abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115999356
Ik geloof er geen hol van dat de forenzentax van de baan is. Eerst zien, dan geloven. Als de VVD, CDA en D66 weer aan de macht komen zal de forenzentax gewoon weer ingevoerd worden. Ze zullen zeggen dat ze niet anders kunnen.

De VVD is gewoon een asociale klotepartij die ons land naar de veroedemenis helpt. Al jaren lang wordt er steeds bezuinigd, echter de belastingen gaan niet omlaag. Sterker nog, de belastingen worden hoger en hoger. Tegelijkertijd smijten ze miljarden naar Europa. Dat we de euro hebben is ook mede hun schuld. Ze hebben ons opgezadeld met de miljarden verslindende JSF. Het wordt tijd dat we deze asociale hufters wegsturen.

OPBOKKEN MET DE VVD EN CDA !!!!! OPBOKKEN MET DEZE GORE LANDVERRADERS!!!!
pi_115999591
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
LAAT JE NIET BELAZEREN!!!!!!!! KIES SP!!!!!!!!!!!!!!!!
Verbeterd :7 :+
pi_115999615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef polderturk het volgende:
Al jaren lang wordt er steeds bezuinigd, echter de belastingen gaan niet omlaag.
Euh, ja. Iets zegt mij dat jij niet vooraan stond in de rij toen God de hersenen uitdeelde..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:18:30 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_115999666
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG IN HUN IVOREN TORENS HEBBEN SCHIJT AAN DE WERKMAN!!!
pi_115999678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef BasEnAad het volgende:
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG IN HUN IVOREN TORENS HEBBEN SCHIJT AAN DE WERKMAN!!!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:53 #7
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_116000425
Verdomme de enigegoede maatregel uit dat hele akkoord en die willen ze als eerste schrappen. Als er 1 ding is waar ik vanaf wil is het die onbelaste reiskostenvergoeding en die onbelaste "niet-prive" gebruikte auto's van de zaak.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_116000457
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Verbeterd :7 :+
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:15 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_116000472
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef stinkie het volgende:
Verdomme de enigegoede maatregel uit dat hele akkoord en die willen ze als eerste schrappen. Als er 1 ding is waar ik vanaf wil is het die onbelaste reiskostenvergoeding en die onbelaste "niet-prive" gebruikte auto's van de zaak.
Waarom?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:55:30 #10
19297 stinkie
pi_116001332
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Waarom?
Mijn leasebak heeft al volledige bijtelling, dusver enige extra kosten zijn de belasting over ns kaart van mijn vrouw. Daarentegen heb ik al van meerdere buren gehoord dat zij hun bedrijfswagens niet meer mee naar huis gaan nemen als ze bijtelling moeten betalen. En gezien de parkeer ellende in de meeste woonwijken kan ik dat alleen maar aanmoedigen.
De belasting op treinabonnement vind ik dan een kleine prijs.

En wellicht kan er wat zinnigs met de belastingopbrengst gedaan worden :')
pi_116002502
Forenzen tax?

Wat een onzin eigenlijk, de staat financieerd toch al een deel van het treinkaartje? Dan doen ze dat iets minder? Waarom moeilijk doen?

Net zoals die kilometer heffing.. Wat een onzin.. Maak dan de benzine duurder :')
Rustig aan.
pi_116011172
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef stinkie het volgende:

[..]

Mijn leasebak heeft al volledige bijtelling, dusver enige extra kosten zijn de belasting over ns kaart van mijn vrouw. Daarentegen heb ik al van meerdere buren gehoord dat zij hun bedrijfswagens niet meer mee naar huis gaan nemen als ze bijtelling moeten betalen. En gezien de parkeer ellende in de meeste woonwijken kan ik dat alleen maar aanmoedigen.

En wellicht kan er wat zinnigs met de belastingopbrengst gedaan worden :')
Vind jij ook niet dat de VVD voor een hoop ellende heeft gezorgd? En toch ben jij van plan opnieuw je stem te geven aan hun?
pi_116011210
De belangrijkste reden dat mensen VVD stemmen is omdat ze bang zijn dat de SP de grootste partij wordt. Ze weten heus wel dat de VVD er een potje van heeft gemaakt.
  zondag 26 augustus 2012 @ 07:28:59 #14
19297 stinkie
pi_116014703
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef polderturk het volgende:

[..]

Vind jij ook niet dat de VVD voor een hoop ellende heeft gezorgd? En toch ben jij van plan opnieuw je stem te geven aan hun?
Waar lees je dat?
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:09:26 #15
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_116015059
quote:
Een vriend van me wordt geacht een auto te rijden die past bij zijn functie (wie dat ooit heeft bedacht?).
Hij geeft daar zelf niets om. Privé rijdt hij een andere auto. De auto van de zaak wordt nooit privé gebruikt. Waarom dan wel bijtelling?
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:10:35 #16
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_116015065
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
Forenzen tax?

Wat een onzin eigenlijk, de staat financieerd toch al een deel van het treinkaartje? Dan doen ze dat iets minder? Waarom moeilijk doen?

Net zoals die kilometer heffing.. Wat een onzin.. Maak dan de benzine duurder :')
En dan zeggen dat alles duurder wordt als je de overheid naar huis stuurt... :')
a man convinced against his will is of the same opinion still
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2012 @ 12:39:42 #17
862 Arcee
Look closer
pi_116018991
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef stinkie het volgende:
Waarom alleen OV-reizigers extra laten betalen voor hun woonwerkverkeer en leaseautorijders niet?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_116019069
quote:
Waarom zou je inkomstenbelasting moeten betalen over een onkostenvergoeding? Daarnaast, elke cent die ik aan reiskostenvergoeding krijg gaat op aan brandstof, waarvan weer de helft naar de schatkist gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrBadGuy op 26-08-2012 12:48:39 ]
pi_116021652
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:10 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

En dan zeggen dat alles duurder wordt als je de overheid naar huis stuurt... :')
De overheid functioneerd niet meer als bedrijf, maar functioneerd als een bestuur wat uit is op zoveel mogelijk controle.
Rustig aan.
pi_116021722
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waarom zou je inkomstenbelasting moeten betalen over een onkostenvergoeding? Daarnaast, elke cent die ik aan reiskostenvergoeding krijg gaat op aan brandstof, waarvan weer de helft naar de schatkist gaat.
Een vergoeding inkomen noemen....

Dat klinkt inderdaad wel heel erg ridicuul. _O-
Rustig aan.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:33:44 #21
19297 stinkie
pi_116050453
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom alleen OV-reizigers extra laten betalen voor hun woonwerkverkeer en leaseautorijders niet?
Lezen, ik WIL juist dat de forenzentaks voor iedereen geld. De extra kosten voor het treinabbo die ik ga krijgen vind ik een kleine prijs voor wat het (mij) oplevert.

En wat is er zo logisch aan een "reiskostenvergoeding" Je kiest ervoor om ergens te gaan werken. Op een bepaalde afstand van je huis. Waarom mag een aanvulling vanuit het bedrijf om de kosten te dekken niet als inkomen gezien worden :?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2012 @ 23:38:11 #22
862 Arcee
Look closer
pi_116050719
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef stinkie het volgende:
Lezen, ik WIL juist dat de forenzentaks voor iedereen geld. De extra kosten voor het treinabbo die ik ga krijgen vind ik een kleine prijs voor wat het (mij) oplevert.
Dus jij wilt wel extra gaan betalen voor de woonwerkkilometers van je leaseauto? Dat had ik niet uit je post gehaald eigenlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:43:18 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116050993
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dus jij wilt wel extra gaan betalen voor de woonwerkkilometers van je leaseauto? Dat had ik niet uit je post gehaald eigenlijk.
Dat gok ik eigenlijk niet, hij "betaalt" immers al voor z'n leaseauto.... dat hij privé voor zo weinig nooit zo riant zou kunnen rijden (ook niet als hij een km-vergoeding zou krijgen) laat men gemakshalve vaak even buiten beschouwing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116051101
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

En wat is er zo logisch aan een "reiskostenvergoeding" Je kiest ervoor om ergens te gaan werken. Op een bepaalde afstand van je huis. Waarom mag een aanvulling vanuit het bedrijf om de kosten te dekken niet als inkomen gezien worden :?
Zo maar twee willekeurige (nou vooruit, niet helemaal willekeurig) voorbeelden:
1. Jij kiest een baan, je verhuist er zelfs voor om je reisafstand te minimaliseren. Vervolgens kiest je werkgever ervoor om te verhuizen en word jij dus niet alleen opgezadeld met een langere reistijd, maar mag je hier eveneens zelf voor gaan betalen.
2. Jij hebt een baan, die zich in principe op 1 locatie afspeelt, maar soms moet je bij klanten of leveranciers langsgaan. Op het moment dat je werkgever jou vraagt om dit laatste te doen, moet je straks dus opeens een deel van de kosten die dit met zich meebrengt zelf gaan ophoesten en heb je dus de keuze tussen werkweigering of salarisvermindering.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:46:10 #25
19297 stinkie
pi_116051139
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat je eruit kan halen is dat ik al volledige bijtelling betaal om ik 'm privé ook gebruik. Het enige wat ik extra ga betalen is over de vergoeding van mijn motor op dagen dat ik de auto niet gebruik en het abbo van mijn vrouw. En nee, daar lig ik niet wakker van. Zeker niet als me dat per dag 20 minuten aan
Parkeer ellende in de wijk scheelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')