Best wel een leuk mens zo te zien. Ze praat ook als brugmanvrouwquote:
Ze is actrice, wellicht is ze gespeeld leukquote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Best wel een leuk mens zo te zien. Ze praat ook als brugmanvrouw
Ik ook welquote:Op maandag 17 december 2012 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd hoe haar vrouw eruit ziet..
Omdat Sandra de echte voice is.quote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
THE voice.... En dan net aan 100 posts... Volgens mij is er dit seizoen iets niet helemaal goed gegaan
Ik ook.quote:Op maandag 17 december 2012 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd hoe haar vrouw eruit ziet..
Nee... Zegt al genoeg, nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Arcee het volgende:
Niet eens een half topic vol over de winnaar?
Duh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat er is gefraudeerd met die stemmen. Het is erg gemakkelijk om dat te vervalsen en RTL4 heeft nooit enige transparantie gegeven. Leona was vorig jaar technisch gezien waarschijnlijk de beste deelnemer (ook al had ze met name aan het einde een paar minder goede optredens) maar naar mijn stellige overtuiging waren Sandra en Tessa populairder bij het publiek. Het gaat niet alleen om zangtechniek, dat is slechts een middel voor het eigenlijke doel: het inspelen op de emoties van wie luistert en kijkt.
Het is een plausibele theorie maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duh.
Sandra v Nieuwland is er bewust in de halve finale "uitgestemd" zodat ze niet het label 'oh das de winnaar van the voice lekker boeiend' zou krijgen. Nu lijkt het net op ze volledig op eigen kracht het doet, maar daar zit een heel slim en geslepen mechanisme achter.
John de Mol is niet voor niks miljardair.
Ja de groeten dat het slechts een theorie is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is een plausibele theorie maar niet meer dan dat.
Jij hanteert een erg vreemde definitie van bewijs.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja de groeten dat het slechts een theorie is.
Maar whatever, zal mij een zorg zijn verder. Offtopic!
Is gewoon een feitquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
Mensen die denken dat stemfraude plaatsvindt tijdens talentenjachten moeten hun aluhoedje afzetten
De werkelijke manipulatie zit in het geknip, styling, liedjeskeuze en jury-uitspraken. Dat is een jarenlange doorontwikkelde wetenschap immers. Denk aan de geur van gebakken brood in de supermarkt.
Dan was dat al lang naar buiten gekomen. Zoveel slecht betaalde personen die in het complot moeten zitten...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |