abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:46:56 #1
137949 Disana
pi_115995387

21 januari 2012 heeft Laura het eiland Sint Maarten bereikt en daarmee haar wereldreis voltooid.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie is Laura?
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? :? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) ontvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht?
En who de fok was mister Mercer?! :?
En wie is Gerard van Erp? Conferencier en Laura-adept?

Update 25 augustus 2012:
Laura is met haar scheepsmaat Bruno op weg naar haar geboorteplaats Whangarei. Zij wil daar haar toekomst inrichten, maar naar verluidt is er vooralsnog helemaal niets voor haar geregeld. Hoe gaat Laura zich hieruit redden?

En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Reden genoeg dus voor deze geanimeerde discussie! :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:

avatar.png BabeWatcher ("Laura is fantasties! *O* ")

xc0ysg.jpg spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),

noiconn.png Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")

disana2.jpg Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor! :P ")

wereldbol1.JPG livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")

noiconn.png svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)

Mexklein.jpg RobertoCarlos, tevens maker van de OP ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")

noiconn.png wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")

noiconn.png Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!! :N ")

wksp3c.JPG sp3c ("owja ik mod dit hele spektakel")

zoso.jpg Spijkerbroek ("Ach, ze heeft ook de motor nog.")

Tide.jpg Tide (" http://solozeilster.hyves.nl/ ")

Eclipse%20klein.jpg Motorboot ("Zeilersspirit zit in ieder geval in d'r bloed! ")

noiconn.png MrFoureyes ("Die Mercer mediablokkade is inderdaad onverdraaglijk!")
Topicreeks: Laura Dekker
pi_115995419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:45 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek

Lokaal als je het scheveningse kurhaus wilt vergelijken met Las Vegas :P
Lokaal als in "een bootverhuurder in Corpus Christy" en dus niet "de zeilwereld".
Net als de lokale atletiekvereniging niet "de atletiekwereld" is, en de kroeg op de hoek niet "de horecawereld".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_115995890
@Hammondorgel

Heb je een bron - waar ligt die boot nu zodat ik zelf informatie kan inwinnen? Of is dit ook zo maar een losse kreet?

De laatste mij bekende informatie was vorig jaar (ik weet niet meer uit welke bron, maar ik geloof dat het de Dekkers zelf waren) dat de boot toen al bewoonbaar was en door Dick Dekker bewoond werd. Ik zou mij dus een tijdtraject tot het voorjaar goed voor kunnen stellen.
pi_115996476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel

Heb je een bron - waar ligt die boot nu zodat ik zelf informatie kan inwinnen? Of is dit ook zo maar een losse kreet?

De laatste mij bekende informatie was vorig jaar (ik weet niet meer uit welke bron, maar ik geloof dat het de Dekkers zelf waren) dat de boot toen al bewoonbaar was en door Dick Dekker bewoond werd. Ik zou mij dus een tijdtraject tot het voorjaar goed voor kunnen stellen.
De Havorn wordt al sinds 2002 bewoond (zie Mijn verhaal op site 17) maar ze is nog niet zeewaardig. De boot ligt nog steeds in WSV Den Osse.

"Dick Dekker , el padre, se mostró locuaz y acequible. De apariencia juvenil, alto y con la piel soleada, resplandecķa de orgulloso por el logro de su hija. No piensa abandonar Holanda, por lo menos en los dos próximos ańos, hasta terminar de construir su bote."

http://www.elsolitariodel(...)2_03_01_archive.html

Nee, deze blog is GEEN initiatief van Mercer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hammondorgel op 25-08-2012 18:49:04 ]
pi_115997685
@Hammondorgel

Ik bedoelde niet de oude "woonboot" maar de nieuwe die Dick aan het bouwen is.
pi_115998736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel

Ik bedoelde niet de oude "woonboot" maar de nieuwe die Dick aan het bouwen is.
_O- _O- _O- _O- _O-

Svetan, er is GEEN nieuwe boot. Dick is NOG STEEDS met de oude boot bezig.
pi_116008142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef svetan het volgende:
Ik denk dat er wat betreft opleiding in Whangarei al wel een verder opleidingstraject klaarligt. Er zijn daar diverse opleidingen die voortgezet onderwijs en (wedstrijd-) zeilen met elkaar verbinden. Veel van deze instellingen zijn speciaal op internationale scholieren en studenten met een maritime achtergrond gericht. Ik heb het idee dat Laura binnen één tot twee jaar meer, en verdere leven waardevollere, diploma's in haar zak heeft als ze ooit op haar leeftijd in Nederland had kunnen halen. Het geheel andere schoolsysteem bied Laura de mogelijkheid het tot nu toe geleerde zoals navigatie, communicatie en andere maritime ervaring, als hoofdvakken aan te melden.
Waar haal je die onzin toch weer vandaan man.

Maar ik zou het wel prachtig vinden als ze zich hier aanmeldt voor de middelbare school. En dan helemaal haar zure gezicht als ze erachter komt dat schooluniform verplicht is ;)
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_116009125
Mensen die nu nog geloven dat Laura ooit nog een schoolboek zal openslaan, of zich serieus op het zeilen zal storten.

Het kind is in haar eerste aankondiging duidelijk genoeg geweest: Ze wil losbandig leven.

Dat is ook precies wat ze doet, niets minder maar vooral ook niets meer dan dat.
pi_116011250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:12 schreef svetan het volgende:
Dat er niets geregeld zou zijn wordt alleen al weerlegt door het feit dat Guppy nu de officiele maritime vlag van NZ voert (voor St. Maarten de gewone, nationale vlag) en dat er duidelijk voor een oplossing voor Kiwi de scheepskat is gezorgt.
Ik kan nog steeds een boot met de naam Guppy registreren omdat nog niemand z'n boot hier onder die naam geregistreerd heeft:
http://www.maritimenz.govt.nz/Ship_registration/Name-search.aspx
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:45:06 #10
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_116015312
Ik lees net in het vorige topic de suggestie dat Tricky Dicky met betalende passagiers door de Cariben zou gaan varen. Voor de passagiers lijkt me dat nogal riskant.

Als Dick besluit dat het genoeg is geweest, zet hij je zo overboord. Dat heeft hij al eerder met Babsie Flapsie en Zeilmeisje gedaan en sinds die tijd is zijn gedrag niet stabieler geworden.

Ik heb trouwens een maand geleden een mailtje gestuurd aan Jiian Schlesinger met de vraag hoe het staat met de film. Geen antwoord gekregen. Op het gastenboek beginnen de fans zich nu ook af te vragen of er een film komt.

Voorlopige tussenstand:

Boek: geld geincasseerd door middel van couponverkoop - geen boek.
Film: geld geincasseerd door middel van sponsoring - geen film

What's new?
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:08:16 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_116015540
Als er echt geen boek komt, zal dat geld toch terugbetaald moeten worden.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Dick een prettige reisleider zal zijn, nee :D
Maar het gerucht komt uit de denkwereld van Svetan, dus dat neem ik nog niet al te serieus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_116083302
Ik zie trouwens nu op haar homepage staan:
quote:
Mijn tweede boek over de reis zelf, komt zeker niet voor eind 2012 uit.
Ik neem aan dat ze bedoelt
"Mijn tweede boek, over de reis zelf, komt zeker niet voor eind 2012 uit."
Niet dat er dus 2 boeken over de reis zelf zijn.

Maar goed, het kan dus nog wel een tijdje duren voordat het boek te koop is.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116084671
Ik hoef dat boek al niet meer :{w de glans is al lang van Laura af. Haar dramatisch slechte optreden bij Gottschalk was de ommekeer, daarna is ze nergens meer voor gevraagd. Enorm zonde.
Maar goed, van alle winnaars van talentenjachten horen we ook niks meer. Als Laura maar gelukkig is, dan ben ik het ook.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_116085277
Ik was sowieso al niet van plan het te kopen :)
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:10:44 #15
37150 livelink
pi_116086084
Laura is best wel gelukkig, daar ben ik niet bang voor. Dat boek daarentegen, daar geloof ik niet meer in. Ze doet niks waar ze geen zin in heeft en volgens mij heeft ze echt geen zin in het schrijven van een boek. Jammer voor firma Alk, maar dat krijg je als je met een pubermeisje in zee gaat dat alleen maar losbandig wil leven.
pi_116086274
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef livelink het volgende:
Laura is best wel gelukkig, daar ben ik niet bang voor. Dat boek daarentegen, daar geloof ik niet meer in. Ze doet niks waar ze geen zin in heeft en volgens mij heeft ze echt geen zin in het schrijven van een boek. Jammer voor firma Alk, maar dat krijg je als je met een pubermeisje in zee gaat dat alleen maar losbandig wil leven.
Precies. Verliespostje voor de Alk. Gegokt en verloren.
pi_116087529
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoef dat boek al niet meer :{w de glans is al lang van Laura af. Haar dramatisch slechte optreden bij Gottschalk was de ommekeer, daarna is ze nergens meer voor gevraagd.
Haar optreden bij Gottschalk was niet zo slecht. En medio April was ze bij "Die Frühlingsshow" (Gran Canaria) op ZDF.

dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:14:35 #18
340258 MrFoureyes
pi_116099697
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie trouwens nu op haar homepage staan:

[..]

Ik neem aan dat ze bedoelt
"Mijn tweede boek, over de reis zelf, komt zeker niet voor eind 2012 uit."
Niet dat er dus 2 boeken over de reis zelf zijn.

Maar goed, het kan dus nog wel een tijdje duren voordat het boek te koop is.
Ik neem aan dat ze bedoelt: "Mijn tweede boek, over de reis zelf, komt zeker niet uit".
pi_116208882
Uit haar blog van 29/08/12:
quote:
Last night I heard an enormous sound like it was pouring rain or something, so I ran outside and discovered we were sailing through a huge field of floating rocks, ranging from really small to football-size! So of course for most of the night I was outside staring at this strange phenomenon. I'd never seen floating rocks like this before. They are really light! I fished a few out of the water and stared at them for about an hour in total amazement.
'Stenen ijsberg' drijft in Stille Oceaan
pi_116298142
pi_116298398
Tja, en dan zal ze dus nu langzaam in de vergetelheid raken.
pi_116323708
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, en dan zal ze dus nu langzaam in de vergetelheid raken.
ze verzint wel weer wat, zodra ze merkt dat er geen rode lopers meer worden uitgerold, geen uitnodigingen van ""vrienden"" en dat ze ineens moet betalen voor dingen
  zondag 2 september 2012 @ 21:28:05 #24
37150 livelink
pi_116324086
Ik kan me ook niet goed voorstellen dat ze nu ineens in staat is om zich te settelen. Maar ja, we zullen het wel zien.
  maandag 3 september 2012 @ 10:35:19 #25
340258 MrFoureyes
pi_116338603
quote:
Juist ja. Ze is geboren op een boot, buitengewoon volwassen, Hollywood staat in de rij om een film over haar te mogen maken, en ze komt uit voor Nieuw Zeeland bij de volgende Olympische Spelen.

Niets nieuws, dus.
pi_116338779
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:35 schreef MrFoureyes het volgende:
Juist ja. Ze is geboren op een boot, buitengewoon volwassen, Hollywood staat in de rij om een film over haar te mogen maken, en ze komt uit voor Nieuw Zeeland bij de volgende Olympische Spelen.

Niets nieuws, dus.
Precies.
En we hebben nog helemaal niks van haar gehoord wat betreft toekomstplannen. Alleen maar dat NZ wel een goed land voor haar lijkt, omdat het ook een zeilland is.
Maar ja, als je er niks voor wilt doen, kan het nog zo'n gigantisch zeilland zijn, maar dan houdt het wel snel op.
pi_116341279
kijken hoe lang ze het uit houd in New( Zee)land, voor ze met hangende en beroeirde pootjes terug keert naar Oud (Beijer)land
pi_116344305
Mooi, het verwende nest dat schijt aan wet- en regelgeving had, is opgehoepeld naar Nieuw-Zeeland. Nu nog graag de Nederlandse nationaliteit inleveren; dan voegt ze pas écht de daad bij het woord.

:W
pi_116345256
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=10831326
http://www.northernadvoca(...)nto-harbour/1528707/

En de nederlandse pers zwijgt! Zelfs hier in Duitsland was er een kort (sport)berichtje op de lokale radio over haar aankomst in NZ.
pi_116345335
De Nederlandse pers hoeft ook weinig te melden over een Nieuw-Zeelandse die aankomt in haar thuisland. Laura was niet boeiend, is niet boeiend en wordt ook nooit boeiend.

Verona van der Leur kon nog webcamgirl worden maar met dat zeebonkenhoofd van Laura is zelfs de Foxy niet eens haalbaar.
pi_116345413
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef svetan het volgende:
En de nederlandse pers zwijgt! Zelfs hier in Duitsland was er een kort (sport)berichtje op de lokale radio over haar aankomst in NZ.
oh?
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)-Nieuw-Zeeland.dhtml
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_N.-Zeeland__.html
  maandag 3 september 2012 @ 15:22:42 #32
340258 MrFoureyes
pi_116346127
Maar Zeilmeisje is ook nauwelijks nieuws en interesseert verder bar weinig mensen (behalve dan natuurlijk in Duitsland, waar zelfs de lokale radio er een item aan wijdt).

Ik wacht nog even de grote feature film af die talloze regisseurs uit Holywood willen maken, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. De hand van Jeugdzorg is echt overal zichtbaar.
pi_116346392
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik wacht nog even de grote feature film af die talloze regisseurs uit Holywood willen maken, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. De hand van Jeugdzorg is echt overal zichtbaar.
't Is dat Peter Jackson bezig is, maar anders was hij er wel in gesprongen. Maar dan had-ie vast de Nederlandse geheime dienst op z'n dak gekregen. En iedereen weet dat die nergens voor terugdeinzen!
Ik zie de delen al voor me:
Kerst 2013: Laura Dekker - The Fellowship of the Dekkers
Kerst 2014: Laura Dekker - The Two Dekkers
Kerst 2015: Laura Dekker - Return of the Dekker
Maar ja, dat zal dus niet gebeuren.
pi_116346516
Hmmm..... ik ben benieuwd of Laura in haar leven net zo doorgaat als tot nu toe:

1) Haar droom om als eerste alleen rond de wereld te zeilen heeft ze waargemaakt
2) Nadat men haar in NL alle mogelijke problemen maakte en het publiek haar liet vallen had ze een droom zich in NZ te vestigen. Ze is daar nu op eigen kracht terecht gekomen en wordt daar met positive meldingen in de pers verwelkomt.

Nu hebben we uit Laura's eigen uitspraken kunnen horen wat haar verdere plannen en dromen zijn..... dus niet wat justitie, pers en publiek van haar verwacht!

1) Opleiding afmaken en haar leven in NZ inrichten.
2) Verdere sportive carriere.... en eventueel voor NZ uitkomen op de Olympische spelen.

Na wat ze tot nu toe, nog voor haar 17de verjaardag, heeft afgelevert kan men aannemen dat ze er ook alles aan zal zetten ook deze dromen waar te maken.
Ik denk ook dat we nu binnenkort het boek en film tegemoet kunnen zien... voor Laura is nu, met haar aankomst in Whangarei, het Nederlandse deel van haar leven afgesloten en begint ze aan een geheel nieuw hoofdstuk.

Wat gaat NL eigenlijk doen als Laura het idd voor elkaar krijgt een plaatsje in de nieuwzeelandse vertegenwoordiging voor Olympia bij elkaar te zeilen? Gaat men de spelen boycotten of probeert men met allerlij smoesjes dan toch nog iets van de roem binnen te halen?
pi_116346646
svetantrolol is terug _O_
pi_116346671
Stonden de kades weer vol voor Laura trouwens? Was het hele land weer uitgelopen voor haar binnenkomst?
pi_116346699
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef svetan het volgende:
2) Nadat men haar in NL alle mogelijke problemen maakte
Nadat ze zichzelf in alle mogelijke problemen manoevreerde, bedoel je.
quote:
Ik denk ook dat we nu binnenkort het boek en film tegemoet kunnen zien...
Dit gemist? Staat op haar homepage, zoals ik al hier postte.
quote:
Mijn tweede boek over de reis zelf, komt zeker niet voor eind 2012 uit.
pi_116347181
@spijkerbroek

Het einde van 2012 is niet ver meer en zeker niet als men dan bedenkt dat het einde van de reis in Whangarei daar eventueel ook nog in wordt meegenomen.
Bij de film duid hier alles op.... of is Jillian alleen maar uit vriendschappelijke overwegingen de kat komen ophalen?
Ik ben wel benieuwd in welke taal het boek het eerst verschijnt. Ik zou me kunnen voorstellen dat Laura eerst haar nieuwe engelstalige leefomgeving zal willen laten deelhebben aan haar avonturen. Voor haar zijn dat handjevol nederlanders dat geen engels kan lezen ondertussen niet meer echt belangrijk.
pi_116347329
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef svetan het volgende:
Ik ben wel benieuwd in welke taal het boek het eerst verschijnt. Ik zou me kunnen voorstellen dat Laura eerst haar nieuwe engelstalige leefomgeving zal willen laten deelhebben aan haar avonturen. Voor haar zijn dat handjevol nederlanders dat geen engels kan lezen ondertussen niet meer echt belangrijk.
Heeft de Alk een vestiging in NZ dan? Het lijkt mij dat zij nog steeds het recht op uitgave van het boek hebben.
pi_116347422
http://www.powned.tv/nieu(...)ft_weg_uit_nede.html

Zelfs de site van powned.tv. gehaald, genoeg aandacht voor die Nieuw-Zeelandse dus. Volgens Svetan de vlaggendrager voor Nieuw-Zeeland in 2016 waar ze in alle zeilklassen een gouden medaille gaat halen. De Phelps van het zeilen.
pi_116349075
Poeh, laatste stuk was weer 22 dagen. Ik vind het echt heel knap. Ik heb pas voor het eerst aan een 24-uurs zeilrace meegedaan en ik was gebroken na afloop.

Ik denk trouwens niet dat ze heel rijk of succesvol gaat worden trouwens. Ze zal wel zeilinstructrice (of als ze echt goed is wedstrijdzeiler) worden ofzo. En waarschijnlijk is dat ook precies wat ze wil: een leven dat in het teken staat van zeilen. In ieder geval leuk om te zien hoe iemand haar dromen verwezenlijkt, hoe onhaalbaar het soms ook leek. Moet toegeven dat het me toch wel wat inspireert.
pi_116349196
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ft_weg_uit_nede.html

Zelfs de site van powned.tv. gehaald, genoeg aandacht voor die Nieuw-Zeelandse dus. Volgens Svetan de vlaggendrager voor Nieuw-Zeeland in 2016 waar ze in alle zeilklassen een gouden medaille gaat halen. De Phelps van het zeilen.
Ik geef haar gelijk, zou het haar graag na willen doen. Emigreren naar NZ.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_116349208
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek

Svetan, nog eens: Laura heeft een contract met Alk & Heijnen getekend, dus kan geen engelstalige versie voor de NL versie verschijnen. GOT IT?!

Er zal ooi een Duitse versie komen:

http://www.delius-klasing.de/buecher/Segelmädchen.110978.html

Trouwens: Laura heeft bij het interview helemaal niets van school afmaken gezegd!

Uit de Duitse media:

http://segelreporter.com/(...)-gross-in-whangarai/
pi_116349259
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Red_85 het volgende:
Ik geef haar gelijk, zou het haar graag na willen doen. Emigreren naar NZ.
Wat let je?
  maandag 3 september 2012 @ 16:55:54 #45
340258 MrFoureyes
pi_116349643
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Svetan, nog eens: Laura heeft een contract met Alk & Heijnen getekend, dus kan geen engelstalige versie voor de NL versie verschijnen. GOT IT?!

Er zal ooi een Duitse versie komen:

http://www.delius-klasing.de/buecher/Segelmädchen.110978.html

Trouwens: Laura heeft bij het interview helemaal niets van school afmaken gezegd!

Uit de Duitse media:

http://segelreporter.com/(...)-gross-in-whangarai/
Nou denk ik alleen niet dat een contract in dit geval heel veel betekent. Denk eens aan sponsors waarvan toch ineens de reclame verdween, denk aan Masmedia waar tien minuten na uitvaren de camera's werden uitgezet, denk aan De Alk waar tegen de afspraken in (info De Alk zelf) geen manuscript werd ingeleverd, denk aan Sea Shepherd die toch maar niet de toegezegde 10 procent kreeg.

Nee, contracten zijn nooit het probleem bij de Dekkers. Het probleem is iets afmaken, ook als je er zelf geen zin meer in hebt.
pi_116349771
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Nou denk ik alleen niet dat een contract in dit geval heel veel betekent. Denk eens aan sponsors waarvan toch ineens de reclame verdween, denk aan Masmedia waar tien minuten na uitvaren de camera's werden uitgezet, denk aan De Alk waar tegen de afspraken in (info De Alk zelf) geen manuscript werd ingeleverd, denk aan Sea Shepherd die toch maar niet de toegezegde 10 procent kreeg.

Nee, contracten zijn nooit het probleem bij de Dekkers. Het probleem is iets afmaken, ook als je er zelf geen zin meer in hebt.
Pacta sunt servanda - anders kan het heel duur worden. ;)
  maandag 3 september 2012 @ 17:01:34 #47
340258 MrFoureyes
pi_116349883
Willem is ook weer actief op het oude thema:

Willem heeft geschreven:
Wat een eer voor Nieuw Zeeland en wat een enorm verlies voor Nederland! Na alles wat Nederland jou heeft aangedaan is het begrijpelijk dat je dit land de rug toekeert. Je bent erin geslaagd te ontsnappen aan de verstikkende bemoeizucht van sadistische ambtenaren die maar een doel hadden, namelijk jou kapot te maken. Je hebt gewonnen, en de staat heeft verloren. Jouw vertrek is de prijs die de Nederlanders moeten betalen toen we toekeken, maar jou niet te hulp schoten – alsof de tweede wereldoorlog en de Jodenvervolgingen ons niets hebben geleerd…

www.nauticlink.com
  maandag 3 september 2012 @ 17:05:56 #48
340258 MrFoureyes
pi_116350070
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Pacta sunt servanda - anders kan het heel duur worden. ;)
Maar van een kikker is het lastig veren plukken. De Dekkers hebben niets, althans, als we Oma moeten geloven. Zelfs de buren moesten nog wel eens een pannetje eten brengen.
pi_116350132
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar van een kikker is het lastig veren plukken. De Dekkers hebben niets, althans, als we Oma moeten geloven. Zelfs de buren moesten nog wel eens een pannetje eten brengen.
Ach, dan verkopen ze toch gewoon de boot? ;) :+
  maandag 3 september 2012 @ 18:07:36 #50
37150 livelink
pi_116352432
Ik vrees dat Laura gaat ontdekken dat ze nu ze ouder wordt minder krediet gaat krijgen dan eerst. Hoe ouder ze wordt, hoe minder bijzonder alles wat ze doet.
Ik zie haar echt niet als wedstrijdzeilster trouwens. Dan moet ze met een ijzeren discipline gaan leven en trainen. Dat heeft niks met losbandig leven te maken.

Maar ja, als ze toch in het Olympisch team van NZ komt, dan gaan we de OS vanzelfsprekend boycotten, Svetan. Op de barricaden zullen we staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 03-09-2012 18:25:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')