abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2012 @ 19:32:14 #101
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_120240037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leona nu bij Boulevard.
Best wel een leuk mens zo te zien. Ze praat ook als brugmanvrouw
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_120240347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Best wel een leuk mens zo te zien. Ze praat ook als brugmanvrouw
Ze is actrice, wellicht is ze gespeeld leuk
pi_120373141
Gefeliciteerd enzo *O*
pi_120403089
ik ben stiekem wel benieuwd hoe haar vrouw eruit ziet.. :P
pi_120405033
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ook wel :D
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 09:26:00 #106
43556 miss_dynastie
pi_120406188
THE voice.... En dan net aan 100 posts... Volgens mij is er dit seizoen iets niet helemaal goed gegaan :7
  maandag 17 december 2012 @ 10:23:20 #107
319877 BzP
Devildriver_
pi_120407446
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
THE voice.... En dan net aan 100 posts... Volgens mij is er dit seizoen iets niet helemaal goed gegaan :7
Omdat Sandra de echte voice is.
The choice was onze donkere Tina Turner.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120412370
Sandra en Tessa vond ik beter. Zangtechnisch ontlopen die dames elkaar weinig maar Leona vind ik veel saaier en brengt minder iets over op mij. Ik moet haar wel complimenten geven voor haar laatste optreden maar mij boeit het niet en het is ook niet mijn stijl (hangt natuurlijk samen). Ik vind het meer intieme, zachte gevoel bij de optredens van Tessa en Sandra leuker dan het goed kunnen dansen van Leona terwijl ze goed zingt. Ieder zijn smaak. Ik had echter de indruk dat het merendeel van Nederland Sandra en Tessa leuker vond en dat er een flinke kloof was tussen die uitslagen en de mening van Nederland, daarom vind ik het jammer dat Leona gewonnen heeft. Ik had overigens alleen het einde van de finale bekeken, de rest van de uitzending heb ik via TPB bekeken aangezien RTL het nodig vond om een dag later al te laten betalen.
Ik ben het ermee eens dat ze wel erg veel overkwam als een Tina Turner kloon, dat gevoel had ik ook al snel nog voordat ik die opmerking was tegen gekomen. Dat is een groot compliment (best knap!) maar tegelijkertijd een groot probleem aangezien niemand zit te wachten op een kloon.
Misschien doelde Marco daarop met zijn opmerking dat ze beter van stijl verandert: "als je doet wat je altijd deed dan krijg je wat je altijd kreeg". Dit citaat komt van de Amerikaanse schrijver Mark Twain: "If you always do what you've always done you'll always get what you've always got."

Ik had Floortje trouwens de overwinning gegund op basis van de finale (aangezien het enkel tussen die 4 kandidaten ging), ze deed het erg goed bij haar solo-optredens en ik ben het ermee eens dat ze eindelijk haar liedje goed bracht. Van Ivar was ik de afgelopen weken niet zo gecharmeerd maar ik was aangenaam verrast met zijn optredens. Ik denk dat Marco het goed ziet dat die jongen veel muzikaal talent heeft maar dat hij nog wat moet rijpen, die jongen zou over een jaar of 5 wel eens hoge ogen kunnen gooien als hij de juiste keuzes maakt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-12-2012 13:04:07 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120428383
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ook.
pi_120479609
leona'is oké olé olééééé
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 december 2012 @ 20:44:19 #111
862 Arcee
Look closer
pi_120611404
Niet eens een half topic vol over de winnaar?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:29:40 #112
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_120636144
Wat zong ze net lekker tijdens NOC*NSF Sportgala
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_122533505
Wie?
pi_122533748
Niet gezien maar ik neem het graag van je aan. Zingen kan ze, helaas voor haar is dat alleen niet genoeg voor dit vak.
#NoDAPL
pi_122534154
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Arcee het volgende:
Niet eens een half topic vol over de winnaar?
Nee... Zegt al genoeg, niet :D ?
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 13:25:58 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_128794238
The Voice-Leona wacht nog even met album
Zeven maanden na haar overwinning bij The Voice of Holland heeft Leona Philippo nog steeds geen album uitgebracht. En dat duurt ook nog wel even. Dat vertelt de zangeres in Grazia. Philippo mikt op komend najaar. “De reden dat mijn album zo lang op zich laat wachten is dat ik gewoon wil dat ‘ie goed is. Als je het over commercie hebt, ja dan moet je het ijzer smeden als het heet is. Nou, die boot heb ik gemist. Mijn ijzer is gewoon fokking koud. Mijn perfectionisme zit me soms erg in de weg.”

Ze is niet bang dat de mensen haar straks vergeten zijn. “Er komt een nieuwe Voice maar geen nieuwe Leona. En gelukkig zijn er genoeg mensen die het te gek vinden wat ik doe.”

Oren Schrijver, die Albert Verlinde vervangt in RTL Boulevard, vindt het onverstandig. “Ik vind het altijd zo zonde als iemand zo’n show wint en je hoort heel lang niks, want dan staan er al weer vier andere winnaars te trappelen.“
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:52:44 #117
13973 ranja
image means nothing
pi_128795203
Oja, zij had gewonnen he :o
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 13:57:05 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_128795324
Ik was het ook alweer vergeten :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128796037
Wat is een Leona?
pi_128799063
Die zat in het seizoen van Sandra
pi_128799566
Oooooohw die!
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:21:18 #122
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_129331924
Sandra,
Leona

allemaal een pot nat
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_133517754
Dus eehh

Sandra van Nieuwland gaat als een malle, maar Leona was toch echt de winnares van die editie. Waar is haar plaat? :')

Edit

Oh haar ijzer is fokking koud? :') Wat een stomme doos.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133517873
Ik vraag me nog steeds af of dat er is gefraudeerd met die stemmen. Het is erg gemakkelijk om dat te vervalsen en RTL4 heeft nooit enige transparantie gegeven. Leona was vorig jaar technisch gezien waarschijnlijk de beste deelnemer (ook al had ze met name aan het einde een paar minder goede optredens) maar naar mijn stellige overtuiging waren Sandra en Tessa populairder bij het publiek. Het gaat niet alleen om zangtechniek, dat is slechts een middel voor het eigenlijke doel: het inspelen op de emoties van wie luistert en kijkt.
#NoDAPL
pi_133517984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat er is gefraudeerd met die stemmen. Het is erg gemakkelijk om dat te vervalsen en RTL4 heeft nooit enige transparantie gegeven. Leona was vorig jaar technisch gezien waarschijnlijk de beste deelnemer (ook al had ze met name aan het einde een paar minder goede optredens) maar naar mijn stellige overtuiging waren Sandra en Tessa populairder bij het publiek. Het gaat niet alleen om zangtechniek, dat is slechts een middel voor het eigenlijke doel: het inspelen op de emoties van wie luistert en kijkt.
Duh.

Sandra v Nieuwland is er bewust in de halve finale "uitgestemd" zodat ze niet het label 'oh das de winnaar van the voice lekker boeiend' zou krijgen. Nu lijkt het net er op dat ze volledig op eigen kracht het doet, maar daar zit een heel slim en geslepen mechanisme achter.

John de Mol is niet voor niks miljardair.
pi_133518010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Duh.

Sandra v Nieuwland is er bewust in de halve finale "uitgestemd" zodat ze niet het label 'oh das de winnaar van the voice lekker boeiend' zou krijgen. Nu lijkt het net op ze volledig op eigen kracht het doet, maar daar zit een heel slim en geslepen mechanisme achter.

John de Mol is niet voor niks miljardair.
Het is een plausibele theorie maar niet meer dan dat. ;)
Dat Sandra en Tessa populairder waren zullen de meesten van ons wel hebben waargenomen (ook in mijn omgeving bleek dit zo te zijn). Het vervalsen van de stemmen is een theorie die helaas niet bewezen kan worden, het motief daar moeten we nog meer naar speculeren.
#NoDAPL
pi_133518046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een plausibele theorie maar niet meer dan dat. ;)
Ja de groeten dat het slechts een theorie is.

Maar whatever, zal mij een zorg zijn verder. Offtopic!
pi_133518091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja de groeten dat het slechts een theorie is.

Maar whatever, zal mij een zorg zijn verder. Offtopic!
Jij hanteert een erg vreemde definitie van bewijs. :)
Hoe is dat offtopic? Het gaat hier over die Leona die enkel bekend is dankzij haar deelname aan TVoH, dat zij won ondanks dat zij niet de populairste deelnemer was lijkt mij behoorlijk ontopic.
#NoDAPL
pi_133543511
Mensen die denken dat stemfraude plaatsvindt tijdens talentenjachten moeten hun aluhoedje afzetten :')

De werkelijke manipulatie zit in het geknip, styling, liedjeskeuze en jury-uitspraken. Dat is een jarenlange doorontwikkelde wetenschap immers. Denk aan de geur van gebakken brood in de supermarkt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_133546967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
Mensen die denken dat stemfraude plaatsvindt tijdens talentenjachten moeten hun aluhoedje afzetten :')

De werkelijke manipulatie zit in het geknip, styling, liedjeskeuze en jury-uitspraken. Dat is een jarenlange doorontwikkelde wetenschap immers. Denk aan de geur van gebakken brood in de supermarkt.
Is gewoon een feit :)
pi_133549194
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is gewoon een feit :)
Dan was dat al lang naar buiten gekomen. Zoveel slecht betaalde personen die in het complot moeten zitten... :{
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')