In onderzeeers met torpedo's zul je bedoelenquote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef livelink het volgende:
Maar ja, als ze toch in het Olympisch team van NZ komt, dan gaan we de OS vanzelfsprekend boycotten, Svetan. Op de barricaden zullen we staan.
Hoezo is haar leven losbandig? (Heb het niet echt gevolgd.)quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef livelink het volgende:
Ik zie haar echt niet als wedstrijdzeilster trouwens. Dan moet ze met een ijzeren discipline gaan leven en trainen. Dat heeft niks met losbandig leven te maken.
Ze doet waar ze zin in heeft, totdat ze er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Skjor het volgende:
Hoezo is haar leven losbandig? (Heb het niet echt gevolgd.)
Uh, is dit serieus of grappig bedoeld?quote:Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze doet waar ze zin in heeft, totdat ze er geen zin meer in heeft.
Ze komt afspraken niet na.
Ze misbruikt de goedheid van anderen.
En ze heeft zelf gezegd dat ze vrij wil zijn en doen wil wat ze wil (feestjes, zuipen, weet-ik-veel-wat).
In haar eerste interview met het Jeugdjournaal was haar antwoord op de vraag waarom ze als jongste de wereld rond wilde zeilen: "Nou... eh... Ik wil gewoon een beetje losbandig leven!"quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Skjor het volgende:
[..]
Hoezo is haar leven losbandig? (Heb het niet echt gevolgd.)
Het kind was op haar 13e regelmatig dronken op feestjes, zwalkte nachtenlang over straat en sliep bij anderen, waarbij de vader (ouders zijn gescheiden) geen idee had waar ze was.quote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef Skjor het volgende:
Het kind wist geeneens goed wat losbandig betekende...
Ik geloof er geen zak van.quote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het kind was op haar 13e regelmatig dronken op feestjes, zwalkte nachtenlang over straat en sliep bij anderen, waarbij de vader (ouders zijn gescheiden) geen idee had waar ze was.
Dat mag.quote:
Het is intussen december 2009.quote:
Ohoh, die Laura tochquote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Het is intussen december 2009.
(...)
In het weekend logeer ik bij mijn vriendje en's nachts ga ik met andere jongens en meisjes drinken en rottigheid uithalen. Midden in de nacht loop ik te schreuwen: "Zie je dat, Jeugdzorg, ik hoor bij een peergroup!" En dan gooi ik de lege bierflesjes keihard op de straat.
Mijn verhaal, Riek Dekker, site 74.
Epke Zonderland internationaal niet bekendquote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef svetan het volgende:
@sp3c
sorry maar die naam moest ik eerst op het internet opzoeken..... internationaal is die niet erg bekend.
Positief?! Kijk een naar deze reacties.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef svetan het volgende:
Volgens de interviews met Laura gaat ze in de komende tijd ook een maandje naar New York.... ik denk dat daar wel genoeg geld voor de komende jaren verdiend wordt en ze is weer een stukje internationale ervaring rijker!
Overigens waren de berichten in de Nieuw Zeelandse pers bijzonder positief over Laura..... en in de interviews was te zien dat ze wel goed kan omgaan met persvertegenwoordigers die gewoon hun werk doen en haar niet in een bepaalde hoek willen drukken door zeikerige vragen te stellen. Voor iemand die niet professioneel geschoold is in communicatie en omgang met de pers deed ze het redelijk goed maar het is wel te merken dat ze in het verleden slechte ervaringen met het nederlandse journaille heeft gehad en daardoor erg voorzichtig is geworden.
Ach zelfs als die film er komt, zal het heus niet veel bijzonders zijn. En zeker niet in de mate dat Laura er heel veel geld aan over houdt. Dergelijke films bedienen namelijk een vrij kleine markt. En zijn meestal van een weinig bijzonder niveau.quote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Positief?! Kijk een naar deze reacties.
http://www.3news.co.nz/La(...)t.aspx#ixzz25IEqoeBb
Ze hebben nog niet eens genoeg geld voor de post-production van de film...
http://maidentrip.com/support/
JIj hebt serieus in een plaats gewoond waarvan je de naam niet correct weet te spellen?quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef svetan het volgende:
Volgens mijn ex- buren in de USA die nu in Aukland wonen, zijn alle berichten in de pers en de reactie van de bevolking bijzonder positief en wordt ze niet alleen als "recordhoudster" gezien maar ook zal ze van verschillende kanten ondersteuning krijgen in haar nieuwe thuisland. Bruno is nu uit beeld en hij gaat, op een verblijfsvergunning van 1 jaar, in een bar in Aukland werken. Volgens de informatie, die ik uit dezelfde hoek kreeg, is de premiere van de film in februarie 2013 in New York. Ik denk dat we rond deze tijd ook het boek, als aanvullend mediapaket, kunnen verwachten.
Nee, nee. Svetan heeft bronnen die ons ver te boven gaan, dat de stad toch echt Aukland heet! Dan kunnen wij hier in het kneuterige Nederland wel gaan zeggen dat het Auckland is, maar als zijn bronnen zeggen dat het Aukland is, dan moeten we ons daar gewoon bij neerleggenquote:Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
JIj hebt serieus in een plaats gewoond waarvan je de naam niet correct weet te spellen?
Het is Auckland!
Dat lijkt mij vrij aannemelijk ja. Maar dat betekend meestal niet dat er veel geld te verdienen valt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef livelink het volgende:
De film zal denk ik meer een documentaire zijn die voor de televisie wordt aangekocht. Ik vermoed dat er dan wel een Nederlandse omroep interesse zal hebben.
Klopt, je hoeft alleen maar naar New York te gaan om te overladen te worden met geld. Daar hoef je verder niets voor te doen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:20 schreef livelink het volgende:
Nee, Laura zal er in ieder geval niet rijk van worden. Maar dat is niet erg, want ze gaat binnenkort een maandje naar New York en dan gaat ze voor de komende jaren genoeg verdienen, volgens Svetan.
Die film is dan alleen maar een bonusje en ze kan zich na de maand New York ook wel de contractbreuk met Alk veroorloven.
Persoonlijk denk ik dat Laura heel snel weer verder gaat zeilen. Weer terug naar de Canarische eilanden of zo. Of misschien toch naar de Nederlandse Antillen.
nou, once upone a time ...quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft alleen maar naar New York te gaan om te overladen te worden met geld. Daar hoef je verder niets voor te doen.
Nou, van dat gebrabbel daar hoef je ook niks te verwachten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:04 schreef Hammondorgel het volgende:
Bob Lemke... aka Deckofficer
http://tbuckets.lefora.co(...)ored-by-deckofficer/
Bob's Duits is duidelijk slecht tot zeer slecht.quote:Laura's German is of course excellent
Dat zal best eens kunnen, maar wie is MrFoureyes?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:55 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek:
Of zouden de Dekkers weten dat Zeilmeisjes roem beperkt houdbaar is?
Doet dat ertoe?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:32 schreef boekenplank het volgende:
Dat zal best eens kunnen, maar wie is MrFoureyes?
De inwoners van Nieuw Zeeland kennen de doordrijfster Laura Dekker en haar familie nog niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch jammer dat al die nieuwzeelandse media steeds die nonsens van "aan boord geboren" als papegaaien herhalen.
Ik denk van niet, ze wordt nu een landrot in een land waar niemand ene ruk er om geeft dat ze is gearriveerd. Benieuwd hoe lang ze het daar uithoudt, ze zal toch aan de bak moeten om te overleven.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:54 schreef svetan het volgende:
Laura blijft dromen..... nu zijn het de Olympische spelen.
Het verschil met haar vorige dromen, die ze waar heeft gemaakt, is dat ze nu de kop boven het maaiveld mag uitsteken en door de kiwi's zal worden ondersteund bij het verwezenlijken daarvan. Ik heb zo het vermoeden dat we de komende jaren nog wel eens vaker van Laura zullen horen.
Ontzettend bekrompen zelfs!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef MrFoureyes het volgende:
Laura Dekker Zangmeisje: Bruno achter de bar en Laura ervoor.
Ik ben natuurlijk heel bekrompen, maar als ouder zou ik toch iets anders wensen voor mijn dochter van 16.
Misschien wel een boek en een film?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie een gouden toekomst! Platina platen, Hall of Fame, alles erop en eraan.
Marieke de Vries is een snitchquote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Hammondorgel het volgende:
5/09/2012 1:40:55 a.m.
Marieke de Vries wrote:
Living in the Netherlands, Laura Dekker's background is rather well known to us. Her parents got divorced when she was very young, the father has more or less permanently lived on public assistance for the last fifteen years and Laura grew up in poverty. Laura's voyage should have created revenue to pay off the debts the family incurred, but since nearly all contracts the family signed with media and sponsors were broken, the plan did not work out. Now Laura, at the age of sixteen, finds herself at the other end of the world, without any plans or income, no school qualifications, nothing whatsoever. The family has created a myth that she was born on a boat in New Zealand waters, spent her childhood in New Zealand and has always wanted to return. Fact is that she was born in a hospital in Whangarei, and the parents (who came to NZ as tourists) tried to apply for residency on the grounds that they were entitled to stay since they needed to look after the child (who was NZ by birth). The ploy did not work out, and they were expelled when they overstayed their visa. All in all, Laura has spent less than three months on NZ soil.
This girl is to be pitied with the kind of parents she has.
Now she is back, apparently. I wonder if she will invite her parents for family reunification.
http://www.3news.co.nz/La(...)t.aspx#comments_disp
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |