Edit: even OP aangepastquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef zl7z het volgende:
goed, ik heb er nog een waar ik zelf niet zeker over ben
[ afbeelding ]
Ik reed met een gangetje van 120 over de A1 totdat ik een raar geluid hoorde. 10 seconden later zat het motorblok vast tussen de bodem en wegdek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:33 schreef vosss het volgende:
Vertel eens hoe dat zat met dat motorblok wat je verloor.
Jij reed in die auto? Of stond dat motorblok op een aanhanger achter je auto?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik reed met een gangetje van 120 over de A1 totdat ik een raar geluid hoorde. 10 seconden later zat het motorblok vast tussen de bodem en wegdek.![]()
Motorsteun afgebroken en daarna kwam er een kettingreactie.
Btw: Ding kwam net van de dealer af, groot onderhoud..
Helaas heb ik er geen foto's meer van. Het zag er wel erg mooi uit en het zou hier niet mistaan.quote:
Dat zou mooi geweest zijn voor dit topic inderdaad ja. Wel mooi kut, zeker gezien je net van de garage kwam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaas heb ik er geen foto's meer van. Het zag er wel erg mooi uit en het zou hier niet mistaan.
Dat was meer een probleem voor de werkgever. Het hok ging linea recta weer naar de dealer, heeft daar zeker 2 weken gestaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou mooi geweest zijn voor dit topic inderdaad ja. Wel mooi kut, zeker gezien je net van de garage kwam.
Heb je die aansprakelijk kunnen stellen of iets? Ik bedoel normaliter breekt een motorsteun niet zomaar finaal af onder het rijden. En bij groot onderhoud hadden ze dat kunnen zien lijkt me.
Dan is dit de nieuwe:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit moet hem idd zijn denk ik.
Oeh dat is die auto waar Dean opgeklapt is toch?quote:
Dat klopt.. dat is het niet,..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:39 schreef vosss het volgende:
Lijkt op een Ford Taurus, maar dat is het niet volgens mij
quote:
Dat zou een en ander verklaren denk ikquote:De Sable werd in 1992 door Ford Motor Company op de markt gezet in 1992 als een iets duurdere Ford Taurus, uitgevoerd met wat meer luxe.
Geen Taunusquote:
quote:
Nee, maar ik herkende de voorkant (in 2e instantie)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik heb er een, of heb je er zelf een?
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar ik herkende de voorkant (in 2e instantie)
Een Honda?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geraden
Bij deze
[ afbeelding ]
Suzuki Swift?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geraden
Bij deze
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een BMW 5quote:De auto erachter voor bonuspunten.
Buick Park Avenue?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef zl7z het volgende:
[..]
Enigszins dichtbij. De auto erachter voor bonuspunten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ford_Crown_Victoriaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een typische Amerikaanse hollywood politiefilm politieauto voor rechercheurs.
Na wat nazoeken denk ik dat het een Caprice is. De Buick heeft meer plastic en bij de Ford lopen de knipperlichten verder door naar achter. Het chromen randje rond de wielkasten komt overeen met de Caprice.quote:
groene op de voorgrond is nog niet geradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Verder met de voorste dan maar?
BMW 3 serie?
Nooit geweten. Weer iets geleerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
In ieder geval een Suzuki Swift die dmv badge-engineering verkocht werd als Chevrolet.
NEEN!quote:
Zoek verder, je wordt warmerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk een politieserie van tv? ergens in de jaren 70?
Hoewel, dat kenteken is niet bepaald amerikaans.
Over het algemeen niet als chevy..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
In ieder geval een Suzuki Swift die dmv badge-engineering verkocht werd als Chevrolet.
Doctor Who?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zoek verder, je wordt warmer
over 10 minuten gooi ik een hint vrij
Very far offquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
The Dukes of Hazzard misschien
quote:
Is nog steeds niet geraden jongens. Van bovenstaande kan ik niet meer maken dan iets Brits uit de jaren 70.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef zl7z het volgende:
[ afbeelding ]
voor de volgende pagina
3 serie is het niet. Het heeft wieldoppen (denk prijsklasse).
Nou, ik moest eigenlijk aan de KLF denken, daar zit die auto in een clip, en toen ik las dat het over een serie ging dacht ik meteen aan Doctor Who.quote:
Woohoo!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:26 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou, ik moest eigenlijk aan de KLF denken, daar zit die auto in een clip, en toen ik las dat het over een serie ging dacht ik meteen aan Doctor Who.
Zal wel iets met The Timelords van doen hebben of zoiets
KLF heetten ook wel The Timelords en dan kom je automatisch bij Doctor Whoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Woohoo!
je zit zo goed dat ik het type auto maar weggeef, je uitleg was prima
1968 Ford USA Galaxie 500 - Ford Timelord
Subaru Vivio?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee. Wel een leuke soortgenoot, met 4wd.
Mazda 323?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee ik zeg het verkeerd. De Justy is een soortgenoot met 4wd van de auto die we zoeken.
Die Justy is de Subaru-versie van de Suzuki Swift, die soms in het verre oosten verkocht werd als Maruti Swift, maar verder suzuki bleef heten.. Dan mis ik compleet welke versie jij bedoelt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee ik zeg het verkeerd. De Justy is een soortgenoot met 4wd van de auto die we zoeken.
Ja, Geo Metro om precies te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die Justy is de Subaru-versie van de Suzuki Swift, die soms in het verre oosten verkocht werd als Maruti Swift, maar verder suzuki bleef heten.. Dan mis ik compleet welke versie jij bedoelt..
WACHT HO STOP!.. Hij is ook onder de merknaam Geo verkocht toch?
ik bedoelde dezequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
o wacht ja er is wel een 4wd versie van.
[ link | afbeelding ]
Die moest ik opzoeken. Nog nooit van gehoord. Spuuglelijk ook overigensquote:
http://www.craigslistusa.(...)brnmrrnioneiabimadorquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef zl7z het volgende:
[..]
huh? dat zocht ik nog op en klopte niet..
.
quote:A poll in The Daily Telegraph in August 2008 placed the Aztek at number one of the "100 ugliest cars" of all time.
Kennelijk ben ik niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Nog nooit van gehoord. Spuuglelijk ook overigens
met de normale email achtige smilies. dus (: ): D: (en dan omgekeerd)quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef Hyperdude het volgende:
En hoe doe ik smileys plaatsen via me foon?
Wieldoppen typisch toyota/lexus + formaat auto beperkt de keuzequote:
correctquote:
Die hadden we al n keer gehad..quote:
Neu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
maar ik begrijp dat hier mensen zitten die mobiel zitten te posten? Zijn de grootte van de geplaatste foto's geen probleem dan (qua databundel enzo) ?
Rover is niet Italiaans manquote:
Oké. Het is een Alfasud Sprint overigens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die hadden we al n keer gehad..
Ford Granada Daf 55(mogelijk) en n Alfasud
k had mezelf al aangevuldquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Het is een Alfasud Sprint overigens.
Zelfde handgreep als mijn oude 75TSquote:
Grappig; die foto had ik jaren geleden al eens in de AKQ gebruikt....quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze dan, ook niet zo moeilijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef zl7z het volgende:
[..]
weinig van over inderdaad. Ik zie alleen dat het een japanner is (of lijkt).
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef vosss het volgende:
Honda Legend was ik ook aan het denken. Rover 800 serie is daarop gebaseerd destijds
Zat ik met die Rover 827 toch niet heel ver misquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:35 schreef Koepert het volgende:
[..]Het mooie is.. je hebt nog gelijk ook..
Japans.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
in elk geval een SUV, van amerikaanse makelij.
Waaronder Chevrolet, Subaru, Vauxhall, Opel, Caribe, Acura en Holden.quote:Is onder ik weet niet hoeveel namen/merken verkocht lees ik.
En nou het type nog. Met bovenstaande info goed te doen lijkt mequote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef vosss het volgende:
[..]
En nou het type nog. Met bovenstaande info goed te doen lijkt me
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die van Tomaat is een oud Frans geval. Zo'n citroen busje ofzo...
Ford Mustang, model '99?quote:
Sorry, zat niet op te letten, ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een 1996 Green Ford Mustang
http://www.car-accidents.(...)-8-07-torn-half.html
Nee dat weet ik..quote:
Nu nog het type.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval een Austin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
een maserati? (logo op de motorkap)
nu type nog
Dit kroontje hoort bij de Princess.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
damn zit ik er weer naast.
Maar een austin heeft toch een heel ander logo?
Als dat zo is dan hoort dat kroontje op het hoofd van Brenniequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit kroontje hoort bij de Princess.
Het waren twee wrakken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:23 schreef vosss het volgende:
Dat is geen wrak, dat is een restauratieproject lijkt me
Toevallig ook een "after" foto beschikbaar?quote:
Michelotti heeft heel wat moois ontworpen...quote:
Nee, niet te vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Toevallig ook een "after" foto beschikbaar?
Neuh. Maar hij kwam wel van rechts.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, kijken of je deze kent:
[ afbeelding ]
En hij rijdt nog; da's natuurlijk ook een teken van kwaliteit...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh. Maar hij kwam wel van rechts.
Je wordt warm...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Een in Azië in licentie gebouwde/aangepaste Renault?
Gaat U verder, meneer...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zwart plastic hoekje in de achterdeur en dat het stuur zo hoog boven het dashboard uitkomt doet me ook wel denken aan een Citroën.
Ik ben de rest van de avond Zomergasten aan het kijken maar ik begrijp dat ik 'm vind als ik Citroën+China google?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjips, moet even weg... Als het niet wordt geraden lees ik het wel; kan ik de oplossing later wel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |