abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116352866
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef livelink het volgende:
Maar ja, als ze toch in het Olympisch team van NZ komt, dan gaan we de OS vanzelfsprekend boycotten, Svetan. Op de barricaden zullen we staan.
In onderzeeers met torpedo's zul je bedoelen })
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116353725
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef livelink het volgende:
Ik zie haar echt niet als wedstrijdzeilster trouwens. Dan moet ze met een ijzeren discipline gaan leven en trainen. Dat heeft niks met losbandig leven te maken.
Hoezo is haar leven losbandig? (Heb het niet echt gevolgd.)
pi_116353924
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Skjor het volgende:
Ze doet waar ze zin in heeft, totdat ze er geen zin meer in heeft.
Ze komt afspraken niet na.
Ze misbruikt de goedheid van anderen.
En ze heeft zelf gezegd dat ze vrij wil zijn en doen wil wat ze wil (feestjes, zuipen, weet-ik-veel-wat).
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116354867
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze doet waar ze zin in heeft, totdat ze er geen zin meer in heeft.
Ze komt afspraken niet na.
Ze misbruikt de goedheid van anderen.
En ze heeft zelf gezegd dat ze vrij wil zijn en doen wil wat ze wil (feestjes, zuipen, weet-ik-veel-wat).
Uh, is dit serieus of grappig bedoeld?

Nevermind, ik zie je andere posts nu.
pi_116354947
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Skjor het volgende:

[..]

In haar eerste interview met het Jeugdjournaal was haar antwoord op de vraag waarom ze als jongste de wereld rond wilde zeilen: "Nou... eh... Ik wil gewoon een beetje losbandig leven!"

Dat is dan ook precies wat ze doet. Volgens sommigen is dat bewonderenswaardig, volgens velen is het dat juist niet.

http://jeugdjournaal.nl/i(...)t-jeugdjournaal.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Tayu op 03-09-2012 19:14:08 ]
pi_116356008
Ah ok duidelijk. Beetje lomp om te zeggen :D.

Maar ik denk alleen wel dat je een beetje moet oppassen om alles wat ze doet en zegt onder een vergrootglas te leggen... Ik zal niet op al die punten ingaan, maar als je het puur objectief bekijkt zie je gewoon een meisje dat op haar 13de zich een doel heeft gesteld, en vervolgens twee (of drie?) jaar lang gewerkt heeft voor dat doel, en het vervolgens nog gehaald heeft ook. En natuurlijk is ze geen heilig boontje, zal ze best wel eens afspraken niet na zijn gekomen, is ze waarschijnlijk hoogst egocentrisch, en houdt ze van feestjes (wie niet eigenlijk?). Maar is ze nou echt zoveel slechter dan andere pubers? Volgens mij niet. Het verschil is dat ze een grote prestatie heeft neergezet, daardoor veel in de publiciteit komt, en alles wat ze doet of zegt wordt uitvergroot. Ik bedoel: dat jeugdjournaalfilmpje is drie jaar oud en wordt nog steeds aangehaald. Het kind wist geeneens goed wat losbandig betekende...

Hm lang verhaal. Naja, kortom, ben gewoon een beetje verbaasd door die harde reacties hier. Ik vind het niet helemaal fair.
pi_116356157
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef Skjor het volgende:
Het kind wist geeneens goed wat losbandig betekende...
Het kind was op haar 13e regelmatig dronken op feestjes, zwalkte nachtenlang over straat en sliep bij anderen, waarbij de vader (ouders zijn gescheiden) geen idee had waar ze was.
pi_116356418
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het kind was op haar 13e regelmatig dronken op feestjes, zwalkte nachtenlang over straat en sliep bij anderen, waarbij de vader (ouders zijn gescheiden) geen idee had waar ze was.
Ik geloof er geen zak van.
pi_116356507
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef Skjor het volgende:
Dat mag.
Tip lees de afgelopen 60 delen van dit topic door.
pi_116356864
Dat zal haar dan nog tegen gaan vallen het komende ruime jaar. In Nieuw Zeeland mogen jongeren onder de 18 geen alcohol nuttigen (dan hebben we het nog niet eens over kopen). De regels daar, zijn een stuk strenger dan in Nederland.

Ik voorspel dat Laura over ruim een half jaar de zeilen weer gaat hijsen (als het daar herfst gaat worden). Op zoek naar weer een ander zonnig oord, zonder verplichtingen. En liefst op kosten van wie dan ook.
pi_116357376
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef Skjor het volgende:

[..]

Het is intussen december 2009.

(...)

In het weekend logeer ik bij mijn vriendje en's nachts ga ik met andere jongens en meisjes drinken en rottigheid uithalen. Midden in de nacht loop ik te schreuwen: "Zie je dat, Jeugdzorg, ik hoor bij een peergroup!" En dan gooi ik de lege bierflesjes keihard op de straat.

Mijn verhaal, Riek Dekker, site 74.
pi_116360153
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Het is intussen december 2009.

(...)

In het weekend logeer ik bij mijn vriendje en's nachts ga ik met andere jongens en meisjes drinken en rottigheid uithalen. Midden in de nacht loop ik te schreuwen: "Zie je dat, Jeugdzorg, ik hoor bij een peergroup!" En dan gooi ik de lege bierflesjes keihard op de straat.

Mijn verhaal, Riek Dekker, site 74.
Ohoh, die Laura toch :P.
pi_116366243
Volgens de interviews met Laura gaat ze in de komende tijd ook een maandje naar New York.... ik denk dat daar wel genoeg geld voor de komende jaren verdiend wordt en ze is weer een stukje internationale ervaring rijker!

Overigens waren de berichten in de Nieuw Zeelandse pers bijzonder positief over Laura..... en in de interviews was te zien dat ze wel goed kan omgaan met persvertegenwoordigers die gewoon hun werk doen en haar niet in een bepaalde hoek willen drukken door zeikerige vragen te stellen. Voor iemand die niet professioneel geschoold is in communicatie en omgang met de pers deed ze het redelijk goed maar het is wel te merken dat ze in het verleden slechte ervaringen met het nederlandse journaille heeft gehad en daardoor erg voorzichtig is geworden.

Volgens mijn ex- buren in de USA die nu in Aukland wonen, zijn alle berichten in de pers en de reactie van de bevolking bijzonder positief en wordt ze niet alleen als "recordhoudster" gezien maar ook zal ze van verschillende kanten ondersteuning krijgen in haar nieuwe thuisland. Bruno is nu uit beeld en hij gaat, op een verblijfsvergunning van 1 jaar, in een bar in Aukland werken. Volgens de informatie, die ik uit dezelfde hoek kreeg, is de premiere van de film in februarie 2013 in New York. Ik denk dat we rond deze tijd ook het boek, als aanvullend mediapaket, kunnen verwachten.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:40:52 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116366728
deel 61 joh :D

wat een lutser was die Epke Zonderland he Svetan, nix vergeleken met onze hun Laura O+ _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116367180
@sp3c

sorry maar die naam moest ik eerst op het internet opzoeken..... internationaal is die niet erg bekend.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:56:06 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116367537
ja dat zei je tig delen geleden ook al, had niet verwacht dat je dat nog steeds vol zou houden :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 september 2012 @ 22:59:56 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116367752
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef svetan het volgende:
@sp3c

sorry maar die naam moest ik eerst op het internet opzoeken..... internationaal is die niet erg bekend.
Epke Zonderland internationaal niet bekend _O- Turnen is een internationale sport die vooral in de grote landen hoog in aanzien staat, waaronder de VS. Bovendien heeft hij iets gepresteerd, wat nog nooit was vertoond en waar met veel ontzag over gesproken werd en wordt. Zijn oefening werd bij de BBC gezien als een van de hoogtepunten van de Olympische Spelen.

Ik vind persoonlijk zijn prestatie ook vele malen knapper dan die van Laura. Maar dat maakt de prestatie van Laura niet minder knap.

Wat betreft het boek en de film, denk ik dat je zoals gewoonlijk weer uit je nek loopt te kletsen. Ik geloof er niets van dat ze in die tijd dat boek nog gaat afschrijven, als het überhaupt al komt. En een betrouwbare bron ben je meerdere malen al niet gebleken, dus zal je er dit keer ook wel weer naast zitten.

Verder betekend het daar uitbrengen van het boek, dat ze dus haar contract met de Nederlandse uitgever schend. En daar kan ze niet zomaar even onderuit komen. Het lijkt mij sterk dat de uitgever alle verliezen die ze hebben geleden voor niets neemt en Laura het verkregen geld mag houden.

Ik hoop voor Laura dat ze in Nieuw-Zeeland wel gelukkig wordt, maar ik betwijfel of ze snel genoeg volwassen genoeg zal zijn om te leren dat ze ook daar niet altijd haar zin zal krijgen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_116367753
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef svetan het volgende:
Volgens de interviews met Laura gaat ze in de komende tijd ook een maandje naar New York.... ik denk dat daar wel genoeg geld voor de komende jaren verdiend wordt en ze is weer een stukje internationale ervaring rijker!

Overigens waren de berichten in de Nieuw Zeelandse pers bijzonder positief over Laura..... en in de interviews was te zien dat ze wel goed kan omgaan met persvertegenwoordigers die gewoon hun werk doen en haar niet in een bepaalde hoek willen drukken door zeikerige vragen te stellen. Voor iemand die niet professioneel geschoold is in communicatie en omgang met de pers deed ze het redelijk goed maar het is wel te merken dat ze in het verleden slechte ervaringen met het nederlandse journaille heeft gehad en daardoor erg voorzichtig is geworden.
Positief?! Kijk een naar deze reacties.

http://www.3news.co.nz/La(...)t.aspx#ixzz25IEqoeBb

Ze hebben nog niet eens genoeg geld voor de post-production van de film...

http://maidentrip.com/support/
  maandag 3 september 2012 @ 23:03:18 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116367934
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Positief?! Kijk een naar deze reacties.

http://www.3news.co.nz/La(...)t.aspx#ixzz25IEqoeBb

Ze hebben nog niet eens genoeg geld voor de post-production van de film...

http://maidentrip.com/support/
Ach zelfs als die film er komt, zal het heus niet veel bijzonders zijn. En zeker niet in de mate dat Laura er heel veel geld aan over houdt. Dergelijke films bedienen namelijk een vrij kleine markt. En zijn meestal van een weinig bijzonder niveau.

Ze mag misschien straks hopen dat de film nog op IDFA gaat draaien en wat goede reacties krijgt, dan is er nog een hele kleine kans dat het balletje gaat rollen.

Al zal Svetan wel gaan beweren dat het IDFA internationaal wel niets voor zal stellen :P
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_116368192
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef svetan het volgende:

Volgens mijn ex- buren in de USA die nu in Aukland wonen, zijn alle berichten in de pers en de reactie van de bevolking bijzonder positief en wordt ze niet alleen als "recordhoudster" gezien maar ook zal ze van verschillende kanten ondersteuning krijgen in haar nieuwe thuisland. Bruno is nu uit beeld en hij gaat, op een verblijfsvergunning van 1 jaar, in een bar in Aukland werken. Volgens de informatie, die ik uit dezelfde hoek kreeg, is de premiere van de film in februarie 2013 in New York. Ik denk dat we rond deze tijd ook het boek, als aanvullend mediapaket, kunnen verwachten.
JIj hebt serieus in een plaats gewoond waarvan je de naam niet correct weet te spellen?

Het is Auckland!
  maandag 3 september 2012 @ 23:12:04 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_116368513
De film zal denk ik meer een documentaire zijn die voor de televisie wordt aangekocht. Ik vermoed dat er dan wel een Nederlandse omroep interesse zal hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 september 2012 @ 23:12:30 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116368541
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef Tayu het volgende:

[..]

JIj hebt serieus in een plaats gewoond waarvan je de naam niet correct weet te spellen?

Het is Auckland!
Nee, nee. Svetan heeft bronnen die ons ver te boven gaan, dat de stad toch echt Aukland heet! Dan kunnen wij hier in het kneuterige Nederland wel gaan zeggen dat het Auckland is, maar als zijn bronnen zeggen dat het Aukland is, dan moeten we ons daar gewoon bij neerleggen :+
  maandag 3 september 2012 @ 23:13:25 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116368606
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef livelink het volgende:
De film zal denk ik meer een documentaire zijn die voor de televisie wordt aangekocht. Ik vermoed dat er dan wel een Nederlandse omroep interesse zal hebben.
Dat lijkt mij vrij aannemelijk ja. Maar dat betekend meestal niet dat er veel geld te verdienen valt.
  maandag 3 september 2012 @ 23:20:01 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_116368996
Nee, Laura zal er in ieder geval niet rijk van worden. Maar dat is niet erg, want ze gaat binnenkort een maandje naar New York en dan gaat ze voor de komende jaren genoeg verdienen, volgens Svetan.
Die film is dan alleen maar een bonusje en ze kan zich na de maand New York ook wel de contractbreuk met Alk veroorloven.

Persoonlijk denk ik dat Laura heel snel weer verder gaat zeilen. Weer terug naar de Canarische eilanden of zo. Of misschien toch naar de Nederlandse Antillen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 september 2012 @ 23:25:14 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116369241
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:20 schreef livelink het volgende:
Nee, Laura zal er in ieder geval niet rijk van worden. Maar dat is niet erg, want ze gaat binnenkort een maandje naar New York en dan gaat ze voor de komende jaren genoeg verdienen, volgens Svetan.
Die film is dan alleen maar een bonusje en ze kan zich na de maand New York ook wel de contractbreuk met Alk veroorloven.

Persoonlijk denk ik dat Laura heel snel weer verder gaat zeilen. Weer terug naar de Canarische eilanden of zo. Of misschien toch naar de Nederlandse Antillen.
Klopt, je hoeft alleen maar naar New York te gaan om te overladen te worden met geld. Daar hoef je verder niets voor te doen.

Dat er geen droog brood valt te verdienen met een gemiddelde documentaire kan daar mooi mee worden gecompenseerd. En wat je zegt de contractbreuk kan ook mooi betaald worden met al dat geld dat in New York uit de lucht komt.

Ik denk inderdaad ook wel dat ze vrij snel weer verder gaat zeilen. Dat is de enige manier waarop ze mensen geld uit de zakken kan kloppen. Want werken vergt van iemand dat je dingen moet doen die niet altijd even leuk zijn en ik betwijfel of ze al volwassen genoeg is, zelfs als ze een opleiding afgerond heeft, om zich dat te beseffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')