uitzien
Jaja het is een handige jongen, die Toby. Net als A, die's ook al zo creabea. Toeval?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Burdie het volgende:
Echt, hoe kan Toby A. zijn en duidelijk zo veel om Spencer geven?! Ik kijk nu oude afleveringen terug, en in 2x14 geeft Toby haar een prachtige, handgemaakte schommelstoel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Burdie het volgende:
OMG!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
Vanavond weer!!quote:CongrAtulations, "Pretty Little Liars" fans -- ABC Family has signed on for a fourth season of your favorite show! ABC Family president Michael Riley announced on Thursday that the show will return for 24 episodes set to air beginning in mid-2013.
That means the schedule looks like this -- we'll see a "Pretty Little Liars" Halloween special on Tuesday, Oct. 23 at 8 p.m. as part of ABC Family's "13 Nights of Halloween" event. Then, the second half of Season 3 will air beginning in January 2013. Now, fans won't have to wait long after Season 3, because Season 4 is set to debut over the summer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |